De organisatie is zeker niet slecht. De meeste touringcarondernemingen willen er echter niet voor rijden. Flixbus heeft bijna elk Nederlands busbedrijf een aanbod gedaan. Ik heb de prijzen gezien en de busondernemingen kunnnen er NIET de chauffeur, de afschrijving en de diesel van betalen. Dan hebben we het dus niet over poetsers, verzekeringen, belastingen, overhead etc.
Wat krijg je dan: enkel busondernemingen die het water aan de lippen staat, willen ervoor rijden. Ik zeg zeker niet dat die het slecht doen, maar het totale plaatje klopt niet.
Misschien wel voor dezelfde mensen die ook met Ryanair vliegen, ondanks de vele bewijzen dat dit ook niet kan.
Je kunt het een trend noemen. Outlets met kleren van 5,- in de duurste panden van de stad....en niemand die zich afvraagt hoe dat kan.
Milieu? Ha ha ha, Veiligheid, nog meer Ha ha ha, Kinderarbeid, Oh ja?
Ik bedoel maar.
Zit er een kind achter het stuur dan? Je vergelijkt appels met peren.
Door die lage prijs hopen ze elke rit shockvol te zitten en daardoor wel winst te kunnen maken. Gewoon de wet der grote getallen. Bovendien komen er extra services waar ze aan verdienen (maaltijden, wifi, etc) net als de vliegmaatschappijen.
olaf79 schreef:Zit er een kind achter het stuur dan? Je vergelijkt appels met peren.
Door die lage prijs hopen ze elke rit shockvol te zitten en daardoor wel winst te kunnen maken. Gewoon de wet der grote getallen. Bovendien komen er extra services waar ze aan verdienen (maaltijden, wifi, etc) net als de vliegmaatschappijen.
Aan jou reactie te lezen, heb je zelf geen ervaring met de Flixbus!
Daarom is deze reactie helemaal niet juist.
Lees eerst, wat de maaltijden en de WiFi betreft en dan vraag iemand, die al van de diensten gebruik gemaakt heeft. En dan oordelen.
WiFi is gratis! Tijdelijk kan je tot 17 december voor € 1,00 (een) een lunchbox krijgen.