LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] United Consumers GSM deals

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gijze

United Consumers GSM deals

Ongelezen bericht door gijze »

let op bij de zogenaamde GSM deals!

Ik ging in op een "leuke" aanbieding die ik per email toegezonden kreeg. Na mijn bestelling geplaatst te hebben kreeg ik een vrijblijvende offerte, terwijl ik het product online bestel!?!?!

Goed, ik vul alles netjes in, onderteken alles en maak hier foto's van om dit alles vervolgens netjes binnen de gestelde regels digitaal terug te sturen. Na 4 dagen krijg je dan doodleuk een email bericht met als onderwerp: HELAAS, uw GSM offerte is niet meer geldig.

Natuurlijk even gebeld om te vragen hoe dit kan. Hierop werd ik netjes te woord gestaan door een zeer professionele meneer [Neerbuigende reactie aangepast door de moderator]. Deze deelde mij mee dat ik mijn formuleren te laat had ingestuurd en hij helaas niets meer voor mij kon betekenen.

Ik vraag deze meneer hoe het kan dat als ik iets bestel, alles invul en me ruim aan de gestelde termijn van inleveren houd ik toch te laat ben?? Nu komt het, ik quote:
"UC geeft iedereen na bestelling een vrijblijvende offerte. Deze is en blijft vrijblijvend, wij kunnen niet verwachten dat iedereen deze ook weer terug stuurt!
Euh..... ik was even sprakeloos! Wat is dit voor vreemde werkwijze? Ik bestel toch iets zoals ik dat bij elke webshop doe! Daar krijg ik toch ook geen vrijblijvende offertes?! Garantie, omruilgarante, e.a. oke dat begrijp ik maar dit verhaal!

Het gesprek ging nog even door maar tot zijn spijt kon hij mij helaas niet verder helpen en dat hij het jammer vond ik ik me misleid voelde!

Wat een bedrijf, was ik al 11 jaar lid van!
Laatst gewijzigd door Radar op 04 nov 2015 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Neerbuigende reactie aangepast

stofzuigertje

Re: United Consumers GSM deals

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

goed lezen en misschien was het een op=op aanbieding....

Een offerte bevestigen is vaker voorgekomen en als je niet reageerde vervalt het weer.
Ook bij mijn online shop.

UnitedConsumers
Contacteer:

Re: United Consumers GSM deals

Ongelezen bericht door UnitedConsumers »

Beste heer/mevrouw,

We zouden heel graag een inhoudelijke reactie willen geven op uw post, maar hebben helaas niet voldoende informatie om dit te doen. Wij vragen u vriendelijk om uw bericht met uw naam, postcode + huisnummer te e-mailen naar [email protected].
U ontvangt dan binnen 24 uur een inhoudelijke reactie op uw bericht.

MVG, Whitney

Gesloten