LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alektum incasso / rcm cosmetics
Re: Alektum incasso / rcm cosmetics
Tot mijn verbazing heeft RCM Cosmetics mij gister avond gebeld en toegezegd de vordering te laten vervallen, mits ik mijn negatieve uitlatingen op internet verwijderd.
Ik ben bereid om dit te doen, echter wens ik eerst van rcm en incasso een bevestiging waarin men aangeeft dat de vordering geheel vervalt en dat RCM niets meer van mij te vorderen heeft. Nadat ik deze bevestiging van de incasso bureau of RCM heb ontvangen zal ik per direct overgaan tot verwijderen van mijn negatieve uitlatingen over mijn ervaringen met RCM.
Ik vertrouw erop ik binnen enkele dagen een schriftelijke bevestiging te ontvangen.
Ik ben bereid om dit te doen, echter wens ik eerst van rcm en incasso een bevestiging waarin men aangeeft dat de vordering geheel vervalt en dat RCM niets meer van mij te vorderen heeft. Nadat ik deze bevestiging van de incasso bureau of RCM heb ontvangen zal ik per direct overgaan tot verwijderen van mijn negatieve uitlatingen over mijn ervaringen met RCM.
Ik vertrouw erop ik binnen enkele dagen een schriftelijke bevestiging te ontvangen.
Laatst gewijzigd door Samchi65 op 30 jun 2015 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik teruglees begrijp ik dat je binnen 14 dagen na "bestelling" al hebt geprobeerd op te zeggen. Dat klopt toch? Dan is er geen overeenkomst en hoef je niet te betalen.Samchi65 schreef:Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik heb als laatste aangetekend brief verstuurd naar deze incasso bureau. Maar men hebben het niet getekend. Ik ben verhuist, ik hoorde dat bij mijn oude huisadress ze nogsteeds brieven sturen maar nogsteeds automatisch. Al stuurd mijn oude huisgenote het retour en een brief erbij ze reageren er niet op.
Ik word door deze zaken heel onzeker.
ik hoop dat iemand mij kan helpen of ideeën heeft.
ik hoor het graag.
Dat zij niet reageren is hun probleem. Jij kan aantonen dat je een aangetekende brief hebt gestuurd. Als zij die niet willen aannemen zegt dat genoeg. Zorg dat je dat bewijs bewaart en negeer ze verder. Ze zullen je namelijk voor de rechter moeten dagen en dan aan de rechter moeten bewijzen dat er een overeenkomst is voor ze je kunnen dwingen te betalen. Als jij kan bewijzen dat er geen overeenkomst is zal een rechter jou gelijk geven en kost het hun veel geld.
-
- Contacteer:
Kan een geautomatiseerd systeem zijn - die mails klaarzet, en op een rustig punt (voor hun netwerk) laat verzenden.Samchi65 schreef: Want dat vind ik ook zo vaag. Dat elke mail dat ik binnen krijg rond 4 uur word gestuurd.
-
[quote] heb ook een k sumuri crème gekocht voor 6,95 bij een advertentie (weet echter niet meer waar dat was) zat ook helemaal geen factuur bij alleen info over de crème. Nu echter is er ook 59,95 afgeschreven van mijn rekening, en voor een starterspakket wat ik niet wil en ook nog gelukkig geeneens gehad heb!! Heb ook dat bedrag terug geboekt!! Heb ook proberen te mailen wat niet lukt en bellen is ook geen optie (daar wordt helemaal niet op gereageerd) nu wel een brief gestuurd dus afwachten maar.....Wie heeft dit ook meegemaakt!!!
Ik lees al jullie negatieve berichten maar kan dit zelf niet beamen. Tel. [verwijderd] heb ik goed kunnen bereiken en ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn die mij meteen geholpen heeft. Een tijd geleden heb ik ook een starterspakket voor 6.95 gekocht maar dit nooit ontvangen. Vervolgens heb ik bezwaar gemaakt via de site rcm-cosmetics.nl. Vanochtend ontving ik tot mijn verbazing het vervolgpakket. Door het lezen van dit forum stond ik op mijn achterste benen toen ik belde. Inmiddels heb ik een vriendelijk bericht per email ontvangen en is mijn account stop gezet. De vervolgzending mag ik houden en testen. Mocht het mij toch bevallen kan ik me opnieuw weer aanmelden.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jul 2015 16:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoonnummer verwijderd, link verwijderd
Reden: Telefoonnummer verwijderd, link verwijderd
Ik heb ook via facebook k-sumura op proef besteld. Binnen 14 dagen met begeleidende brief geretourneerd. Er is toch 59,95 van mijn rekening afgeschreven. Ondertussen weer een vervolg levering gekregen. Ik heb het bedrag teruggeboekt en alle toekomstige incasso's geblokkeerd. Het vervelende is dat je het pakketje niet gewoon terug kan sturen omdat er geen afzender op staat. Ik ben echt niet van plan om verzendkosten te betalen. Iemand een idee wat ik hiermee kan doen.
Pakketjes weigeren?yst12345 schreef:Ik heb ook via facebook k-sumura op proef besteld. Binnen 14 dagen met begeleidende brief geretourneerd. Er is toch 59,95 van mijn rekening afgeschreven. Ondertussen weer een vervolg levering gekregen. Ik heb het bedrag teruggeboekt en alle toekomstige incasso's geblokkeerd. Het vervelende is dat je het pakketje niet gewoon terug kan sturen omdat er geen afzender op staat. Ik ben echt niet van plan om verzendkosten te betalen. Iemand een idee wat ik hiermee kan doen.
Niet betalen (art. 6:230n lid 3 jo 6:230v lid 2 jo 6:230m BW) en de pakketjes als zijnde gratis houden (art. 7:7 BW).
Bedankt voor de adviezen. Weigeren is geen optie aangezien de pakketjes in de brievenbus komen.
-
Ik heb dezelfde negatieve ervaring met K Sumuri en RCM cosmetics. Bestelde 1 item en ontving deze flacon, betaalde inderdaad € 6.95, alleen de verzendkosten. Terug van vakantie zag ik dat er weer een pakketje was en tot mijn schrik dat er 2 x € 59,95 van mijn rekening is afgeschreven. Toevallig zocht ik door mijn rekening naar iets anders, anders was het me helemaal niet opgevallen. Ik heb dit geld laten terugboeken, en meteen de bank gebeld. Die zagen dat er geen machtiging is gegeven. Ik heb RCM cosmetica gebeld, die nemen niet op. Mail kan je niet sturen, die komt terug. Het is een [ongefundeerde bewering verwijderd] bedrijf. Waarom kan dit bedrijf niet worden gestopt vraag ik mij af? Ik heb nergens een machtiging voor gegeven? Al staan er duizend kleine letters, niemand mag zomaar iets van mijn rekening afschrijven.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 aug 2015 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
In hun voorwaarden staat dat het abonnement vervalt wanneer je het proefpakket binnen 14 dagen terugstuurt. Ik heb zelfs het pakketje aangetekend teruggestuurd. Ik zag ook bij toeval dat er 1 x € 59,95 was afgeschreven en toen teruggeboekt. Er stond nog 1 x ingepland, maar heb alle toekomstige incasso's van dat bedrijf laten blokkeren. Ondertussen heb ik weer een pakketje ontvangen. Het liefst stuur ik ze retour, maar er staat geen retouradres op (heel slim van ze) en ik ga echt geen verzendkosten betalen.
Ik ga ze nog eenmaal proberen te bereiken, lukt dat niet dan ga ik een waarschuwing op facebook zetten.
Ik ga ze nog eenmaal proberen te bereiken, lukt dat niet dan ga ik een waarschuwing op facebook zetten.
-
- Contacteer:
Als je kan aantonen dat jij op tijd hebt teruggestuurd - dan is iedere vervolgzending 'om niet' (dus mag je houden). Je kan natuurlijk je goede wil tonen door ze te bewaren, en dit clubje een bericht sturen dat ze het kunnen komen ophalen (na afspraak) - en eventueel verzenden kan alleen als zij vooraf de verzendkosten betaald hebben (en een duidelijk retouradres geven) - check even bij de post wat dit per pakket zou kosten, incl aangetekend en handtekening retour.... en geef dat bedrag op.yst12345 schreef:In hun voorwaarden staat dat het abonnement vervalt wanneer je het proefpakket binnen 14 dagen terugstuurt. Ik heb zelfs het pakketje aangetekend teruggestuurd. Ik zag ook bij toeval dat er 1 x € 59,95 was afgeschreven en toen teruggeboekt. Er stond nog 1 x ingepland, maar heb alle toekomstige incasso's van dat bedrijf laten blokkeren. Ondertussen heb ik weer een pakketje ontvangen. Het liefst stuur ik ze retour, maar er staat geen retouradres op (heel slim van ze) en ik ga echt geen verzendkosten betalen.
Het menselijke gezicht van RCM-Cosmetics kwam duidelijk naar voren in de casus van een klant, die door haar aandoening van niet aangeboren hersenletsel de kleine lettertjes bij de bestelling niet heeft kunnen lezen. In eerste instantie zat zij vast aan het contract van 3 zendingen en was de incasso al naar de deurwaarder gegaan. Door de situatie van de klant duidelijk onder de aandacht van de klantenservice van RCM-Cosmetics te brengen, konden zij vanuit empathie, gelijk het contract stopzetten en de incasso bij de deurwaarder terughalen. Dit getuigt van medemenselijkheid en is een pluim waard. Utrecht,
-
- Contacteer:
Damage control?nelmakoui schreef:Het menselijke gezicht van RCM-Cosmetics kwam duidelijk naar voren in de casus van een klant, die door haar aandoening van niet aangeboren hersenletsel de kleine lettertjes bij de bestelling niet heeft kunnen lezen. In eerste instantie zat zij vast aan het contract van 3 zendingen en was de incasso al naar de deurwaarder gegaan. Door de situatie van de klant duidelijk onder de aandacht van de klantenservice van RCM-Cosmetics te brengen, konden zij vanuit empathie, gelijk het contract stopzetten en de incasso bij de deurwaarder terughalen. Dit getuigt van medemenselijkheid en is een pluim waard. Utrecht,
Weegt een geval van handelen hoe het hoort (om nog meer reputatieschade te voorkomen, wellicht) op tegen de vele gevallen van oneerlijk handelen, dreigen met incasso`s (met gebruikmaken van oneigenlijke argumenten) op tegen dit ene gevalletje - als het al waar is??
Als men echt een eerlijk bedrijf zou zijn, zou dit topic niet bestaan.
Inmiddels wordt het afgehandeld door Van Hoek en Partners Incasso services.
IK heb inderdaad een proefpakket aangevraagd in begin Juni. Nu na 3 mnd krijg ik een Brief van het incassobureau. Ik had geen idee waarover dit ook ging. Maar of ik even 119.90 wilde betalen.
Ik het incassobureau opgebeld en gevraagd waarom en waarvoor. Het ging om een gezichtscrème. Na gevraagd of ik misschien het adres en of telefoonnummer mocht hebben, ben ik ik met RCM gaan bellen. Helaas zonder resultaat. Of de mailbox was vol en ik kon geen bericht achterlaten of er werd niet opgenomen. Ook als ik een bericht kon inspreken werd ik niet terug gebeld. Via de site heb ik een mail gestuurd. Ook daarop geen reactie.
Maar wel een incassobureau die in me nek loopt te hijgen. Ik krijg post en email van hun. Ik heb op hun email geantwoord en gevraagd of ze het misschien even konden aanhouden omdat ik het bedrijf RCM nog tot op heden niet gesproken heb.
Van hun kreeg ik een email terug:
Geachte heer / mevrouw,
Dossier: 375505
Naar aanleiding van uw schrijven jl., verzoeken wij u om uw bezwaar en/of vragen naar ons te richten. Zodat wij voor u contact kunnen opnemen met RCM Cosmetics.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Van Hoek & Partners Incassoservices B.V.
Maar nu komt het mooie van het verhaal. Ik heb een proefpakket aangevraagd en ook de verzendkosten betaald maar ik heb nooit en ten nimmer iets ontvangen. Geen brief van RCM dat ik een achterstand had of überhaupt dat ze geld van me wilden innen.
Ik ben nu druk met het email verkeer richting het incassobureau.
Vind het wel een vreemde situatie. En zoals ik lees ben ik helaas niet de eerste en ook niet de laatste.
Erg jammer!!!
Met vriendelijke groet,
J Gunther
IK heb inderdaad een proefpakket aangevraagd in begin Juni. Nu na 3 mnd krijg ik een Brief van het incassobureau. Ik had geen idee waarover dit ook ging. Maar of ik even 119.90 wilde betalen.
Ik het incassobureau opgebeld en gevraagd waarom en waarvoor. Het ging om een gezichtscrème. Na gevraagd of ik misschien het adres en of telefoonnummer mocht hebben, ben ik ik met RCM gaan bellen. Helaas zonder resultaat. Of de mailbox was vol en ik kon geen bericht achterlaten of er werd niet opgenomen. Ook als ik een bericht kon inspreken werd ik niet terug gebeld. Via de site heb ik een mail gestuurd. Ook daarop geen reactie.
Maar wel een incassobureau die in me nek loopt te hijgen. Ik krijg post en email van hun. Ik heb op hun email geantwoord en gevraagd of ze het misschien even konden aanhouden omdat ik het bedrijf RCM nog tot op heden niet gesproken heb.
Van hun kreeg ik een email terug:
Geachte heer / mevrouw,
Dossier: 375505
Naar aanleiding van uw schrijven jl., verzoeken wij u om uw bezwaar en/of vragen naar ons te richten. Zodat wij voor u contact kunnen opnemen met RCM Cosmetics.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Van Hoek & Partners Incassoservices B.V.
Maar nu komt het mooie van het verhaal. Ik heb een proefpakket aangevraagd en ook de verzendkosten betaald maar ik heb nooit en ten nimmer iets ontvangen. Geen brief van RCM dat ik een achterstand had of überhaupt dat ze geld van me wilden innen.
Ik ben nu druk met het email verkeer richting het incassobureau.
Vind het wel een vreemde situatie. En zoals ik lees ben ik helaas niet de eerste en ook niet de laatste.
Erg jammer!!!
Met vriendelijke groet,
J Gunther
Laatst gewijzigd door Radar op 20 okt 2015 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
-
Hallo,
Ik heb van Alektum Incasso 2 mails ontvangen inzake een aankoop die ik zou hebben gedaan. Onderaan de mail staat " Hoogachtend Bleu Mountain Skincare Nederland" Dit bedrijf adverteerde met gratis monsters van gezicht reinigers, wat ik heb aangevraagd, GRATIS. Na het doorlezen van de diverse reacties over hetzelfde onderwerp heb ik een aangetekende brief opgesteld aan Alektum. Serieus, ik dacht dat mij zoiets nooit zou overkomen. Fout gedacht dus. Nou ben ik niet gauw van slag maar in de mails staat toch een dreigende tekst. Volgens is mijn reactie richting Alektum die juiste toch?
Ik heb van Alektum Incasso 2 mails ontvangen inzake een aankoop die ik zou hebben gedaan. Onderaan de mail staat " Hoogachtend Bleu Mountain Skincare Nederland" Dit bedrijf adverteerde met gratis monsters van gezicht reinigers, wat ik heb aangevraagd, GRATIS. Na het doorlezen van de diverse reacties over hetzelfde onderwerp heb ik een aangetekende brief opgesteld aan Alektum. Serieus, ik dacht dat mij zoiets nooit zou overkomen. Fout gedacht dus. Nou ben ik niet gauw van slag maar in de mails staat toch een dreigende tekst. Volgens is mijn reactie richting Alektum die juiste toch?
-
Nee joh, dit moet je goed lezen. Hoe is deze Nelmakoui op de hoogte van dit verhaal? Heeft dit verhaal de landelijke kranten gehaald, het sufferdje van Rotjeknor? Nee, natuurlijk niet, redden wat er te redden valt. Nelmakoui is/heet RCM en/of Alektum.nelmakoui schreef:Het menselijke gezicht van RCM-Cosmetics kwam duidelijk naar voren in de casus van een klant, die door haar aandoening van niet aangeboren hersenletsel de kleine lettertjes bij de bestelling niet heeft kunnen lezen. In eerste instantie zat zij vast aan het contract van 3 zendingen en was de incasso al naar de deurwaarder gegaan. Door de situatie van de klant duidelijk onder de aandacht van de klantenservice van RCM-Cosmetics te brengen, konden zij vanuit empathie, gelijk het contract stopzetten en de incasso bij de deurwaarder terughalen. Dit getuigt van medemenselijkheid en is een pluim waard. Utrecht,
Een incassobureau is niets. Ik loop al jaren tegen mijn honden te zeuren dat zij een baan moeten zoeken, morgen begint Jolly een incassobureau. Snapt u het? Maar het is onwetendheid -dit vooral- angst, twijfel, onzekerheid hoe bepaalde contracten in elkaar zitten waar zij op inspelen. 7 benaderde mensen happen, Kassa maar dat is een ander programma, 3 zeggen kom maar op, ik lust je rauw en je hoort er nooit meer iets van. Want het laatste wat dit bedrijf wil is met deze incassoprocedures voor de rechter te staan zonder deugdelijke contracten, een telefoonnummer dat onbereikbaar is, maar naar ik begrijp een fax-aansluiting is (dat rare geluid, is de piep dat u kunt starten met faxen), een telefoonnummer op facturen waar naar verwezen is onbereikbaar en gewoon nep en daarnaast al deze berichten op het forum. De rechter maakt gehakt van dit bedrijf. En dan weten ze, RCM zal het nooit tot een gerechtelijke procedure laten komen.
Waar heel veel mensen geen weet van hebben is dat een gerechtsdeurwaarder de enige is, met een gerechtelijke uitspraak c.q. dwangbevel, dwang tot betalen en/of beslag kan opleggen.
Incassobureaus, als deze correct zijn, is een mogelijkheid wanbetalers tot betaling te bewegen, eventueel met een betalingsregeling ter voorkoming dat extra kosten gemaakt moeten worden met gerechtelijke stappen welke ook weer ten laste komen van de schuldenaar.
Ik heb jullie reacties gelezen en ik zou nooit betalen maar verzoek via mail aan RCM dat zij maar naar de rechter moeten gaan om hun geld te krijgen. Lijkt mij leuk als iedereen dit nú doet.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik wel trek krijg in een proefpakket! Stuur dit pakket direct terug en ik ruik bloed. Mijn nagels groeien ineens!! Maar niet dat er nagellak op moet maar als een kat met dat ene nageltje: Ik lust je rauw
-
- Contacteer:
Dat dacht ik ook al - poging tot damage control.Madeleine1955 schreef:Nee joh, dit moet je goed lezen. Hoe is deze Nelmakoui op de hoogte van dit verhaal? Heeft dit verhaal de landelijke kranten gehaald, het sufferdje van Rotjeknor? Nee, natuurlijk niet, redden wat er te redden valt. Nelmakoui is/heet RCM en/of Alektum.
Vooral erg herkenbaar doordat er niet meer gereageerd word:)
-
Hallo,
Vandaag heb ik weer een mail van Alektrum ontvangen met een heel verhaal;
Ik heb een proefpakket (4 maanden geleden aangevraagd) van cosmetica bij Prod2. Nu zegt Alektrum dat ik akkoord ben gegaan met een abonnement en krijg maandelijks producten toegestuurd en ik moet nog 2 rekeningen betalen totaal € 83,00. Ik heb ze teruggemaild en aangegeven dat ik niet akkoord ga en mij nooit heb aangemeld als abonnee. Tevens heb ik gevraagd naar bewijs van een ondertekend contract. ook heb ik meegedeeld dat ik niet ga betalen en aangegeven dat ik een goede advocaat heb, wat ik ook heb.
Ik heb geen zin in welles nietes spelletjes kom maar met bewijsmateriaal.
Ook heb ik ze laten weten dat hun aaanbieding van gratis proefpakket zeer misleidend is.
Wat kan ik nu nog meer doen?? Hb ik het überhaupt wel goed aangepakt??
Vandaag heb ik weer een mail van Alektrum ontvangen met een heel verhaal;
Ik heb een proefpakket (4 maanden geleden aangevraagd) van cosmetica bij Prod2. Nu zegt Alektrum dat ik akkoord ben gegaan met een abonnement en krijg maandelijks producten toegestuurd en ik moet nog 2 rekeningen betalen totaal € 83,00. Ik heb ze teruggemaild en aangegeven dat ik niet akkoord ga en mij nooit heb aangemeld als abonnee. Tevens heb ik gevraagd naar bewijs van een ondertekend contract. ook heb ik meegedeeld dat ik niet ga betalen en aangegeven dat ik een goede advocaat heb, wat ik ook heb.
Ik heb geen zin in welles nietes spelletjes kom maar met bewijsmateriaal.
Ook heb ik ze laten weten dat hun aaanbieding van gratis proefpakket zeer misleidend is.
Wat kan ik nu nog meer doen?? Hb ik het überhaupt wel goed aangepakt??
-
Hallo Jolande,
Mail aan het bedrijf:
Geachte mevrouw, mijnheer,
Naar aanleiding van uw reactie deel ik u het volgende mee.
Ik heb ter goeder trouw een proefpakket aangevraagd. Dit betekent voor mij een proefpakket zonder verdere verplichtingen. U blijft ongewenst producten sturen naar mijn huisadres.
Hierbij wijs ik u op de volgende jurisprudentie: ongevraagde maar geleverde goederen, worden het eigendom van het huisadres waar de goederen ongevraagd geleverd zijn. Dit betekent dat de ontvanger van deze goederen geen enkele verplichting heeft tegenover leverancier.
Hiermee heb ik u duidelijk gewezen hoe wettelijke verplichtingen zijn vastgelegd. Iedere ongewenste levering door u zal vanaf nu automatisch mijn bezit worden zonder verplichtingen mijnerzijds.
Indien u niet met bovenstaande akkoord kunt gaan, stel ik voor dat u een gerechtelijke procedure start. Mijn advocaat zal dan in deze contact met u opnemen.
Ik vertrouw erop, u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
blablabla
Meer hoef je niet te schrijven. Laat ze maar rekeningen sturen, een incassobureau is niets, noppes, nada. Ik heb twee hondjes en het wordt tijd dat zij ook een gaan werken. Morgen beginnen zij een incassobureau! Ik wil je helpen. NIET BETALEN. Maar allen in dit verhaal mogen contact met mij opnemen. Niet betalen. Houd de beentjes stijf dames!
Mail aan het bedrijf:
Geachte mevrouw, mijnheer,
Naar aanleiding van uw reactie deel ik u het volgende mee.
Ik heb ter goeder trouw een proefpakket aangevraagd. Dit betekent voor mij een proefpakket zonder verdere verplichtingen. U blijft ongewenst producten sturen naar mijn huisadres.
Hierbij wijs ik u op de volgende jurisprudentie: ongevraagde maar geleverde goederen, worden het eigendom van het huisadres waar de goederen ongevraagd geleverd zijn. Dit betekent dat de ontvanger van deze goederen geen enkele verplichting heeft tegenover leverancier.
Hiermee heb ik u duidelijk gewezen hoe wettelijke verplichtingen zijn vastgelegd. Iedere ongewenste levering door u zal vanaf nu automatisch mijn bezit worden zonder verplichtingen mijnerzijds.
Indien u niet met bovenstaande akkoord kunt gaan, stel ik voor dat u een gerechtelijke procedure start. Mijn advocaat zal dan in deze contact met u opnemen.
Ik vertrouw erop, u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
blablabla
Meer hoef je niet te schrijven. Laat ze maar rekeningen sturen, een incassobureau is niets, noppes, nada. Ik heb twee hondjes en het wordt tijd dat zij ook een gaan werken. Morgen beginnen zij een incassobureau! Ik wil je helpen. NIET BETALEN. Maar allen in dit verhaal mogen contact met mij opnemen. Niet betalen. Houd de beentjes stijf dames!
Laatst gewijzigd door Radar op 06 nov 2015 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens en ongefundeerde beweringen verwijderd
Reden: Persoonsgegevens en ongefundeerde beweringen verwijderd