e-chec schreef:Maar voor het overige is mij duidelijk dat het gros van de frequent reagerende forumbezoekers het niet met mij eens is. Ik leg mij daarbij neer.
Het gaat er niet alleen om of men het met u eens is of niet, het gaat er ook om dat een deel van uw bezwaren niet aan de bank ligt, maar aan degene die de opdrachten verstrekt. Dat er voor u onlogische omschrijvingen zijn, heeft vooral te maken met hoe de incasseur de omschrijving opgeeft. En weinig met ING.
Voor de manier waarop die gegevens vervolgens bij de ING op het scherm wordt getoond, is al aangegeven dat de verschillende manieren zowel voordelen als nadelen hebben. Wat u de meest prettige manier vindt, kan voor anderen juist onhandig zijn. Hierin is dus geen 'goed' of 'fout'. Het kan best zijn dat wat mijn voorkeur hierin heeft, niet de voorkeur van de meerderheid is. En deze voorkeuren zijn ook aan verandering onderhevig.
Maar juist daarom kan het ook goed zijn dat de ING dit wél gaat aanpassen. Om de voorkeuren van de mensen te peilen, zo is ook aangegeven, zal de bank waarschijnlijk van een soort test- of klantenpanel gebruik maken. Vandaar dat ook de tip is gegeven om contact met ING op te nemen om uw voorkeur aan te geven en om te zien of u wellicht aan zo'n klantenpanel zou kunnen meedoen.
Ik zou dus vooral níet uw voorstel intrekken, maar via een andere weg kijken of u uw doel kunt bereiken.