LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien wel, maar zeker in opdracht van upc.

Waarschijnlijk zoiets als zoek alle bestaande classic klanten en biedt ze classic aan.

Dat is gelukt!!

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien wel, maar zeker in opdracht van upc.

Waarschijnlijk zoiets als zoek alle bestaande classic klanten en biedt ze classic aan.

Dat is gelukt!!

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Keesjan »

Nee, gewoon simpelweg: stuur het ding naar alle abonnees. De kosten van het laten maken van een specifieke query was wellicht duurder dan de kosten van de mailing. De krant waarop ik geabonneerd bent stuurt me ook nog steeds "4 weken voor ...." kaartjes. Verspreiding kost bijna niks.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

ohhhh het was dus bewuste reclame van UPC Keesjan????????

en dat van die krant gaat niet op dat is ongeadresseerde reclame, van chello geadresseerd, lijkt me groot verschil in te zitten

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Bestaande klanten van @home kunnen het pakket met korting krijgen :lol:

Peter G

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Peter G »

UPC heeft nieuw factuur wapen in de strijd gegooid, eerst maandelijkse facturen, in augustus overstappen op 2 maandelijkse facturen (factuurdatum 25/8 ) om met ingang van september (21/9) over te stappen op kwartaalfacturen!

Suggestie voor UPC Oktober jaarfacturen!!!

Uiteraard is dit naast de tariefsverhoging van dik 50% welke zij in de vakantieperiode doorgevoerd hebben.

De creatieven bij UPC doen veel moeite om hun geld in het laatje te krijgen.

drahcir
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 sep 2004 12:38

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door drahcir »

Hoi.,

In reactie van al een oude geplaatst stukje het volgende,chello verzint iedere maand wel iets nieuws.
Gratis omzetting,wat ik niet las was dat het normaal 30€ kost het bedrag wat er staaat excl. klopt dan ook niet helemaal,wat wel klopt is dat je altyd meer betaald met classic
Je kunt chello beter opzeggen ipv een duurdere abo te nemen daar gaat het nl alleen maar om.
En dat classic geen data limiet heeft is onzin,kijk maar bij andere inzendingen bij de een houden ze 1GB aan en zenden een mail bij de ander 50GB en weer andere zoals ik ontvang je nooit iets.
Chello wil wel klanten maar dan geen groot gebruikers.
Een gewaarchuwd mens teld voor twee

Het beste ermee.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

1 koop een schotel met dual lnb
2 richt hem uit op hotbird
3 koop Skystar 2 Sateliet kaart voor PC (80 Euro's) en prop die in je computer (opnemen via je PC is nu ook mogelijk)
4 even een gratis bestandje ophalen van het internet en je kan ECHT TV kijken via je PC en je TV

een goedkope oplossing om bijna alles te kunnen zien
daarnaast biedt ADSL een goed alternatief voor Internet nog goedkoper en GEEN DATALIMIET

gonda

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door gonda »

ik heb het zlfde probleem gehad met ze
ik zou die kaartvan af 27 juni krijgen ik heb hier 4 maanden op zitten wachten het enigste wat jullie moeten doen ff de rechtsbijstand in schakelen en dan heb je hem zo ik heb een rechtsbijstand verzekering en die heeft ff een brief geschreven naar ze en ik mag hem op halen bij het postkantoor want ik was niet thuis toen de postebode er was

miepiex

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door miepiex »

Hallo Allen


Het voordeligste is dus gewoon om een radio/tv kaart in je pc te zetten zoals ik gedaan heb,gekocht in de aanbieding bij..........
voor 35.99 euro

:)
Ps UPC belde ons ook over digitale tv .
Ze zouden terug bellen omdat ik niet thuis was zei mijn man,zoiets beslis je niet alleen.ongeveer 2 weken geleden


NOOIT meer wat gehoord[/b]

joopmaf
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 aug 2003 23:06

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door joopmaf »

JOEPIE ,C
de laatste uren van mijn chello abonnement zijn ingegaan.
vanaf het eerste uur lid met een classic abonnement .
nooit gezeurd over de dagen dat ik geen of slechte verbinding heb gehad.
en in plaats van een trouwe klanten aanbieding krijg ik na een week te laat betalen een factuur met herinneringskosten a 13,50 euro ex btw.
dat is toch bijna 40 euro.
na drie dagen stres en 60 euro telefoonkosten gevraagd hoe ik op de snelste manier van upc afkwam.
het is gelukt ,de doos voor mijn modem is er en de afscheidsbrief ook.
alleen begrijp ik niet dat als je met nieuwe actie,s en kadootjes klanten probeerd te winnen de goeie klanten die je al heb zo wegpest.
niet echt zakelijk gezien geloof ik. :roll:

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Durf te wedden dat er nog een heleboel mensen zitten te wachten op hun beloofde tv-kaart. Alleen een brief van je advocaat zal levering bespoedigen en alle niet op deze manier geclaimde kaarten leveren UPC/Chello weer een mooie winst op :roll:

Tevens is het niet leveren van deze kaart tegenstrijdig met het gesloten contract waardoor deze als niet rechtsgeldig kan worden beschouwd.

M.a.w. niet tevreden en geen kaart is reden om zonder kosten onder het contract uit te komen :lol:

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Tevens is het niet leveren van deze kaart tegenstrijdig met het gesloten contract waardoor deze als niet rechtsgeldig kan worden beschouwd.

M.a.w. niet tevreden en geen kaart is reden om zonder kosten onder het contract uit te komen
En door wie denk je dan dat het contract als niet rechtsgeldig zal worden beschouwd? Het niet nakomen van de overeenkomst op zich is nog geen rechtsgrond voor ontbinding. Je kan de kaart opeisen, niet je overeenkomst beëindigen.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Wel in opsomming tekortkomingen inzake hetgeen wat beloofd is:
het vertrouwen in de relatie met leverancier is immers geschaad


- Geadverteerde prijs is exclusief belachelijke administratiekosten.
- Beloofde snelheid (regio afhankelijk) wordt niet behaald of niet
vrijgegeven (FTP cap).
- Teveel storingen na aansluiting (niet aan zijde van klant)
- Herhaaldelijke niet nagekomen installatie-afspraken
- Onkundig (niet ITIL of MCSA gecertificeerd), onbeschoft, gestressed,
en gefrustreerd personeel helpdesk
- Onjuist en onterechte fakturering (geen beloofde korting)
- Beloften inzake gifts (webcam/tv-kaart/mp3 speler)
en kortingen (Try and Buy) worden niet nagekomen.
- onduidelijke A.U.P.
- onduidelijke F.U.P.
- Datalimiet is verkapt in A.U.P. of F.U.P.

weet iemand er nog meer ????

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Het is een indrukwekkende opsomming, maar geen rechtsgrond voor ontbinding van de overeenkomst. Dingen als fup en aup waren blijkbaar vooraf ook geen probleem om de overeenkomst aan te gaan, over certificering bestaan geen contractovereenkomsten (overigens is het maar de vraag of ze die hebben, want ook zo'n certificering stelt niks voor dus het zegt niets), over de geadverteerde prijs en de werkelijk overeen te komen kosten had je je beter moeten informeren. De overige zaken zijn opeisbaar als onderdeel van de nakoming van het contract, maar vormen niet een ontbindende voorwaarde.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Nee klopt. Heb ik ook een keer naar gevraagd. Kijk, ze hebben jou al en mensen die helemaal nieuw zijn bij UPC die hebben ze nog niet en daar geld dat speeltje voor. Maak je maar niet ongerust; ze betalen dat speeltje in de abonnementsgelden per maand gewoon terug. Dat is allemaal ingecalculeerd.

Neptunus.

Gesloten