LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De poliite: wat vind u van hun service:

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Hydrocephalus

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Hydrocephalus »

Het valt WEL op beste vermeer, dat u voor Janssen schrijft. Deze lijkt me "mans" genoeg om voor zichzelf op te komen: Plots zie ik her en der op het forum plots postings van vermeer verschijnen en janssen zwijgt.... Wat voor conclusie mag ik daar uit trekken ????? Op de zielenknijper manier natuurlijk !!!

Hydrocephalus

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Hydrocephalus »

en niet te vergeten de manier van moelemakers.......

Civilian

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Civilian »

Hoe simpeler de mens, hoe simpeler de opmerking.

Na 7 jaar wordt er weer een politiemedewerker gedood. Een tweede politiemedewerker ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Deze kogels had u ook kunnen treffen. Daar denken we liever niet over na.

Wij lopen liever te zeuren over een bon voor het niet dragen van de autogordel. We mogen blij zijn dat we er niet achter kwamen tijdens een aanrijding waarbij we bijna met ons hoofd door de voorruit vlogen dat we geen autogordel droegen en dat de verzekering achteraf zei “u had geen autogordel om dus wij vergoeden de schade en de gevolgen niet”. Wij zijn goed bezig.

Het wordt tijd dat de politie meer personeel en bevoegdheden krijgt en beter beschermd word. De politie mag wel eens een keer wat minder soft optreden tegen wangedrag van de burger. Ik denk dat de politie veel goede dingen doet. Ik denk ook waar gewerkt word worden fouten gemaakt. Deze fouten zijn bij de politie bespreekbaar, dit heb ik zelf ervaren. De mentaliteit van mensen blijkbaar niet, die geven liever af op de politie.

Ik gedraag me dus zal ook geen bekeuring krijgen. Als ik het nodig vindt me te misdragen hebben zij het recht me te bekeuren. Ik ben dan degene die zich dan niet weet te gedragen, zij doen hun werk door mij weer met beide benen op de grond te zetten. Bonnenschrijven wordt door den Haag opgelegd en wij hebben voor dit kabinet gekozen.

Wij zijn dus verantwoordelijk voor deze maatschappij niet de politie.

Schoenmaker houd je bij je leest.

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij moet je om bij de politie te kunnen werken:
-Aantoonbaar incompetent op alle terreinen zijn
-het maatschappelijk besef van een sinaasappel hebben
-het jammer vinden dat Duitsland de tweede wereldoorlog heeft verloren
-een IQ van maximaal de helft van je schoenmaat hebben
-Maar toch voldoende hersencapaciteit hebben om de volgende zinnen uit het hoofd te leren:
een overtreding is een overtreding
daar hebben wij geen bevoegdheid voor
dan moet u niet bij ons zijn
kunt u dat niet zelf oplossen
daar hebben wij geen middelen voor
het is druk, kunt u niet op een ander moment terugkomen/ bellen

Ik schaam mij diep voor de Nederlandse politie.
Gezag moet je niet krijgen, dat moet je verdienen
******s

Ongelooflijk wat een ei-kel u bent. U hebt zelf het nivo van een baksteen. Wie denkt u dat u bent? Enig idee hoe zwaar het werk van politie-ambtenaar is. En kunnen deze hardwerkende medeburgers verantwoordelijk worden gehouden voor het beleid van de overheid?? Denk toch eens na.....maar ja....dat zal wel moeilijk zijn voor u en een aantal andere hier op deze topic. Ze moesten u opsluiten!

ttc.nl

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door ttc.nl »

Ik gedraag me dus zal ook geen bekeuring krijgen. Als ik het nodig vindt me te misdragen hebben zij het recht me te bekeuren. Ik ben dan degene die zich dan niet weet te gedragen, zij doen hun werk door mij weer met beide benen op de grond te zetten. Bonnenschrijven wordt door den Haag opgelegd en wij hebben voor dit kabinet gekozen.


Het is vreselijk wat die 2 agenten is overkomen maar we moeten ons niet daardoor afleiden door het falende beleid van de laatste jaren op dit gebied..
Er waren wel mensen zoals Blaauw die het anders wilde maar kregen daarvoor nooit voldoende steun .

En als je dan een bekeuring krijgt voor 8 Km te hard waar toevallig nog een heuveltje was dat naar beneden loopt ook, dan zijn we echt verkeerd bezig .
Dit is gewoon snelheidsbelasting zeker als je op deze weg makkelijk wat harder kan rijden .
Controleren op autogordels, alcolholmisbruik en op wegen te hard rijden waar gevaarlijk uitritten en kruisingen zijn OK maar als je ziet waar ze vaak staan voor de snelheid staan, dan heeft dit heel weinig met verkeersveiligheid te maken.
Maar die betalen makkelijk .Dit kost daarnaast minder administratief werk als je het over mulder schikkingen hebt.
Dus de makkelijkste weg kiezen maar niet meer goed kijken wat echt belangrijk is.

Deze ellendige regering heb ik niet gekozen maar dit beleid is ooit verzonnen door het kabinet Lubbers waar na de andere regeringen vrolijk mee doorgaan zij gegaan.Als je dan hoort dat er meer bonnen worden geschreven dan de echte criminaliteit wordt aangepakt dan krijg je niet veel sympathie natuurlijk .
Het is zeker niet overal zo in Nederland maar hierdoor weer worden gedwongen door hun meerdere om het toch vooral niet zo te doen. En dat als politieman waar van ik er één persoonlijk ken ook niet leuk maar die hebt geen keus. Want kennelijk hoort dit ook bij zijn prestaties .

Burger

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Burger »

Hydrocephalus, MicheLM en enkele gasten,

Ik ben het geheel met u eens de politie moest maar eens stoppen met schrijven van bonnen. Het is zonde van hun tijd al deze onzin van u aan te horen. Bovendien zijn de straffen voor u zeker veels te laag, u bent niet bereid van uw fouten te leren.

Ik ben er voorstander van dat de burger zelf mag kiezen voor zijn eigen veiligheid. Dit moet dan ook gevolgen kunnen hebben. Ik vind de overtredende burger de consequenties maar eens moest aanvaarden. Indien er bij een verkeersongeval een overtreding of misdrijf wordt geconstateerd moet de politie dit vastleggen in een proces-verbaal waarna de verzekering niets mag uitkeren aan de overtreder(s). Het rijbewijs van de overtreder moet onmiddelijk worden ingenomen. De kosten van deze uitkering door de verzekering aan de tegenpartij moeten op de overtreder persoonlijk verhaalt worden en niet meer uit verzekeringsgelden komen. Dit zal het autorijden een stuk plezieriger maken door lagere verzekeringspremies. Het rijden op de weg een stuk veiliger worden door minder mensen zoals u op straat met een auto.

Ik denk dat voor bovenstaanden het ook handig kan zijn om telefoonummers van ziekenhuizen, artsen en andere hulpverleners te blokkeren. U bent hen immers niet nodig u redt het zo ook wel.

Ik denk dat de rest Nederland dan lachend toekijkt. Hoe u uw leven weer op orde probeert te brengen.

Wat een vrijheid meer geld over voor andere zaken door lage premies en op de weg is het een stuk veiliger.

Jammer dat de politie niet meer bevoegdheden heeft om mensen zoals u aan te pakken.

rudolph
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2004 22:05

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door rudolph »

De ambtenaren in funktie mogen hun middelvinger opsteken om aan te geven dat ze iemand niet aardig vinden.
Na een KRUISTOCHT om aangifte te mogen doen oordeeld de rechter dat het vergrijp ( alhoewel bewezen ) niet ernstig genoeg is om strafvervolging in te stellen.

NORMEN EN WAARDEN ????????

Dus middelvinger opsteken naar een ander MAG !!!!!

Hydrocephalus

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Hydrocephalus »

"Ik ben het geheel met u eens de politie moest maar eens stoppen met schrijven van bonnen"
Beste Burger, u ziet ons veroordelen van het "verplichte" bonnen schrijven wel heel erg rechtlijnig. Veel politiemensen vinden het zelf ook maar niets, dat bonnenschrijven een onderdeel is van een prestatiecontract: Ze MOETEN vaak muggenziften uit eigenbelang: Het is hun baan (hun inkomen). een persoonlijke mening van het politiepersoneel telt niet: Als Zalm zegt, dat er 80 miljoen meer boetes uitgeschreven moet worden, dan moet dat gebeuren: Befehl ist befehl.......

Hydrocephalus

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Hydrocephalus »

:lol: B-E-F wordt gecencureerd ! Zeker geacciosieerd met s-e-x. :lol:

Smile

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Smile »

Het lijkt wel alsof hier mensen met zichzelf in discussie gaan, :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D .

Deze discussie is om te lachen.

Wie is hier nu geloofwaardig.

Ga je bezig houden met dingen waar je verstand van hebt, :D :D :D :D :D :D :D :D :D.

ttc.nl

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door ttc.nl »

Ik ben het geheel met u eens de politie moest maar eens stoppen met schrijven van bonnen. Het is zonde van hun tijd al deze onzin van u aan te horen. Bovendien zijn de straffen voor u zeker veels te laag, u bent niet bereid van uw fouten te leren.
U begrijpt het weer helemaal verkeerd .
Het gaat er niet om dat er bonnen worden geschreven voor de verkeersveiligheid maar op de manier .
Of bent u weer z`on één dat je met veel te langzaam rijden denkt wel als weer veilig is .
Op veel plekken waar volgens statistieken (dat is op te vragen) nooit wat gebeurt , maar het alleen maar gaat om geld te innen.
Met zulk soort controles haal je echt gevaarlijk gedrag ,zoals met alcohol rijden,gevaarlijk inhalen en noem maar op, er niet mee uit ,want het is maar een momentopname op bepaald punt .
Het is daarbij nog veel gevaarlijk dat ik veel meer op me KM teller moet gaan letten dan op de weg .
Samengevat ik rijdt niet hard over een gevaarlijke kruising maar als ik weer op een hele stille snelweg of autoweg met gescheiden rijbanen en een fietspad wordt geflitst of gelaserd met 6 agenten dan vraag je af waar zijn ze nu mee bezig .

Als er dan geen tijd meer is voor om een inbraak in me berging te gaan behandelen .Want daarvoor komen ze niet meer .
Vingerafdrukken en ander sporen worden niet onderzocht.
Aangifte moet per voorkeur per internet en anders een afspraak maken
.

ttc.nl

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door ttc.nl »

De volgende keer wat met wat minder taalfouten.

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

U begrijpt het weer helemaal verkeerd .
Een punt hoort meteen aan het einde zonder spatie.

Of bent u weer z`on één dat je met veel te langzaam rijden denkt wel als weer veilig is .
De zinsopbouw van deze zin heeft het niveau van een straattegel en er worden woorden weggelaten.

Op veel plekken waar volgens statistieken (dat is op te vragen) nooit wat gebeurt , maar het alleen maar gaat om geld te innen.
Bovendien zijn 50 % van de flitspalen van justitie. Dat wordt voor het gemak even vergeten te vermelden.

Met zulk soort controles haal je echt gevaarlijk gedrag ,zoals met alcohol rijden,gevaarlijk inhalen en noem maar op, er niet mee uit ,want het is maar een momentopname op bepaald punt .
Ook de komma wordt geschreven aan het einde van een woord zonder spatie, na de komma dan wel graag een spatie dan verder gaan met het volgende woord.

Het is daarbij nog veel gevaarlijk dat ik veel meer op me KM teller moet gaan letten dan op de weg .
“Op mijn” en kilometerteller moet voluit geschreven worden.
Samengevat ik rijdt niet hard over een gevaarlijke kruising maar als ik weer op een hele stille snelweg of autoweg met gescheiden rijbanen en een fietspad wordt geflitst of gelaserd met 6 agenten dan vraag je af waar zijn ze nu mee bezig .
Dat lijkt me duidelijk controles. Bovendien bevat deze zin een leugen agenten hebben niet zoveel lef om voor een laagvlieger te gaan staan op een snelweg met een lasergun.

Als er dan geen tijd meer is voor om een inbraak in me berging te gaan behandelen .Want daarvoor komen ze niet meer .
Ook hier weer een leuke fout “in me berging”, moet zijn in mijn berging.

Vingerafdrukken en ander sporen worden niet onderzocht. Klopt deze worden vast gelegd en daarna vergeleken met andere aangetroffen sporen bij andere misdrijven om zo een dader te achterhalen. Iedereen kan dit op Discovery zien behalve u.
Aangifte moet per voorkeur per internet en anders een afspraak maken
In deze zin graag "Aangifte moet doen bij voorkeur via het internet indien het betreft; Diefstal van een fiets? Vernieling van openbaar vervoer? Diefstal van een bromfiets? Vernieling van een openbaar gebouw? Diefstal uit/vanaf een auto? Vernieling van een auto? Winkeldiefstal? Vernieling van een goed? Waarbij de dader onbekend is en anders wordt u verzocht een afspraak te maken".

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Vingerafdrukken en ander sporen worden niet onderzocht. Klopt deze worden vast gelegd en daarna vergeleken met andere aangetroffen sporen bij andere misdrijven om zo een dader te achterhalen. Iedereen kan dit op Discovery zien behalve u.
Hoe kunnen ze nou iets vastleggen, als ze helemaal niet komen .
Er kan dus niks worden vergeleken.En als het wel gebeurt ,dat weet iedereen wel dat er naar veel van deze zaken niet meer wordt gekeken.
Het voegt weinig hier iets toe ,door voor de rest alleen maar op taalfouten Enz, te gaan reageren

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Dat lijkt me duidelijk controles. Bovendien bevat deze zin een leugen agenten hebben niet zoveel lef om voor een laagvlieger te gaan staan op een snelweg met een lasergun.
Zeg ik dan dat er op de snelweg wordt gelaserd?
Wat ze een Friesland wel doen maar daar heb ik zelf geen ervaring mee omdat ik daar nauwelijks komt.
Maar ik kan me voorstellen dat je achter een vangrails je goed kan laseren Het verschil tusssen autoweg en autosnelweg doet hier niet terzake.
Omdat het soms alleen een verschil in een bord is .

ttc.nl

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door ttc.nl »

ttc wil ook graag zijn reet nog door ze laten vegen
Ook weer te dom op te reageren .
Als je daar even had gekeken dan zie je dat hardrijden niet overal wordt goedgekeurd. Helaas staan ze daar over het algemeen niet .
Ook dat andere controles zoals op alcohol in verhouding veel minder worden gedaan .

ttc.nl

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door ttc.nl »

Quote:
ttc wil ook graag zijn reet nog door ze laten vegen


Ook weer te dom om op te reageren .
Als je daar even had gekeken, dan zie je dat hardrijden, niet overal wordt goedgekeurd. Helaas staan ze daar over het algemeen niet .
Ook dat andere controles zoals op alcohol in verhouding veel minder worden gedaan .

torro
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 sep 2004 11:48

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door torro »

Het schrijven van de bekende prenten is dweilen met de kraan open. Een stuk werkverschaffing voor de lokale politiemacht, die geheel zijn doel voorbij schiet. De straf voor een ovetreding is veel te laag en maakt op veelplegers geen enkele indruk. Door rood licht rijden in Frankrijk kost 500 euries. De meest knotsgekke bekend staande taxixhauffeurs in Parijs waar je vroeger net niet levensmoe was om in te stappen, begint al braaf af te remmen als het licht op oranje springt.
Het helpt dus dacht ik toen ik revent i die stad moest zijn. Rotzooi op straat kieperen in Duitsland kost 150 euries., dus daar hoef je niet tot je enkels door de rotzooi te waden zoals in Rotterdam. We weten allemaal wat we niet en wel mogen doen, maar veel aso's voelen zich geroipen om maling aan alles te hebben. Wat maakt het nou uit voor een vent in een dikke merc met alle opties van een dikke 150 mille euries om een boete van 40 euries te betalen als hij zijn pooierkar op de stoep parkeerd. Als de boetes fors zijn en de straffen zwaar dan is de politie gauw uitgeschreven en kunnen ze dieven gaan vangen.
Er zijn er zat dus werkeloos zullen zij niet worden. Pakhuizen vol met wetten hebben we, maar geen hond die ze handhaafd. Daarom is het zo'n open riool in Nederland, vervallen en vervuild. Gewoon de beuk erin daar hebben de goedwillende burgers gewoon recht op. :P

Gast

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door Gast »

Wat maakt het nou uit voor een vent in een dikke merc met alle opties van een dikke 150 mille euries om een boete van 40 euries te betalen als hij zijn pooierkar op de stoep parkeerd
Dat is nu ook het onrechtvaardige van het systeem .
Die kunnen als ze maar niet meer dan 30 te hard rijden zo vaak doorgaan als ze willen .
Dat is ook met drank zolang het nog niet te extreem is.

Er moet echt meer worden gekeken wat echt gevaarlijk en overlastgevend is maar als je ziet waar nu boetes voor worden gegeven dat is echt de makkelijkste weg kiezen om te kunen scoren.

Niets gezegd overigens voor de agenten die het wel goed bedoelen.
Die dus wel hun leven voor ons riskeren .

torro
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 sep 2004 11:48

Re: De poliite: wat vind u van hun service:

Ongelezen bericht door torro »

Het schrijven van de wellicht miljoenen boetes voor allerlei overtredingen is een bezigheidstherapie die niet voor de politie maar ook voor de burger een 'pain in the neck is '. Goed het brengt geld op, maar kost honderduizenden manuren dus kost ook geld. Die manuren kunnen beter gebruikt worden waar de politie in principe voor is m.n. handhaven van de orde en wet. Zonder rechten te hebben gestudeerd weet iedere Nederlander dat je niet te hard mag rijden, niet door rood mag rijden, eerbied voor de voergangersoversteekplaats moet hebben etc. Jatten mag ook niet. Met andere woorden de meest eenvoudige boeren .... weet dat een hoop dingen niet mogen. Welnu waarom dan oeverloos zwetsen over 5 km te hard en de zon die in je ogen stond waardoor je rood niet hebt gezien. De reinste tijdverspilling en een dialoog om je achterwerk mee af te vegen. Vertienvoudig de belachelijk lage boeteheffing en het resultaat is direct aantoonbaar. In Zweden mag je geen druppel drinken en de repercussie is torenhoog. Resultaat een promille percentage veroordelingen. Jatten wordt in de meeste landen fors gestraft dus een jaartje of twee minimaal spinnehok (dus geen Hilton behandeling zoals in klojoland Nederland) zitten met andere collega's samengeperst in een vies hok. Het aantal recedieven is bijna nul. Democratie is prachtig als mensen het waard zijn. Gezien het moeras waar wij in Nederland leven kunnen veel mensen deze luxe niet aan. Gewoon keihard straffen dus dan komen de normen en waarden ook eens terug misschien ? Het zal in ieder geval een stuk leefbaarder worden. Zeker voor de burger die zich sociaal, beschaafd en zich gewoon aan de wet houd. Die heeft alleen maar te winnen en niets te vrezen :D :D :D :D

Gesloten