LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

is het verhaal van anoniem belangrijk voor ons

ja, ik vindt van wel
18
75%
nee, ik vindt het waardeloos en verdoe mijn tijd
6
25%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Idaho »

Nee, dat bericht krijg ik ook anoniem.
Hr. Willems, ik ervaar het niet als een probleem hoor, maar het staat u vrij om mij problemen aan te praten...pfffff waar gaat het over, get a life!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door croosjes »

anoniem1,ik heb het al een keer eerder gezegd/geschreven dat het niet goed zit bij u""nieuwe stratgie dexia""?,wat gaat u oprichten met ex.verkopers van aandelenleaseproducten en de gedupeerden die in u de ware zien wat ze ook dachten met aandelenlease,want u heeft alleen maar gewerkt bij bedrijven met snelle ""hapjes""


Nog een heel kleine vraagje (heeft niets te maken met aandelenlease)u hoeft niet te antwoorden maar in beide gevallen weet ik genoeg:

teakbomen


Hoe was de ""ALL-RISK verzekering voor brand enz."" opgebouwt bij GOODWOOD in de eerste vijf jaar vanaf de aanplant.(heeft niets te maken met aandelenlease maar wel een wetens waardigheid)dit heb ik namelijk onderzocht en via een personelijkheid ben ik binnen gekomen om dit te onderzoeken voor een groep belang stellende.En de uitslag was niet zo best,vandaar ook dat ik zeg""het geeft niet dat u geen antwoord geeft""
of niet kunt?

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Croosjes,

Je bedoelt de (her)verzekering bij LLoyds?
Maar lees het bovenstaande stukj van mij nog eens en vraag je af waarom je met dit soort postings komt.

De enige die hier de waarheid zit te verkopen en probeert om elke keer een vereniging te promoten ben jij, ik niet. Ik probeer zelfs niets "op te richten", of is dit weer slecht Nederlands?

Als er een posting komt waarvan jij vindt dat het hout snijdt, om maar eens een leuke woordspeling te gebruiken, kom je met het argument dat de vereniging deze "kennis" al in huis heeft.

Het blijkt ook dat jij je opwerpt als de deskundige met achterban indien er ergens een probleem opduikt met een produkt waarbij mensen gedupeerd dreigen te raken. Is wel heel toevallig, vindt je niet?

Dit is, en dat meen ik, de laatste keer dat op jou en dit soort postings in het algemeen in ga.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, probeer eindelijk eens je snavel dicht te houden over zaken waarvan je geen jota begrijpt.

Michiel Luidens

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

terwijl jullie hier allemaal zijn omdat jullie iets niet goed gedaan hebben. De vergelijking met een boefje in het huis van bewaring die een ander verteld hoe je moet inbreken, terwijl hijzelf net op heterdaad betrapt is kan mij en anderen niet ontgaan.

Mij ook niet :D

john uit goirle
Berichten: 128
Lid geworden op: 04 feb 2004 23:46

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door john uit goirle »

ik ben het ermee eens dat je niet elke keer moet proberen om iemand op da kast te jagen door steeds opmerkingen te plaatsen die met dexia en legio laese niets te maken hebben. het is niet aan ons om iemand te proberen aan een kruis te spijkeren. dat is reeds gebeurt en oude koek.

en inderdaad krijg ook een foutmelding als ik iets post maar het staat er wel op.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

Appels vergelijken met peren, ML. Je wilt gedupeerden, die door hun onwetendheid en/of naïeviteit toch niet gaan vergelijken met boefjes?

Maar als je Dexia zou beschouwen als "huis van bewaring", dan heb je volkomen gelijk. Daarin zitten nu de schurken van Labouchere en Legio. Dief en diefjesmaat bij elkaar in het rovershol.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Joshua »

Maar als je Dexia zou beschouwen als "huis van bewaring"

Dit huis loopt al gestaag leeg
Dubio en haar vriendjes kunnen het licht er binnenkort uitdoen.
Wel eerst het geld terugstorten op de rekening van alle benadeelden

Ten slotte een onrechtmatig contract is geen contract.

Rechters van Nederland verenigd u, weg met corruptie praat niet krom wat recht is.


hakuna matata (the lion king)
what a wonderful phrase
its means there is no worry for the rest of the day
its a problem free philosophy :D

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door croosjes »

anoniem1,net wat ik al dacht ""herverzekering die had ik nog niet gehoort"" slim geantwoord,maar niet slim genoeg

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Kan je nagaan hoe goed jij opp de hoogte bent, Croosjes.

Lloyds is nl. geen verzekeringsmaatschappij, maar een herverzekeringsmaatschappij. Je kan daar geen zaken verzekeren.

Lloyds is een collectief van members waar je alleen kan herverzekeren. Dank u. Terug naar school.

(reageer ik toch weer.....)

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door croosjes »

anoniem1,iets verkopen zonder dat jij weet wat het inhoud.Daarom zei ik ook""snelle hap""




Lloyds is nl. geen verzekeringsmaatschappij, maar een herverzekeringsmaatschappij


Ik heb het helemaal niet gehad wie het verzekerd maar hoe de verzekering in elkaar zit bij GOODWOOD ALL-RISK,dus ik weet niet waar jij van gedroomd heeft.Leg mij eens uit hoe kan je iets herverzekeren als het niet meer bestaat ""brand""?

Dat zou jij misschien wel willen een nieuwe contract afsluiten je lijkt dexia wel met contract verlenging.

En als je ergens overstruikelt moet je niet over taal gebruik beginnen want dan ben je bijvoorbaat al uit gespeelt""schaakmat""
Laatst gewijzigd door croosjes op 26 sep 2004 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Joshua »

Topic
anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.
is niet meer van toepassing

Laten we weer richten op de dag van vandaag
Zaterdag
Deed ik niets dat ook wel later mag
Zaterdag
Zag ik de week die ik met water was
Maar zaterdag
Zaterdag
Ben ik vrijer dan de rest

Dexia ligt achter ons
We kijken naar elkaar
Het wordt nooit meer hetzelfde
Wij hier, de Dexia wereld daar
En ik weet wel wat Dexia denkt nu:
We kunnen niet meer terug
Rij alsjeblieft voor altijd naar Belgie door
Want alles, alles gaat te vlug

Michiel Luidens

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Geplaatst op 25 Sep 2004 15:51 door impact
Appels vergelijken met peren, ML. Je wilt gedupeerden, die door hun onwetendheid en/of naïeviteit toch niet gaan vergelijken met boefjes?

Maar als je Dexia zou beschouwen als "huis van bewaring", dan heb je volkomen gelijk. Daarin zitten nu de schurken van Labouchere en Legio. Dief en diefjesmaat bij elkaar in het rovershol.
Impact dat bedoel ik niet. Anoniem1 schrijft "terwijl jullie hier allemaal zijn omdat jullie iets niet goed gedaan hebben". Ik vraag mij dan af in hoeverre hij zichzelf tot de schurken rekent. Ik kan mij vergissen maar lees tot op heden meer trots op eigen slimmigheid dan berouw. Berendjan had een soortgelijk commentaar :
Anoniem 1, als ik dat zo lees ben je bij nogal wat louche bedrijven werkzaam geweest. Die Duitse bedrijven waarbij jij gewerkt hebt opereerden bewust vanuit Duitsland omdat datgene wat zij deden in Nederland strikt verboden was. En in die tijd dat ze de markt afgestroopt hebben, hebben ze heel wat goedgelovige mensen aan de bedelstok geholpen totdat de grond hen te heet onder de voeten werd. Advertentieverkoper, de goede niet te na gesproken, is net als verkoper van biologische schoonmaakmiddelen hetzelfde lage en onbetrouwbare niveau als tweedehands autoverkopers die je zelfs nog niet kunt vertrouwen als je ze vraagt hoe laat het is. Kortom, wie met pek omgaat wordt ermee besmet. Ook jij hebt volgens mij dezelfde stoomcursus gevolgd als de aandelenleaseverkopers die op dit forum van bedrog beschuldigd worden. Geloofwaardigheid? Ver beneden nul.
Daar kwam slechts het m.i. slappe verhaal op dat zijn activiteiten niet stafbaar waren en de wedervraag of BJ altijd zijn autogordel droeg.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

ML, niet iedereen is zo "scherp met de bek" als jij. :lol:

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

ML,

Je snapt (helaas) de kern van het verhaal niet.
In Duitsland hadden de mensen helemaal geen kans om ook maar een cent te verdienen aan "ons". EEn tikkeltje erger nog dan bij Legio dus.

In plaats van door samen te werken door een aantal beleggers met een gefundamenteerde oplossing, is men verzand in oeverloze discussies. Men heeft het geprobeerd via de STE en de ECD en daar kwam uit dat wij niet te pakken waren.

De STE hield het op handelen zonder vergunning van de NB (hoeft ook niet als je in Duitsland zit als Duitse firma en internationaal opereert) en de ECD is alleen maar komen kijken naar het zwarte geld van cliënten.

Dat is de vergelijking die ik wou trekken.

In plaats daarop inhoudelijk in te gaan, blijkt het voor sommige mensen nodig en nuttig om het op de man te gaan spelen, waarop ik dan weer reageer. Dat laatste moet ik niet doen. Ik wordt het wel een beetje zat om steeds dit soort dingen te lezen van mensen die zelf geen bijdrage willen, kunnen of gaan doen.

Waarvan akte

Michiel Luidens

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Anoniem1,
De vergelijking met een boefje in het huis van bewaring die een ander verteld hoe je moet inbreken, terwijl hijzelf net op heterdaad betrapt is kan mij en anderen niet ontgaan.

Ik begrijp deze opmerking vanuit jouw perspectief. Mijn reactie is vanuit een andere invalshoek en niet bedoeld om op de man te spelen. Het zou goed zijn als iedereen belangenloos informatie deelt met als doel elkaar te helpen. De realiteit is anders en daar moeten we mee leven.

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

En wat ik bedoel is het volgende:

98% van de mensen die actief zijn hier op het forum, doen dit om info te winnen en zodoende hun eigen situatie te verbetereren.

Een aantal van hen draagt daar niet werkelijk toe bij, maar is alleen bezig anderen te vertellen dat ze zoeken in de verkeerde richting, terwijl zij zelf debet zijn aan hun eigen situatie.

Men zit te vertellen wat iedereen zou moeten doen om uit de misére te komen terwijl zij dus hetzelfde proberen te doen d.m.v. op dit forum informatie te verkrijgen. Vandaar de vergelijing met het boefje.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door croosjes »

anoniem1,kom nou eens met een document waar al die verhandelingen enz. op staan,dus een echt bewijs wat overhandigd kan worden .Iedereen kan een goed boek lezen en hieruit ook vertellen,er zijn ook handelaren( anoniem1)die in de praktijk iets doen en vertellen dit verder aan iedereen en verder niets.Maar er zijn ook zaken mensen die de praktijk hun geld verdienen en tevens andere mensen er in sturen maar dan niet met alleen mooie praatjes die 80% van de gedupeerden niet kunnen toetsen maar komen ook met bewijzen waar ze achterstaan(openheid van zaken) waardoor de gedupeerden het beter kunnen begrijpen en gebruiken.Stuur bijvoorbeeld de kopieenen naar de vereniging Payback.Maar ga niet als een dictator op het forum zitten.Kom met echte bewijzen op papier.Dan pas dien je het belang van de gedupeerden en kan het getoets worden op waarheids gehalte.Door doorgewinterde advocaten voorbeeld zoals
Rompelberg enz.Maar dit durf jij niet,mooie praatjes dat is in het verleden genoeg gedaan door DEXIA bank enz.

Michiel Luidens

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Terwijl zij zelf debet zijn aan hun eigen situatie.
Dit veroorzaakt m.i. het vele gekrakeel op dit forum. Het is de ontkenningsfase waar iedereen doorheen moet. Ik ben het eens met HvdB die schreef : "Eindelijk iemand die zijn eigen domheid onder ogen durft te komen. Als iedereen nu eens dit zou kunnen toegeven kan het verwerkingsproces eindelijk beginnen". Het is ook goed mogelijk dat ik mijn eigen domheid niet durf te zien.

Gast

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Gast »

Neem een biertje en doe lekker dom, i.pv. met een schrijnende aars proberen intelligent te doen. Dat komt zelfs nog dommer over.
Wat helemaal dom is zeuren dan je er niet tegen kan, waarschijnlijk ben je dan op je pik getrapt omdat je gefrustreerd bent.
Uiteindelijk zijn we allemaal dom omdat dexia onze centen heeft en ons flink aan het naaien zijn. Mja uiteindelijk komt het wel goed ons recht ligt daar in de plee, hopelijk dat iemand niet doortrekt.

proost! :o

Gesloten