LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

is het verhaal van anoniem belangrijk voor ons

ja, ik vindt van wel
18
75%
nee, ik vindt het waardeloos en verdoe mijn tijd
6
25%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Michiel Luidens

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Het is geen plee maar een beerput en dat laat zich niet wegspoelen, gezondheid !

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Kan iemand anders Croosjes misschien een doel geven in het leven, of aan hem uitleggen waar deze forums voor zijn?

Mij lukt het niet.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

Anoniem, dit forum en die "vereniging" van Croosjes ZIJN zijn levensdoel.
Net zo goed als die boseikel de beerput van dit forum is, waarvan zo nu en dat de deksel opengaat om ons met de daaruit komende vulgariteiten te bedwelmen.

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door santygo »

treffend verwoordt !!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door croosjes »

anoniem1 enz.,kom nou eens met een document waar al die verhandelingen enz. op staan,dus een echt bewijs wat overhandigd kan worden.



anoniem1,ik weet het komt hard aan en blijf maar lekker schelden(schaakmat heet dat voor jullie)

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door santygo »

N.a.v mijn posting 26/4 / 13:52
krijg ik van Croosjes de volgende mail gestuurd:


Ik ben hier zeer geïnteresseerd in uw verdediging hierop(van uw advocaat),het is bestemd voor verslag op de site vereniging schadeloosstelling

het gaat om de uitéénzetting van de verdediging(proces-aandelenlease)

en in samenwerking met de advocaat van de vereniging schadeloosstelling.

En als u wilt wordt uw naam er ook ondergezet(vereniging) of niet,begrijp mij goed het is geen slijmen maar een poging voor een basis in het verslag

van gedupeerden en advocaten.En voor het op de site komt krijgt u het totaal verslag te lezen voor uw goed keuring hierop.

En bij afkeuring wordt uw inbreng achter wegen gelaten.

u hoeft niet te antwoorden maar als u het wil graag.

Nog één keer ""alleen"" als u er 200% achter dit project staat,want anders moet u het niet doen.

bijvoorbaat bedankt graag uw antwoord hier op.

Dhr.A de Croos vereniging schadeloosstelling.



Croos, je bent ontspoord, van de pot gerukt en weet ik wat allemaal meer. Waar heb jij nederlands leren schrijven? In Timboektoe of Zimbabwe? Je gezonde verstand (?) heb je zo te lezen lang geleden verpatst aan een of andere aap in Artis.

Excuus voor de harde uithaal maar iemand die bovenstaande mail durft te versturen verdient niet beter dan een streng geleid heropvoedingskamp. Wildwest gaten in de lucht slaan kan iedere gek, iets zinnigs presenteren is hoofdstuk twee.
Als je niks zinnigs meer weet te melden gewoon je bek houden is hoofdstuk drie.
Truste...

Annelease

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door Annelease »

ik heb die mail ook gekregen. je kunt ook gewoon niet reageren :wink: maar Croosjes heeft een flinke 'mailing' verstuurd waarschijnlijk, vandaag.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door pluutje »

Santygo,

Je verontwaardiging is volkomen te begrijpen maar je reactie mag wel wat milder!

Ieder mens heeft bepaalde kwaliteiten!acc?

Soms verbaast mij dat zelfs!

Pluutje

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Einstein was ook geen kei in schrijven, had echter wel mooie theorieen, was ook geen domme jongen.
Albert Sweitzer, nog zo'n knul
Heb je trouwens weleens het receptje van je arts gelezen? ook niet de allerdomste.

Als je het trouwens over begrijpend schrijven hebt, hier nog een; lees je contract eens door, of beter lees het voor aan de kinderen bij het naar bed gaan,

Ton

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Het lijkt er op dat Croosjes op een slinkse manier info probeert te verkrijgen om dat zodoende te kunnen gebruiken als advies richting zijn "klanten". Het komt mij iets te doorzichtig over.

En Santygo, wat een taal.....
Foei toch jongen, tss, tss.

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door santygo »

Beste aert 0001, Ton, ik neem aan dat je reactie naar mij gericht is.

Over begrijpend lezen gesproken, volgens mij is deze thread een vervolg op die van Anoniem1 genaamd "Het vervolg van anoniem1 over Legio" ( nu pag 2 in het hoofdscherm ).
Lees nog eens mijn posting d.d. 21/9 00.39 op pagina drie,
Hoi Anoniem 1,
Net als Pechvogel heb ik het gevoel je te kennen. Ik ben geen lease gedupeerde maar lees met interesse deze discussie.
Verder hoef ik mijn kind(eren) niks voor te lezen. Mijn dochter (14) heeft een vader die dezelfde hobby (springpaarden) heeft en daarin heel veel met haar samen doet. Daarnaast zit papa de resterende tijd voor vier beeldschermen en krijgt ze de (beurs)handel dus met de paplepel ingegeven.

Los hiervan denk ik dat anoniem1 wel degelijk adequate info kan geven inzake Lease-producten, niet direct inzake Legio maar wel algemeen aangaande de ins en outs op de beursvloer.

Ik zou zeggen: hou de discussie gaande ZONDER ( en dat geldt voor iedereen ) iedere keer nieuwe threads te openen en doe er je voordeel mee.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik word gek.

Als ik Anononiem en jou hoor/zie praten krijg ik alleen maar het gevoel dat die hele beurs bestaat uit slimme jongens die slaatjes slaan uit cijfers enz, en wij gedupeerden zijn de duppe geworden van jongens als jullie door gewoon te denken dat er ook nog eerlijke mensen bestaan die ons vervolgens gewoon een oor hebben aangenaaid.
Sorry maar ik vertrouw jullie niet.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Wat ik hierboven heb gezegt wilde ik verwijderen maar dat lukt niet.
Zie het maar als niet geschreven. Ik klets ook wel eens uit m'n nek.
Sorry Boy's

lfs Ad

JS
Berichten: 59
Lid geworden op: 30 jul 2004 21:46

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door JS »

Ik word gek.

Als ik Anononiem en jou hoor/zie praten krijg ik alleen maar het gevoel dat die hele beurs bestaat uit slimme jongens etc.
Ad, je bent niet de enige die dat wel eens denkt....
mvg JS

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Hoe ging die uitspraak van Louis van Gaal ook al weer?

Blijkbaar worden een aantal zaken niet gewaardeerd.....

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door impact »

Mensen, laten we niet op de man maar alleen op de bal spelen. Wie er informatie verstrekt, is mij om het even. Al was het de duivel zelf. Het enige, wat voor ons interessant is: kunnen wij die info voor onze doelen gebruiken. Toch?

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Santygo,

Ik zit short GBP/USD op 1.8050 (5 lots) en long USD/JPY op 110.72 (10 lots).

Gaat lekker....

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hé Santyago,

wat leuk, onze dochter van 12 is ook helemaal wild van dressuur en springen. Zondag is trailerdag!
Ik had het niet specifiek tegen jou, meer in het algemene zin, we kunnen niet allemaal perfect nederlands, maar we zijn wel allemaal bedondert,

Ton

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

En heb nu ook nog long USD/CAD op 1.2744 er bij (20 lots, oei...).

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: is anoniem verdwenen van het forum of weg gepest.

Ongelezen bericht door croosjes »

anoniem1,ik krijg dus weer gelijk hoe jij met je gladde praatjes de gedupeerden hoop geeft die alleen gegeven kan worden door de rechter.En jou uitéénzetting is wel leuk maar voegt niets toe aan het proces van aandelenlease.Want jij kon en kan dat waarschijnelijk al helemaal niet geven want je bent maar een duppel op een gloeiende plaat die in de belangstelling wil komen zonder bewijsmatriaal.En mee wil rijden in een rijde trein die al zijn koers bepaald heeft en op winst staat zonder jouw hulp door de samenwerking van gedupeerden.Verder zeg jij de gedupeerden te willen ondersteunen maar de vraag is met wat dan alleen de uitleg die jij geeft waar de meeste gedupeerden niets van snappen en vooral de gedupeerden met een lage restschuld,want hoe filteren deze gedupeerden deze info.dat kunnen ze niet want ze hebben geen geld voor een advocaat of dergelijks.Geef nou eens een duidelijk koers aan voor deze gedupeerden en wijs ze de weg zonder omweg te verzinnen.Je kraakt wel andere af maar komt zelf niet met ideeenen,wel vreemd hoor met zoveel ervaring zoals jij zelf zegt en voor de rest niets kan betekenen voor de gedupeerden en zich hier toch op dit forum begeeft en voor de rest alleen over zijn eigen geweldige belevingen op de beurzen te hebben en hier laat verschijnen.Voor mij ben je een ""NUL""op dit forum.

Gesloten