succes ermee, pas op 2 okt ???????????Timon223 schreef:*** Update ***
Ziggo engineer is geweest.
Er blijkt kabelschade te zijn buiten het huis, 2 oktober gaan ze graven en de kabel vervangen.
Ik ben benieuwd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo / UPC DRAMA
Re: Ziggo / UPC DRAMA
Re: Ziggo / UPC DRAMA
Ja, das snel hoor. Meestal heb je een vergunning nodig hiervoor en dat duurt wel ff.Har06 schreef:succes ermee, pas op 2 okt ???????????Timon223 schreef:*** Update ***
Ziggo engineer is geweest.
Er blijkt kabelschade te zijn buiten het huis, 2 oktober gaan ze graven en de kabel vervangen.
Ik ben benieuwd
Re: Ziggo / UPC DRAMA
Je moet altijd een klic melding doen.
Begrijp ik alleen de relatie met de fusie nietEr blijkt kabelschade te zijn buiten het huis, 2 oktober gaan ze graven en de kabel vervangen.
Na de fusie met UPC heb ik hier niet anders dan problemen met internet. Ziggo gebeld en die hebben het volgende ondernomen:
Re: Ziggo / UPC DRAMA
klick meldingen leveren juist vaak de breuken op, de graafmachines spitten maar raak zonder proef sleufjes te maken.bprosman schreef:Je moet altijd een klic melding doen.
Begrijp ik alleen de relatie met de fusie nietEr blijkt kabelschade te zijn buiten het huis, 2 oktober gaan ze graven en de kabel vervangen.Na de fusie met UPC heb ik hier niet anders dan problemen met internet. Ziggo gebeld en die hebben het volgende ondernomen:
Ziggo=Ziggo UPC was eens en nu niet meer, lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen
Re: Ziggo / UPC DRAMA
Misschien iets beter lezen Har, TS beweert dat sinds de fusie Ziggo/UPC hij problemen heeft.Ziggo=Ziggo UPC was eens en nu niet meer, lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen
Mijn vraag is hoe door een fusie een kabelbreuk kan ontstaan.
Ofwel, heel veel mensen wijten volgens mij onterecht hun problemen aan de fusie.
Tja... je moet eerst een klikmelding doen voor je ueberhaupt mag gaan graven. Wel of geen proefsleufjes heeft niets met wel of niet melden te maken.klick meldingen leveren juist vaak de breuken op, de graafmachines spitten maar raak zonder proef sleufjes te maken
Overigens is het opgraven van een Ziggo kabel gewoon ouderwets handwerk , met de "schup" , zo diep liggen ze niet en zo'n groot gat hebben ze niet nodig want ze weten ongeveer wel waar t slechte punt zit.
Re: Ziggo / UPC DRAMA
3 weken geleden 3 a 4 keer een totaal storing gehad na graafwerkzaamheden bij waterleidingen, de klikmeldingen en de praktijk mbt kabel lokaties lieten veel te wensen over, na het detecteren werden er met schub proefsleufjes gegraven, dit gaat op voor alle nutsvoorzieningenbprosman schreef:Misschien iets beter lezen Har, TS beweert dat sinds de fusie Ziggo/UPC hij problemen heeft.Ziggo=Ziggo UPC was eens en nu niet meer, lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen
Mijn vraag is hoe door een fusie een kabelbreuk kan ontstaan.
Ofwel, heel veel mensen wijten volgens mij onterecht hun problemen aan de fusie.Tja... je moet eerst een klikmelding doen voor je ueberhaupt mag gaan graven. Wel of geen proefsleufjes heeft niets met wel of niet melden te maken.klick meldingen leveren juist vaak de breuken op, de graafmachines spitten maar raak zonder proef sleufjes te maken
Overigens is het opgraven van een Ziggo kabel gewoon ouderwets handwerk , met de "schup" , zo diep liggen ze niet en zo'n groot gat hebben ze niet nodig want ze weten ongeveer wel waar t slechte punt zit.
Re: Ziggo / UPC DRAMA
Ik geef toe dat het wel toeval is dat net na de fusie UPC/ZIGGO mijn problemen zijn ontstaan
Ze hebben in diezelfde periode hier de straat open gehad voor andere werkzaamheden. Ik heb me niet gerealiseerd dat dat de oorzaak zou kunnen zijn.
Volgens mij zijn mijn gedachten niet zo gek dat, toen de problemen ontstonden, dit net na de fusie was, ik meteen dacht dat daar het probleem zat.
Blijkbaar denken anderen daar anders over die gereageerd hebben.
we wachten vrijdag aanstaande af.
groet
Timon
Ze hebben in diezelfde periode hier de straat open gehad voor andere werkzaamheden. Ik heb me niet gerealiseerd dat dat de oorzaak zou kunnen zijn.
Volgens mij zijn mijn gedachten niet zo gek dat, toen de problemen ontstonden, dit net na de fusie was, ik meteen dacht dat daar het probleem zat.
Blijkbaar denken anderen daar anders over die gereageerd hebben.
we wachten vrijdag aanstaande af.
groet
Timon
Re: Ziggo / UPC DRAMA
Timon223 schreef:Ik geef toe dat het wel toeval is dat net na de fusie UPC/ZIGGO mijn problemen zijn ontstaan
Ze hebben in diezelfde periode hier de straat open gehad voor andere werkzaamheden. Ik heb me niet gerealiseerd dat dat de oorzaak zou kunnen zijn.
Volgens mij zijn mijn gedachten niet zo gek dat, toen de problemen ontstonden, dit net na de fusie was, ik meteen dacht dat daar het probleem zat.
Blijkbaar denken anderen daar anders over die gereageerd hebben.
we wachten vrijdag aanstaande af.
vlg mij heeft de fusie er niets me te maken, de signalen van ex Chello komen vanaf dezelfde oude servers
groet
Timon
Re: Ziggo / UPC DRAMA
Tsja de mens is nu eenmaal een kei in voorbarige conclusies trekken...Timon223 schreef:Ik geef toe dat het wel toeval is dat net na de fusie UPC/ZIGGO mijn problemen zijn ontstaan
Ze hebben in diezelfde periode hier de straat open gehad voor andere werkzaamheden. Ik heb me niet gerealiseerd dat dat de oorzaak zou kunnen zijn.
Volgens mij zijn mijn gedachten niet zo gek dat, toen de problemen ontstonden, dit net na de fusie was, ik meteen dacht dat daar het probleem zat.
Blijkbaar denken anderen daar anders over die gereageerd hebben.
we wachten vrijdag aanstaande af.
groet
Timon
Re: Ziggo / UPC DRAMA
Goed
vrijdag een stuk kabel vervangen (er werd tot mijn verbazing op straat een las tussen de nieuwe kabel en de oude, die in de grond lag, gemaakt en nu moet het opgelost zijn....
**NOT ***
Sinds vrijdag al weer 5 keer de verbinding die eruit is geklapt...
Dus weer een mail naar Ziggo.
we zijn benieuwd
vrijdag een stuk kabel vervangen (er werd tot mijn verbazing op straat een las tussen de nieuwe kabel en de oude, die in de grond lag, gemaakt en nu moet het opgelost zijn....
**NOT ***
Sinds vrijdag al weer 5 keer de verbinding die eruit is geklapt...
Dus weer een mail naar Ziggo.
we zijn benieuwd
Re: Ziggo / UPC DRAMA
wat heeft Ts dan verwacht, dat de kabelwerker een nieuwe kabel gaat aanleggen?.Timon223 schreef:Goed
vrijdag een stuk kabel vervangen (er werd tot mijn verbazing op straat een las tussen de nieuwe kabel en de oude, die in de grond lag, gemaakt en nu moet het opgelost zijn....
**NOT ***
Sinds vrijdag al weer 5 keer de verbinding die eruit is geklapt...
Dus weer een mail naar Ziggo.
we zijn benieuwd
weet Ts zeker dat het aan de extern gelegen in elkaar geknoopte kabel ligt ?
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Ziggo / UPC DRAMA
Har06 schreef:wat heeft Ts dan verwacht, dat de kabelwerker een nieuwe kabel gaat aanleggen?.Timon223 schreef:Goed
vrijdag een stuk kabel vervangen (er werd tot mijn verbazing op straat een las tussen de nieuwe kabel en de oude, die in de grond lag, gemaakt en nu moet het opgelost zijn....
**NOT ***
Sinds vrijdag al weer 5 keer de verbinding die eruit is geklapt...
Dus weer een mail naar Ziggo.
we zijn benieuwd
weet Ts zeker dat het aan de extern gelegen in elkaar geknoopte kabel ligt ?
Ja dat weet TS zeker, zie zijn eerdere bericht !
Er blijkt kabelschade te zijn buiten het huis, 2 oktober gaan ze graven en de kabel vervangen.