LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roken is een smerige gewoonte.

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Schoorsteen

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Schoorsteen »

Nou ik hou wel rekening met anderen, want in mijn schoorsteen zit een filter die de schadelijke stoffen eruit haalt.
Maar ik rook nog steeds als een schorsteen

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Wat altijd wel opvalt, de ex-rokers hebben het meeste last van rook. Bang dat je weer gaat beginnen ?? Wat een heerlijke aggresiviteit hangt er altijd rond dit onderwerp, altijd leuk om een topic te starten omtrent het roken. Ik ben benieuwd of de rokers eerder doodgaan aan roken of de ex/niet-roker eerder doodgaat aan een hardaanval omdat ze zich zo verschrikkelijk druk maken om het wel of niet roken. Laat de rokers lekker hun gang gaan, ze betalen zich blauw aan de accijns, worden al geweerd uit openbare gebouwen, binnenkorts ws ook kroegen, dus kunnen ze alleen nog maar thuis en buiten roken. Wie heeft er dan nog last van ?? Ik hoop dat de pakjes 10 euro worden, dan kunnen ze wat minder weghalen bij de anderen voor de verandering, pc-privé terug ofzo, dan heeft iedereen er wat aan, ik zal de rokers dan persoonlijk een bedankbriefje sturen :-)

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

hardaanval

?????moet dit harde aanval zijn of harTaanval????

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

06.15 uur is je discussie vermogen niet zo heel hoog of wel godverdomde tering betweter ?

Homoslim

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Homoslim »

bet·we·ter
de betweter (mannelijk), de betweters; afleiding(en): betweetster

iemand die alles beter meent te weten dan anderen
betekenisverwante termen
hyperoniem:
persoon
synoniem(en):
weetal, wijsneus, wise guy

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Gast van 20.35 uur dimmen.
En heeft dit nog iets met de topic te maken?

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Homoslim,

Wat een wijsneus ben jij zeg.

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Roken moet weer gewoon overal mogen. Ik stel voor om acties te gaan houden. Bijvoorbeeld in een gemeentehuis met 100 man gaan roken. Dan kunnen ze niets doen.

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door liar »

Ik hoop dat de longartsen ook acties gaan houden als jullie met longkanker op de stoep staan.

gaste

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door gaste »

misschien komt de ambulance ook niet op tijd als jij een ongeluk krijgt
of staken ze ook
ook best grappig he!

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 31 Aug 2004 15:42 door gaste


--------------------------------------------------------------------------------

misschien komt de ambulance ook niet op tijd als jij een ongeluk krijgt
of staken ze ook
ook best grappig he!
Dat ligt eraan waar, want als dat midden op de weg gebeurt, dan ontstaan er files en ben ik langer onderweg !

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door liar »

Gaste,

Je hersens zijn ook al aangetast door de nicotine,tja dat wordt helemaal een dure grap voor de gezondheidszorg die wij arme zieltjes moeten betalen, eerst longkanker op eigen verzoek en nu je brains!

Gert K.

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gert K. »

Als ik stop met roken en net zo "vreemd" ga denken en praten als sommige 'niet' rokers op dit forum, ga ik onmiddelijk wéér roken.
Je moet toch duidelijk een keuze maken, omstandigheden waarbij je je prettig voelt en niet je 'ontwenningsverschijnselen' gaan afreageren op (anderen) 'rokers'.

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben gestopt en heb helemaal geen ontwenningsverschijnselen gahad.
Wie wil roken gewoon blijven doen als iemand er maar geen last van hebt en die stoppen veel succes en die gestopt zijn niet weer beginnen en als je gestopt bent en je wilt weer beginnen doen.
Zoek het lekker allemaal zelf uit.
Wat een rotgewoonte dat gezever.

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een hekel aan discussies tussen rokers en niet-rokers over roken. komt altijd op hetzelfde neer, ex-rokers hebben de grootste hekel aan rokers.

bah, dat eeuwige gezeik, als ik voor iedere gewoonte van anderen waar ik aan hekel een topic moet openen, en alle anderen doen dat ook is de chaos niet meer te overzien.

dus .... ik ga al rokend naar de interessantere topis hier zoeken.


==============
wedden dat er reacties komen: Waarom reageer je dan eikel ... DAAROM !! omdat ik me stoor aan dit soort topics net zoals niet-rokers zich storen aan rokers. Dit topic heeft toch geen zin.

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Rook maar lekker door als je hie maar weg blijft.
Bah wat een stank

gaste

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door gaste »

wie heeft eigenlijk gezegd dat ik rook?
ik ben bij mij volle verstand en mijn longen werken uitstekend
wat er met jullie aan de hand is gast 15.51 en liar weet ik niet
ik denk dat jullie ontwennings verschijnsele hebben
maar niemand en ook niemand hoef iemand anders long kanker toe te wensen omdat ze een sigaretje of sigaartje roken
en als je daar behoefte aan hebt om iemand kanker toe te wensen doe je dat maar in je eigen familie of je vrienden kring
hier op dit form heb je een grote bek om dat je anoniem bent
maar zeg het dan ook tegen de personen die je goed kent

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Is het niet zo dat je jezelf kanker toewenst als je rookt?
QM

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door liar »

Tja je vraagt erom als je het mij vraagt maar ik heb dan ook een grote bek,volgens gaste.
Ben blij dat er in mijn grote bek geen peuk hangt!

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

wedden dat er reacties komen: Waarom reageer je dan eikel ... DAAROM !! omdat ik me stoor aan dit soort topics net zoals niet-rokers zich storen aan rokers. Dit topic heeft toch geen zin.
Dat is zo iets als: heb het lef eens om te reageren en als je dat doet zeg ik straks: "zie je nou wel".
Als jij je zo stoort aan dit soort topics waarom KLIK je er dan op? O, ja, zeker toevallig, beroepsmatig geïnteresserd of gewoon benieuwd....jaja, we kennen ze al allemaal dat soort tegenreacties.

Wat roken betreft: Al meer dan 30 jaar heb ik gerookt...totdat inderdaad longkanker werd geconstateerd. En ineens was daar de beroemde knop die ik kon omdraaien en die mij heeft doen stoppen met roken. Inmiddels ben ik een stuk long kwijt en geniet weer (rookvrij) van het leven. Ik proef meer, eten smaakt beter, het reukvermogen verbetert, etc. Allemaal reden om geen sigaret meer aan te raken.

Gesloten