LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kijkshop

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Barman

Re: Kijkshop

Ongelezen bericht door Barman »

A.niem schreef:
Barman schreef:Dat is al lang niet meer het geval.
Dan blijft er geen reden over om daar nog wat te kopen :)
Jawel hoor. Geen verkopers :wink:

wdubbelost

Ongelezen bericht door wdubbelost »

TS schrijft dat de telefoon tegenviel maar dat het simkaartje niet gebruikt was..

Hoe kun je nu een telefoon op al zn zaken waarderen als je hem alleen maar aanzet in het hoofdmenu en er verder niets meer kunt??

Of was het zo dat de telefoon niet 'mooi' was? in dat geval moet je je zoon niet een telefoon maar een bril laten halen van zn zuur verdiende centjes want de ramen bij de kijkshop zijn aardig transparant.

voor de rest vind ik het nogal zielig gedrag met camera en alles erheen gaan, wellicht was het een openbaring geweest voor meneer als het geen cassieres waren maar een welbespraakte manager die zich niet laat intimideren met advocaat en al die onzin.

denk trouwens dat ik ook advocaat ga worden want waar sommige mensen een advocaat voor bellen begint gewoon hilarisch te worden...

jkruis

Ongelezen bericht door jkruis »

Hallo.

Ik heb een vervelende ervaring met de kijkshop.
In de folder van afgelopen week (geldig tm 15 juni) staat een aanbieding van een samsung galaxy s4 mini.
Voor een maandbedrag van 20,- bij vodafone.

Echter zodra ik de optie bestellen intoetste kwam ik niet op de bestelpagina.
Ik ben hierop naar de Vodafone winkel gegaan....
Het antwoordt"nee dit zijn niet onze abonnementen"
Daarop naar de kijkshop gegaan en uitleg gevraagd.
Een behulpzame persoon probeerde via hun computer het voorelkaar te krijgen echter zonder succes.

Daarop de kijkshop een mail gestuurd met het verzoek het uit te zoeken ...dit is hun antwoord

Hartelijk dank voor uw reactie via onze site kijkshop

Wij hebben navraag gedaan bij onze afdeling inkoop. De uitlevering van het pakket uit de folder leverde blijkbaar problemen op. Er is nu een nieuwe vergeljkbare aanbieding online gezet met hetzelfde toestel. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Kijkshop.nl

Ja ze betaan nog steeds....de lokkertjes!!

Ik denk dat ik de volgende keer wel ergens anders KIJK.

Gesloten