Geplaatst op 24 Jun 2004 17:06 door MR.ONZIN
--------------------------------------------------------------------------------
Vanmiddag kontact gehad met clienten lijn Amsterdan UWV hun is het niet bekend dat dit in het algemeen gebeurt. Dus toch 14/15 elke maand. Is dit onzin of niet
________________________________________________________________________________________________________________________________________
UWV Cadans, keert inderdaad met ingang van de maand mei de uitkeringen later uit, hiervan is middels een schrijven ruim van tevoren melding gedaan. In de maand mei is de uitkering op de 18 e overgemaakt en de maand juni de 21 ste. Dit is geen onzin. Mogelijk dat het in juli 24 of 25 juli wordt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitkering UWV
Re: uitkering UWV
Nou door, dan zou ik maar achter de pc vandaan gaan en werk zoeken.
Of ga vrijwilligerswerk doen bij de dierenwinkel ( zie rubriek honden en katten)
Is nel en moos ook tevreden.
Of ga vrijwilligerswerk doen bij de dierenwinkel ( zie rubriek honden en katten)
Is nel en moos ook tevreden.
He ik ben niet die door.
er zijn er zoveel die geen naam gebruiken en daarom door staat, lekker is dat
er zijn er zoveel die geen naam gebruiken en daarom door staat, lekker is dat
Het gaat om twee stellingen en hoe is het mogelijk ze staan haaks op elkaar.
Welles nietus hebben we niks aan. Zolang er clienten UWV zijn die van niks weten lijkt het op willekeur. Of toch een beetje onzin ???? Ieder client krijgt een blad toegesteurd en naar mijn weten staat hierin ook niets vermeld of hebben vele clienten wat gemist ? De WAO clienten weten heus wel op tijd dat dit gebeurd als het gebeurt dan hebben ze nog toestemming nodig van minister en is ook niet vermeld in staatscourant. Als U mij de kantoor geeft waarbij het gebeurd ben ik best bereid daarheen te bellen om te vragen waarom ze dit niet weten in Amsterdam !!!! Ik kan me niet voorstellen dat dit een algemeen maatregel is. De macht van de gewoonte wordt door de regel niet zomaar doorbroken zonder evt tussen komst van rechter. Een recht wordt ook door een gewoonte verkregen. Ik heb een nieuwe baan en dan mag jij raden waar !!!!! Kantoor Dortrecht en Rotterdam weten ook van niets.
Welles nietus hebben we niks aan. Zolang er clienten UWV zijn die van niks weten lijkt het op willekeur. Of toch een beetje onzin ???? Ieder client krijgt een blad toegesteurd en naar mijn weten staat hierin ook niets vermeld of hebben vele clienten wat gemist ? De WAO clienten weten heus wel op tijd dat dit gebeurd als het gebeurt dan hebben ze nog toestemming nodig van minister en is ook niet vermeld in staatscourant. Als U mij de kantoor geeft waarbij het gebeurd ben ik best bereid daarheen te bellen om te vragen waarom ze dit niet weten in Amsterdam !!!! Ik kan me niet voorstellen dat dit een algemeen maatregel is. De macht van de gewoonte wordt door de regel niet zomaar doorbroken zonder evt tussen komst van rechter. Een recht wordt ook door een gewoonte verkregen. Ik heb een nieuwe baan en dan mag jij raden waar !!!!! Kantoor Dortrecht en Rotterdam weten ook van niets.
Het klopt wel in Utrecht hebben we ook brief gehad dat uitkering later komt voortaan ,uwv cadans utrecht/zeist heb dat gestuurt
Ja bel maar.
Wel eerlijk toegeven dat ik gelijk heb he
We lezen het wel
tot dan
Wel eerlijk toegeven dat ik gelijk heb he
We lezen het wel
tot dan
mr onzin ben je een winterslaapje aan het houden?
Heb je gebeld?
Denk t wel en durf je het niet toe te geven.
Heb je gebeld?
Denk t wel en durf je het niet toe te geven.
Okee, ik weet genoeg want die onzin meneer is nu wel stil dus klopt het dat ik gelijk heb de uitkering komt voortaan echt wel later dat is wel waar onzinnige onzin-man!
Meneer onzin ik heb zelf een w a.o uitkering en het komt de 23 juni Wij hebben daar allenmaal bericht van gehad,Ik heb de brief al een tijdje in huis .Dus uwv en cadans hebben ons correct op de hoogte ervan gesteld .Dus u hoeft niet daarover te bellen want ik ben volledig op de hoogte gebracht door hun. En altijd geld op tijd binnen.Het is wel veranderd maar dat weten wij keurig netjes en bij tijds.Groetjes
Gaste die er nu niet kan zijn
Gaste die er nu niet kan zijn
Meneer Utrechter u heeft gelijk-Wij hadden in amsterdam al bericht daar over gehad van de veranderingen.Hier in amsterdam is het goed geregeld wat informatie betreft . Dus waren ze correct en wisten wij het al een tijdje.Nooit geen problemen mee gehad,dat liep en loopt gesmeerd.Dus iedereen hier in amsterdam heeft het kunnen weten.Onzin man hoeft er niet voor te bellen want we hebben het op schrift al binnen Dus 23 juni 2004.Nel moos
Oh nog ff op de valreep. Nel en Foppe een hele fijne vakantie en zet de zorgen nu maar ff opzij. Geniet ervan en van elkaar. Tot andere keer maar weer! AK
Hoi A.K Heel hartelijk bedankt en ik ben het al vergaten en de koffers staan beneden klaar En hopla straks schiphol onveilig maken (grapje )
Ik moest hier even wat rechtzetten over uwv cadans. Het is gesloten met een hangslot dus toch even leuk dat je langs kwam.Ik spreek je nog wel als ik ga surfen.Nou lieve mensen tot horens en hou er vaart in.
Heel veel groetjes en wie weet wat we nog tegen komen !!!!!!!!!
Nel en foppe tot ziens ,horens en calimera.!!!!!!
Ik moest hier even wat rechtzetten over uwv cadans. Het is gesloten met een hangslot dus toch even leuk dat je langs kwam.Ik spreek je nog wel als ik ga surfen.Nou lieve mensen tot horens en hou er vaart in.
Heel veel groetjes en wie weet wat we nog tegen komen !!!!!!!!!
Nel en foppe tot ziens ,horens en calimera.!!!!!!
Wist het wel, maar nu durft hij niet meer te reageren, heb hem wel ergens anders gelezen dus hij is er wel de schijtert.
hij zal wel last van hebben
hij zal wel last van hebben
Misschien is het u ontgaan maar de instantie UWV is een samenvoeging van 5 uitkeringsinstanties, GAK, Cadans, SFB, USZO en GUO. Dat houdt in dat er 5 verschillende systemen tot 1 systeem omgebouwd moeten worden.
Iedere keer wordt er weer een stukje van de ingewikkelde puzzel in elkaar geschoven en worden werkprocessen aan elkaar aangepast.
Ik heb het vermoeden dat het in dit geval handelt om het op één lijn brengen van de uitkeringsdatum omdat het vanuit 1 systeem betaald moet gaan worden. Omdat het GAK veruit de grootste instantie van die 5 was zullen de cliënten van de andere 4 geïntegreerd moeten worden in het GAK systeem. Als het GAK als uitkeringsdatum de 25e hanteerde wordt dat nu dus voor iedereen gehanteerd.
Iedere keer wordt er weer een stukje van de ingewikkelde puzzel in elkaar geschoven en worden werkprocessen aan elkaar aangepast.
Ik heb het vermoeden dat het in dit geval handelt om het op één lijn brengen van de uitkeringsdatum omdat het vanuit 1 systeem betaald moet gaan worden. Omdat het GAK veruit de grootste instantie van die 5 was zullen de cliënten van de andere 4 geïntegreerd moeten worden in het GAK systeem. Als het GAK als uitkeringsdatum de 25e hanteerde wordt dat nu dus voor iedereen gehanteerd.
UWV heeft dus wel degelijk geprobeerd mee te helpen aan het laten uitbetalen van uw mans salaris gezien de zin "Met schriftelijke verklaringen van het UWV te Amersfoort en de zorgverzekeraar te Leiden. Lukt het niet om deze werkgever te dwingen om te betalen."Ik zie dat het al weer even geleden is, dat dit onderwerp gestart is, maar mijn man is al een hele tijd niet meer werkzaam, omdat z'n werkgever hem op non-actief gezet heeft. Z'n premie wordt nog altijd betaald en de zorgverzekering idem dito. Echter hij wordt niet maandelijks uitbetaald. Met schriftelijke verklaringen van het UWV te Amersfoort en de zorgverzekeraar te Leiden. Lukt het niet om deze werkgever te dwingen om te betalen. Om te pesten, wordt hem geen ontslagvergunning verleend. Als je belt naar de juridische afdeling van het UWV, zeggen ze doodleuk dat ze er niets mee kunnen, ook al hebben ze wat op papier. Logisch de premie wordt betaald, nu hebben we een rechtsbijstandsverzekering en zijn we naar het bureau voor rechtshulp geweest, advocaat er op, geen response. Het is bekend dat er gesjoemeld en dat het UWV er handen vol werk aan heeft aan dit bedrijf maar blijkbaar is het wel genoeg om 300 Miljoen Euro te spenderen bij het UWV, want dat is voor eigen belang , maar de kleine man kan fluiten naar z'n geld. Alle feiten en bewijzen zijn in ons voordeel maar krijgen ho maar. Ik wou dat ik 300x een uitkering kreeg. Ik wacht al 462 dagen op m'n mans geld, kunnen we ook weer eens normaal leven. Het kromme is ook nog eens, als ik of m'n man gaan werken we worden aangeslagen voor dubbel inkomen. Op papier wel ja maar in de praktijk ho maar. Zelfs de belastingdienst is op de hoogte, maar doet hier ook niets aan.
"Als je belt naar de juridische afdeling van het UWV, zeggen ze doodleuk dat ze er niets mee kunnen, ook al hebben ze wat op papier. Logisch de premie wordt betaald". Realiseert u zich wel dat de medewerkers van UWV zich te houden hebben aan regels die door de regering zijn vastgesteld? De premie wordt betaald dus formeel is uw man nog steeds in dienst bij z'n werkgever. UWV kan hier dus inderdaad helemaal niets mee.
UWV, advocaat èn belastingdienst kunnen er schijnbaar niets tegen doen dus misschien is dit bedrijf wel zeer gewiekst.
Ik vind het ontzettend makkelijk om maar weer tegen UWV(medewerkers) aan te schoppen.
Ik weet niet waarom ze er niets mee doen, misschien kunnen ze er wettelijk gezien niets tegen doen...
fijn te lezen dat ze er in ieder geval mee bezig zijn...doen ze toch nog iets bij UWV
Bij het UWV is het een zooitje. Vorige keer kreeg ik verkeerde briefje opgestuurd van UWV.
Hij zag er precies zo uit,alleen ontbreekte er de adressen van de werkgevers.
Dacht zal wel nieuw zijn dus netjes gedaan wat er gevraag wordt. Krijg ik meer dan een week later een dreigbrief. Mijn uitkering zou worden verlaagt etc. en gekort worden.
Want ik zou niet hebben gesoliciteerd,terwijl dat wel op de brief stond.
Na bellen kreeg ik antwoord.Oeps sorry mevrouw we hebben het verkeerde werkbriefje gestuurd.
Heeft de printer gedaan kreeg ik nog als antwoord. Ja hoor die printer gaat uit zichzelf brieven versturen.
Dus krijg je een week te laat je geld.
Terwijl het niet mijn schuld wat,maar van het UWV.
Als jij een foutje maakt,dan staan ze op hun achterste benen,maar als zij een fout maken,dan mogen ze dat,zonder dat er consequeties aanhangen.
Ga maar eens een klachtbrief schrijven.
Hij zag er precies zo uit,alleen ontbreekte er de adressen van de werkgevers.
Dacht zal wel nieuw zijn dus netjes gedaan wat er gevraag wordt. Krijg ik meer dan een week later een dreigbrief. Mijn uitkering zou worden verlaagt etc. en gekort worden.
Want ik zou niet hebben gesoliciteerd,terwijl dat wel op de brief stond.
Na bellen kreeg ik antwoord.Oeps sorry mevrouw we hebben het verkeerde werkbriefje gestuurd.
Heeft de printer gedaan kreeg ik nog als antwoord. Ja hoor die printer gaat uit zichzelf brieven versturen.
Dus krijg je een week te laat je geld.
Terwijl het niet mijn schuld wat,maar van het UWV.
Als jij een foutje maakt,dan staan ze op hun achterste benen,maar als zij een fout maken,dan mogen ze dat,zonder dat er consequeties aanhangen.
Ga maar eens een klachtbrief schrijven.