LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de nederlanden van nu

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: de nederlanden van nu

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Dan had je niet voor de goedkoopste optie moeten kiezen, maar een rechtsbijstand of in ieder geval een verhaalsbijstand verzekering afsluiten... Waarom gaan mensen niet meer gewoon naar een tussenpersoon of bellen ze met een maatschappij als ze iets willen verzekeren????? Internet is voor deze mensen letterlijk levensgevaarlijk... Denk aan een inzittendenverzekering die niet wordt gesloten, maar wel ruitschade!!!

Nederlandenvannu
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 sep 2013 09:34

Re: de nederlanden van nu

Ongelezen bericht door Nederlandenvannu »

Beste singh0104,

Met een WA autoverzekering is schade aan uw eigen auto niet verzekerd, dat is bij bijna alle verzekeraars zo geregeld. Als u bij ons kiest voor All Risk dan is ook een aanrijding verzekerd. We doen er in dat geval alles aan om de schade aan uw auto vergoed te krijgen. Heeft u WA of WA Plus, dan kunt u Rechtsbijstand aanvullend meeverzekeren.

Om de tegenpartij aansprakelijk te stellen zijn een aantal stappen nodig. Bekijk hiervoor dit stappenplan: https://www.nederlandenvannu.nl/autover ... e-verhalen.

We hopen dat deze stappen u op weg helpen bij het verhalen van de schade. Heeft u nog vragen over het stappenplan? Bel gerust even met onze klantenservice op 040 - 851 37 77.

Met vriendelijke groet,

De Nederlanden van Nu
Laatst gewijzigd door Nederlandenvannu op 07 mei 2015 08:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: de nederlanden van nu

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Ongelezen bericht door Nederlandenvannu » 06 mei 2015 11:03
Beste singh0104,

Met een WA autoverzekering is alleen schade aan uw eigen auto verzekerd


Pardon???? Doe niet zo raar en zet dit even recht!

Nederlandenvannu
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 sep 2013 09:34

Re: de nederlanden van nu

Ongelezen bericht door Nederlandenvannu »

Beste Frantic2,

Dank voor de opmerking, we hebben het bericht gecorrigeerd.

Met vriendelijke groet,

De Nederlanden van Nu

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: de nederlanden van nu

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Gelukkig maar :-) Mensen denken inderdaad nog steeds dat ze bij schade zomaar hulp krijgen. Ze snappen niet dat een WA verzekering een dekking is die alleen bestemt is voor als zij schade toebrengen aan anderen. Nu er zoveel via internet wordt gesloten zou je haast denken dat verhaalbijstand en een goede inzittendenverzekering door iedereen standaard moet worden aangeboden. Alleen als je het echt niet wil dan mag je het van de dekking afhalen. Maar dan doen ze het echt bewust!

Dus niet zomaar een vinkje weghalen en zien dat je premie een euro goedkoper wordt....

Mallet
Berichten: 162
Lid geworden op: 07 mar 2010 23:14

Re: de nederlanden van nu

Ongelezen bericht door Mallet »

singh0104 schreef:Ik raad de Nederlanden van Nu af :!: .

Ik heb mijn auto WA verzekerd, en nu reed onlangs iemand tegen mij op. De schade is niet veel, maar we hebben toch een schadeformulier ingevuld. Nu krijg ik te horen dat mijn voertuig niet casco verzekerd is, en vallen de herstelkosten van de schade aan mijn eigen voertuig niet onder de dekking van de motorrijtuigenverzekering.

Ik snap niet waarom de Nederlanden van Nu de schade niet wilt verhalen op tegenpartij van hun klanten.
Ze verwijzen mij naar de verzekeringsvoorwaarden en dat ik contact moet opnemen met CED Claims Services B.V. te Capelle a/d Ijssel. :evil:
Het om deze reden afraden van deze verzekeringsmaatschappij slaat nergens op, dit had je zelf moeten weten. Wat ik niet begrijp is dat iemand tegen JOU is aangereden. Ik maak daaruit op dat de tegenpartij schuldig is?

Gesloten