| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BKR notering later afgemeld
Re: BKR notering later afgemeld
Duidelijk. Ben benieuwd of de ING nog gaat reageren.
Vast wel, mijn aangetekende brief is inmiddels wel ontvangen. Want er is getekend voor ontvangst.
Maar gezien mijn vorige brief, verwacht ik wel snel antwoord van ING.
Maar gezien mijn vorige brief, verwacht ik wel snel antwoord van ING.
Helaas nog geen antwoord gehad van de ING. Ik wacht dit jaar nog af of ik antwoord krijg. Mocht dat niet zo zijn dan ga ik begin volgend jaar een aangetekende brief sturen dat ze wel mij een update geven wanneer ze antwoord kunnen geven op mijn vraag, anders zal ik bij het BKR de procedure gaat starten bij de geschillen commissie.
Vandaag bericht gehad van de ING, ze gaan de einddatum aanpassen aan April 2012, wat betekent dat ik April 2017 helemaal registratie vrij ben. Natuurlijk had ik eerder gewild, maar ik begrijp ook wel dat ik niets voor niets een registratie heb gekregen. En sowieso, voor een hypotheek moet je vaak ook eigen geld inbrengen, dus kan ik daar mooi voor sparen.
BKR geregistreerden, laat je niet gek maken door mensen die op dit forum alles beter menen te weten. Het loont de moeite om je BKR noteringen goed te bekijken en in gesprek gaan of uit te leggen in een brief aan diegene die je heeft geregistreerd. Ik heb ook een nette brief geschreven en het uitgelegd et voila.
Een registratie minder en ook de eind datum aangepast!
Ik heb gezien dat het nog niet aangepast is, dus ik kijk het wel even aan. (ik kan het namelijk online inzien)
Ga er van uit dat het over paar weken wel aangepast is. Laat jullie weten.
Voor mij een fijn uiteinde, en dat wens ik jullie ook!
BKR geregistreerden, laat je niet gek maken door mensen die op dit forum alles beter menen te weten. Het loont de moeite om je BKR noteringen goed te bekijken en in gesprek gaan of uit te leggen in een brief aan diegene die je heeft geregistreerd. Ik heb ook een nette brief geschreven en het uitgelegd et voila.
Een registratie minder en ook de eind datum aangepast!
Ik heb gezien dat het nog niet aangepast is, dus ik kijk het wel even aan. (ik kan het namelijk online inzien)
Ga er van uit dat het over paar weken wel aangepast is. Laat jullie weten.
Voor mij een fijn uiteinde, en dat wens ik jullie ook!
Mooi einde van het jaar!
ING heeft inmiddels de Werkelijke einddatum veranderd naar 01-04-2012. Ik ben ING echt dankbaar!
Goed om te weten dat anno 2015 banken echt wel willen "praten".
Goed om te weten dat anno 2015 banken echt wel willen "praten".
Scheelt toch weer vier maanden, des te eerder kan je je leven weer verder oppakken. Mooi zo!
Gefeliciteerd ..!