LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring(en) Netflix
Re: Ervaring(en) Netflix
Wij hebben enorme problemen met netflix, hij valt vaak elke 5 min uit, kan geen verbinding maken. De rest van de wifi blijft het wel doen in huis, al is het signaal bij de tv niet optimaal. Een analoge lijn aanleggen kan niet in dit huis. Ik ga nu morgen aan airport extreme aanschaffen. Hoop dat dat werkt...
ik heb totaal geen problemen met Netflix, doet het prima.
Ik heb weleens zwaar de indruk dat het aan onkunde, men's pc + aansluiting ligt en niet aan de dienst.
hier loopt ie als een speer.
Ik heb weleens zwaar de indruk dat het aan onkunde, men's pc + aansluiting ligt en niet aan de dienst.
hier loopt ie als een speer.
Het WiFi signaal is niet optimaal en dan klagen dat een stream, oftewel iets dat afhankelijk is van een continu goed signaal niet goed functioneert. Lijkt me niet dat uw probleem bij netflix te zoeken is, maar in uw eigen situatie.Tjitske20 schreef: De rest van de wifi blijft het wel doen in huis, al is het signaal bij de tv niet optimaal.
Geen idee wat u hiermee bedoelt, maar ik gok op een netwerkkabel. Daar gaat niets analoogs overheen. Maar zou wel uw oplossing zijn.Tjitske20 schreef:Een analoge lijn aanleggen kan niet in dit huis.
Als er Apple op staat is het probleem,opgelostTjitske20 schreef: Ik ga nu morgen aan airport extreme aanschaffen.
Uw probleem zit in het feit dat u wilt streamen over WiFi, dat kan wel, maar daarvoor moet uw WiFi wel optimaal zijn. Dit kunt u netflix niet aanrekenen
Grapjas, een AirportExtreme ìs een (combi)router van Apple. Elk ander merk kan ze er ook voor gebruiken hoor. En dat is eigenlijk altijd voordeliger. Maar goed, zoals bekend in den IT kopen alleen tekenaars en nitwits een Mac...berndv schreef:Als er Apple op staat is het probleem,opgelostTjitske20 schreef: Ik ga nu morgen aan airport extreme aanschaffen.
Jammer dat je de " " weglaat in je quote, nu lijkt het net alsof ik het serieus bedoelde, grapjasencore schreef:Grapjas, een AirportExtreme ìs een (combi)router van Apple. Elk ander merk kan ze er ook voor gebruiken hoor. En dat is eigenlijk altijd voordeliger. Maar goed, zoals bekend in den IT kopen alleen tekenaars en nitwits een Mac...berndv schreef:Als er Apple op staat is het probleem,opgelostTjitske20 schreef: Ik ga nu morgen aan airport extreme aanschaffen.
Nou, nee hoor. Ik ben IT-er maar heb thuis veel Apple spul omdat:encore schreef:Grapjas, een AirportExtreme ìs een (combi)router van Apple. Elk ander merk kan ze er ook voor gebruiken hoor. En dat is eigenlijk altijd voordeliger. Maar goed, zoals bekend in den IT kopen alleen tekenaars en nitwits een Mac...berndv schreef:Als er Apple op staat is het probleem,opgelostTjitske20 schreef: Ik ga nu morgen aan airport extreme aanschaffen.
- Een iMac beter past in een woonkamer dan zo'n suffe PC kast.
- Ik thuis geen zin heb om met mijn werk bezig te zijn. Thuis wil ik gewoon spullen die werken. Problemen oplossen doe ik al meer dan 40 uur per week.
[Nou, nee hoor. Ik ben IT-er maar heb thuis veel Apple spul omdat:
- Een iMac beter past in een woonkamer dan zo'n suffe PC kast.- Ik thuis geen zin heb om met mijn werk bezig te zijn. Thuis wil ik gewoon spullen die werken. Problemen oplossen doe ik al meer dan 40 uur per week.[/quote]
wie is geen IT-er?
een mac is ook maar duf apparaat, de moderne pc kun je compleet aanpassen aan je interieur , zelfs met rode lichtjes erin.
40 uren of meer werken is vrij normaal, hopelijk lost je ook iets op, klinkt niet erg overtuigend
- Een iMac beter past in een woonkamer dan zo'n suffe PC kast.- Ik thuis geen zin heb om met mijn werk bezig te zijn. Thuis wil ik gewoon spullen die werken. Problemen oplossen doe ik al meer dan 40 uur per week.[/quote]
wie is geen IT-er?
een mac is ook maar duf apparaat, de moderne pc kun je compleet aanpassen aan je interieur , zelfs met rode lichtjes erin.
40 uren of meer werken is vrij normaal, hopelijk lost je ook iets op, klinkt niet erg overtuigend
wie is geen IT-er?Har06 schreef:[Nou, nee hoor. Ik ben IT-er maar heb thuis veel Apple spul omdat:
- Een iMac beter past in een woonkamer dan zo'n suffe PC kast.- Ik thuis geen zin heb om met mijn werk bezig te zijn. Thuis wil ik gewoon spullen die werken. Problemen oplossen doe ik al meer dan 40 uur per week.
40 uren of meer werken is vrij normaal, hopelijk lost je ook iets op, klinkt niet erg overtuigend [/quote]
Wist ik niet dat Har06 een IT- er is.
-
Mijn ervaring met de netflix is heel slecht.
Prijs : vind ik ook goed en goed koop.
Kwaliteit: slecht. Als ik op hd heb gezet de film is gestopt geen beeld en geen geluid. En als ik de klantenservice heb gebeld dan hebben ze verteld dat iets met mijn internet aan de hand, terwijl ik had ook HBO abonnement en nooit problemen mee.
Ik had bij hun een abonnement in aanbieding 2 screenen voor 7 euro per mand. Later mijn partner heeft ook een account aangemaakt bij hun een appart aanbieding genomen. Dus twee apparte account. Eind van de maand kon ik in een niet kijken de films ik heb een email gekregen van hun dat de betaling mode is niet gelukt en de laatste 4 cijfers van de bankrekening nummer in het email. Maar de bankrekening nummer klopt niet, hebben ze gewisseld met mijn partner rekening nummer mijn rekening nummer. Ik heb de klantenservice gebeld en heb ik verteld dat klopt niet want dat is iemand anders account en bankrekening nummer niet van van mij is. Hun hebben gezegd dat ik heb dat verwisseld en niet hun. Hun kunnen geen andere bankrekening tovoegen aan iemand anders account. En hun kunnen niets doen ik moet afmelden en hernieuwen mijn account. Ik heb geprobeerd en ik had de aanbieding ook niet meer dus ik zou moeten in eens 7 euro betalen voor een screen. Terwijl ik had 2 screenen voor 7 euro. Klantenservice nooit vriendelijk en hun hebben nooit iets fout gemaakt zeggen ze. En de fout licht altijd bij de klanten. Hun hebben ze voor mij een email gestuurd met iemand anders bankrekening nummer dat dat is mijn en de betalinsmode niet gelukt. Maar hun hebben de fout niet gemaakt zegen ze. Liegen ze.
Kwaliteit: slecht. Als ik op hd heb gezet de film is gestopt geen beeld en geen geluid. En als ik de klantenservice heb gebeld dan hebben ze verteld dat iets met mijn internet aan de hand, terwijl ik had ook HBO abonnement en nooit problemen mee.
Ik had bij hun een abonnement in aanbieding 2 screenen voor 7 euro per mand. Later mijn partner heeft ook een account aangemaakt bij hun een appart aanbieding genomen. Dus twee apparte account. Eind van de maand kon ik in een niet kijken de films ik heb een email gekregen van hun dat de betaling mode is niet gelukt en de laatste 4 cijfers van de bankrekening nummer in het email. Maar de bankrekening nummer klopt niet, hebben ze gewisseld met mijn partner rekening nummer mijn rekening nummer. Ik heb de klantenservice gebeld en heb ik verteld dat klopt niet want dat is iemand anders account en bankrekening nummer niet van van mij is. Hun hebben gezegd dat ik heb dat verwisseld en niet hun. Hun kunnen geen andere bankrekening tovoegen aan iemand anders account. En hun kunnen niets doen ik moet afmelden en hernieuwen mijn account. Ik heb geprobeerd en ik had de aanbieding ook niet meer dus ik zou moeten in eens 7 euro betalen voor een screen. Terwijl ik had 2 screenen voor 7 euro. Klantenservice nooit vriendelijk en hun hebben nooit iets fout gemaakt zeggen ze. En de fout licht altijd bij de klanten. Hun hebben ze voor mij een email gestuurd met iemand anders bankrekening nummer dat dat is mijn en de betalinsmode niet gelukt. Maar hun hebben de fout niet gemaakt zegen ze. Liegen ze.
een warbol van woorden met veel te weinig interpunctie of aandacht voor gewoon Nederlands..... Wat is nu (concreet) uw klacht en hoeveel kost dit u?
Begrijpelijk-ON...verhaal praat vertaling Goegel heidbaar lees beter op niet. Waarheid.Mijn ervaring met de netflix is heel slecht.
Heb sinds een paar maanden Netflix. Bij mij stopt de verbinding ook regelmatig. Soms 3 keer per aflevering.
Zowel via de Wifikanalen 2.4 en 5 Ghz als ook bedraad.
Van Netflix krijg je te horen dat het aan je provider ligt. En dat terwijl die provider alles gecheckt heeft. Op PC 180Mb/s op mobiel via Wifi 150 Mb/s.
Netflix geeft gewoon niet toe dat hun streamingdienst apenballen zuigt.
Telefonisch contact gaat via callcenter waar mensen werken die werkelijk de ballen verstand hebben!
Ik kijk deze periode nog uit en daarna weg ermee!
Zowel via de Wifikanalen 2.4 en 5 Ghz als ook bedraad.
Van Netflix krijg je te horen dat het aan je provider ligt. En dat terwijl die provider alles gecheckt heeft. Op PC 180Mb/s op mobiel via Wifi 150 Mb/s.
Netflix geeft gewoon niet toe dat hun streamingdienst apenballen zuigt.
Telefonisch contact gaat via callcenter waar mensen werken die werkelijk de ballen verstand hebben!
Ik kijk deze periode nog uit en daarna weg ermee!
"Begrijpelijk-ON...verhaal praat vertaling Goegel heidbaar lees beter op niet. Waarheid".
Nou, hier ken ik anders ook niks van makuh...
En dat rottige Netflix: het zou verboden moeten worden!
Nou, hier ken ik anders ook niks van makuh...
En dat rottige Netflix: het zou verboden moeten worden!
Foutloos langdurig streamen en WiFi gaat nu eenmaal niet lekker samen.
Hier 4 Netflix accounts waarvan er regelmatig gemiddeld toch wel 2 tegelijk draaien bij de kinderen + Ziggo on demand op HD.
Hoe lang heeft je provider gechecked ? Een momentopname of ook echt de lengte van een aflevering ?
Hier 4 Netflix accounts waarvan er regelmatig gemiddeld toch wel 2 tegelijk draaien bij de kinderen + Ziggo on demand op HD.
Hoe lang heeft je provider gechecked ? Een momentopname of ook echt de lengte van een aflevering ?
zo zo een media family, met het boord op de schoot multi tasking met 4 films sjonge af en toe praten met elkaar toch ?bprosman schreef:Foutloos langdurig streamen en WiFi gaat nu eenmaal niet lekker samen.
Hier ook weinig problemen met haperende afleveringen of zo. Ik vind het wel apart dat iemand er zo van overtuigd is dat het aan de streamingdienst ligt en niet aan bijvoorbeeld de eigen configuratie. Terwijl duizenden andere mensen probleemloos netflix gebruiken.
Ik heb nu bijna alweer een jaar NetFlix. Voordeel is dat je op alle apparaten (dus IPads, SmartPhones, SmartTV, MediaPlayer, Laptop) wel kunt kijken via een browser of een App. Bij ons worden meer series gekeken dan films. En dat gaat uitstekend. Geen problemen met streaming via Wifi (en dat kan ook eigenlijk niet want Netflix gebruikt nu eenmaal niet zoveel bandbreedte). Kortom 4 heel tevreden gebruikers. En je kunt ook inderdaad (illegaal) downloaden via een Payserver, maar dat is een veel lastiger proces dan TV aan en kijken. En een goede Payserver kost overigens net zoveel als Netflix.
Netflix heeft wel full hd, sterker nog ze ondersteunen ook 4k ultra hd! Echter e.e.a. hangt van je provider (alleen ziggo en kpn bij de duurdere abonnement), je afspeelapparatuur en software, en uiteraard de film.Prolix schreef:Streaming probleem is je eigen probleem en niet van Netflix. Dus die lossen dat niet voor je op.
Verder kun je voor MINDER geld MEER films/series downloaden en allemaal in FullHD. Netflix heeft namelijk nog helemaal geen fullHD.
Dit alles boeit mij totaal niet, ik begrijp ook niet waar de mensen de tijd vandaan halen om ook nog eens 40 uur per week laveloos voor een kastje te kunnen hangen. Internet en het acht-uur journaal via nos.nl en mijn week is vol.
Als je ons vertelt waar je LEGAAL voor minder geld meer films download worden we daar vast allemaal heel gelukkig van.
Wat jou boeit, boeit mij niet
Het kan aan de provider liggen, maar meer waarschijnlijk is inderdaad een wifi verbinding die het niet trekt.kweenie schreef:Hier ook weinig problemen met haperende afleveringen of zo. Ik vind het wel apart dat iemand er zo van overtuigd is dat het aan de streamingdienst ligt en niet aan bijvoorbeeld de eigen configuratie. Terwijl duizenden andere mensen probleemloos netflix gebruiken.
Streaming en VoIP zijn de beste testen voor je netwerk. In mijn dagelijks leven zijn 80%...90% van de incidenten die gerapporteerd worden met Audio-Video streaming / VoIP ook terug te leiden naar het netwerk. Vandaar ook mijn vraag hoe lang er gemeten is.