LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling Wehkamp, 4 paar sokken i.p.v. 5

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
stofzuigertje

Re: Bestelling Wehkamp, 4 paar sokken i.p.v. 5

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als webwinkelier plaats ik ook vaak een foute foto!

12 Batterijen met foto van 4, dus of je er nu 4 of 12 aanklikte, je kreeg de 4 stuks afbeelding....

Wasmachine, omdat er nog geen nieuwe foto beschikbaar was is oude afgebeeld.
Wel stond in tekst dat er iets aangepast model word geleverd en dat die op foto niet meer leverbaar was.

Dus 4 afbeelden en 5 leveren kan.
Wehkamp moet dus gewoon 5 leveren of 20% korting geven omdat ze maar 4 leveren.
Gezien de redelijke prijs is zowel 4 als 5 paar van dit merk mogelijk geweest dus het was niet vooraf duidelijk.

Ik verkoop zelf geen kleding maar het zou mijn niets verbazen als van de 4 verschillende er 1 set dubbel bij zou zitten, de Action die ik zelf draag was ook 4 paar, 3 verschillende en dus 1x dubbel...
Alleen is bij die prijs de levensduur wel iets anders....

AltijdLente
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jun 2014 11:05
Locatie: Culemborg

Re: Bestelling Wehkamp, 4 paar sokken i.p.v. 5

Ongelezen bericht door AltijdLente »

ik was ook van de beschrijving uitgegaan hoor!! Komt vaker voor dat de beschrijving meer klopt dan de foto en niet andersom :roll: Ik was dan ook niet op de foto de sokken gaan tellen op de foto voor ik bestelde.

Maar aan de andere kant.. een typefout kan altijd, zelfs bij grotere bedrijven :?

Gesloten