LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koop overeenkomst

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Ik geef Liar gelijk.
Tuurlijk krijg je er je pup niet mee terug, maar je hebt als gedupeerde wel de mogelijkheid om er iets aan te doen! Om andere mensen ervoor te waarschuwen, om de klacht te melden. Het brengt jou misschien niks, maar misschien wel andere mensen die behoed worden voor de broodfokkers. Het lijkt een druppel op een hete plaat, maar als alle duizenden gedupeerden in opstand zouden komen, zouden broodfokkers in een mum van tijd uitgeroeid worden. Jouw stem is dus ook belangrijk!

zip

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door zip »

Tuurlijk, en wie gaat er dan iets doen, de dierenbescherming die tolereert al jaren de broodfokkerij en wat dacht je van een fokker die zich aangevallen voelt, een hond in het nauw maakt ook rare sprongen,hoor!

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

Ja ga iedereen nog ff bang maken dan doet helemaal niemand meer een beroep op de controleur.
Ik heb nu een oproep geplaatst op Marktplaats, misschien dat er daar wel mensen zijn die willen helpen om de onderste steen boven te krijgen want het is te gek voor worden dat al die fokkers en kennels maar door gaan met de verkoop van zieke pups!!

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

Ook marktplaats is grote fan van de broodfokkerij want jullie raden het al binnen een minuut was de advertentie verwijderd en dit terwijl ik geen namen van fokkers heb vermeld alleen 2 plaatsen.
Ik heb wel een formulier ingevuld om te vragen waarom de broodfokkers wel mogen adverteren en mensen die ertegen strijden niet!
Ik ben benieuwd! :x

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Is altijd goed om bij een pup te hebben een koopovereenkomst.

Gesloten