LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online is zeer slecht voor zijn klanten.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
marinepik33
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 sep 2015 09:38

Online is zeer slecht voor zijn klanten.

Ongelezen bericht door marinepik33 »

Enige maanden geleden was opeens mijn internet en mijn telefoonaansluiting verdwenen. Kon dus niet internetten en ook niet bellen of gebeld worden.
Ondanks dat ik dit meermalen heb aangegeven bij Online gèèn antwoordt, geen internet en geen telefoon.
Heb direct mijn abo schriftelijk opgezegd en gevraagd mijn schade te vergoeden. (abonnement en kosten telefoon)
Zonder verdere mededeling kreeg ik alles vergoed maar zonder ook maar enig excuus of uitleg.
Ben natuurlijk nu bij een andere aanbieder, nu via glasvezel en nog goedkoper ook.

stefanhouterman
Berichten: 509
Lid geworden op: 20 aug 2015 20:10

Re: Online is zeer slecht voor zijn klanten.

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

Alles vergoed, zo slecht is dan Online ook weer niet.

boempa
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 nov 2008 11:40

Re: Online is zeer slecht voor zijn klanten.

Ongelezen bericht door boempa »

Hier ook gedoe met Online, althans bij mijn schoonouders, zie:
https://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/ ... -telefonie

Telkens smoesjes, dat er een nieuw modem opgestuurd gaat worden, en nog steeds geen vaste telefonie.
Wat een ontzettend slecht bedrijf!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Online is zeer slecht voor zijn klanten.

Ongelezen bericht door Har06 »

marinepik33 schreef:Enige maanden geleden was opeens mijn internet en mijn telefoonaansluiting verdwenen. Kon dus niet internetten en ook niet bellen of gebeld worden.
Ondanks dat ik dit meermalen heb aangegeven bij Online gèèn antwoordt, geen internet en geen telefoon.
Heb direct mijn abo schriftelijk opgezegd en gevraagd mijn schade te vergoeden. (abonnement en kosten telefoon)
Zonder verdere mededeling kreeg ik alles vergoed maar zonder ook maar enig excuus of uitleg.
Ben natuurlijk nu bij een andere aanbieder, nu via glasvezel en nog goedkoper ook.
Vindt jij dit slecht ??????? hoe vaak stap je over ?

Gesloten