LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Een paar 'eisen' waar je als 'goed mlm bedrijf' aan moet voldoen:

* Bedrijf bestaat langer dan 5 jaar
Kristina, ik snap waar je met deze eis heen wil.
Maar ik denk dat je het met me eens bent dat ze ook erg dubbel is.
Hiermee sluit je een goed bedrijf uit wat minder dan 5 jaar bestaat.
(Ik geef hierbij geen oordeel of mlm goed is en of hierin goede bedrijven opereren)
Verder zijn mensen die pas na 5 jaar instappen hiermee al afgesloten van een deel van de markt die al veroverd is.
Nogmaals, ik snap de eis, maar ze is ook wel dubbel in het effect dat ze sorteert.

Gast

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Gast »

En wederom geeft Bart geen antwoord op een aantal op zich toch heel simpele vragen.

aagje

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door aagje »

Is er iemand die iets weet over Eurexel. Een vertegenwoordiger van EurExel bv.

Aqualung

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Aqualung »

Bart1999
Gast

Geplaatst op 08 Sep 2004 20:54 door Bart1999


--------------------------------------------------------------------------------

Een "oplichter met een geweten" wat klinkt dat romantisch. Dank je.

Ik zeg niet dat iedereen die met MLM bezig is een oplichter is.
Je trekt voorbarige conclusies omdat je niet goed leest.
Ik zeg wel iets over het systeem. Hoe moeilijk en geheimzinnig
daar ook over gedaan wordt: het zit heel simpel in elkaar.
Al die bedragen die jij noemt, die komen ergens vandaan.
En ik weet waar vandaan. En jij volgens mij ook wel.
Ik weet het niet Bart, zou jij het me uit willen leggen waar dat geld dan vandaan komt?

Als het niet uit besparingen op andere kosten komt, waaruit dan wel?

ACN bijv. investeerde hier in Nederland ruim 55 miljoen euro, voor een hoofdkantoor, vergunningen en weet ik veel waarvoor meer.

Komt dat geld dan allemaal van "opgelichtte" mlm-ers??

Weet je wat een reclame-advertentie kosste tijdens de laatste aflevering van de TV serie Friends?? 2 miljoen dollar voor 30 sec. Bart!
Weet je wat 30 sec reclame op de TV kost bij de STER in Nederland??
Gemiddeld 30.000 euro!!

Voor dat geld kunnen heel wat vertegenwoordigers een leuke bonus uitbetaald krijgen dacht ik zo.

Ik ben eigenaar van een "normaal" bedrijf om het zo maar even te noemen.
Wanneer ik in de Gouden Gids een middelgrote advertentie plaats (kosten plus minus 2000 euro) wil dat zeggen dat wanneer ik 2000 uur per jaar werk, ik 1 euro per uur moet opvoeren als reclame kosten.

Dus er gaat wel degelijk veel, heel veel geld zitten in reclame en promotie activiteiten hoor, een bedrijf dat een mlm strategie gebruikt heeft deze kosten dus niet.

Eurexceller

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Eurexceller »

Is er iemand die iets weet over Eurexel. Een vertegenwoordiger van EurExel bv.
Wat wil je precies weten? Ik zit dicht bij het vuur, dus vraag maar raak.

Aqua

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Aqua »

Eurexceller
Gast

Geplaatst op 16 Oct 2004 22:19 door Eurexceller


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Is er iemand die iets weet over Eurexel. Een vertegenwoordiger van EurExel bv.


Wat wil je precies weten? Ik zit dicht bij het vuur, dus vraag maar raak.
Ik zou wel eens willen weten wat er nu allemaal waar en niet waar is betreffende de geruchten die er de ronde gaan; zoals een failissement, de verkoop van het MLM netwerk, toetreding van een van de hoogste bazen van VarTec in ACN enz enz.

Ik hoop dat je het kunt en wilt beantwoorden.

watje

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door watje »

wat hebben ze allemaal aangekocht voor die 55 miljoen euro?

Aqua

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Aqua »

Beste watje,

Ik zal er een lijst van maken en deze hier op het forum zetten, maar geef mij even de tijd om die lijst te maken aub.

ikke67

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door ikke67 »

Waarom zijn de ACN-mensen in België opgepakt?? Omdat het een pyramide systeem is. De consutants verdienen namelijk ook aan hun nieuwe consultants als deze niks doen. Bij Euphony ligt dat inderdaad anders: jij als consultant verdient niks aan een nieuwe consultant als deze geen werk verricht. Uiteraard gaat de inleg van 350 euro rechtstreeks naar de corporate. Op deze manier haalt Euphony gewoon wat stappen uit de pyramide waardoor het geen pyramide meer is.

Wie wordt daar blij van??? Alleen het hoofdkantoor!

Ik verdien zelf al een poosje een centje bij met Euphony. De produkten zijn ok, denk ik zelf. Maar ik vind dat er aan het systeem heel wat haken en ogen zitten. Waaronder het bovengenoemde. Hoe los ik dat op? Mensen die hetzelfde willen doen als ik laat ik eerst even proberen (ik zie het als een proeftijd) Ik geef ze het materiaal en help ze eerst om die 350 euro's terug te verdienen. Natuurlijk vallen er in die periode ook veeeeeeeel mensen af. Maar aan deze mensen kan ik ook niks verdienen in de toekomst dus de tijd die ik daar meer insteek zou ook zonde zijn.

Wat ik verder het nadeel vind is dat je de papieren waar je je orders opschrijft, folders, deelname veel bijeenkomsten, etc moet kopen bij de firma. Niet iedereen kan zomaar eventjes naar Antwerpen of Nieuwegein rijden op ze op te halen dus stuurt Euphony dit op naar de consultant aan een tarief van 6 euro per zending. Het zijn allemaal maar kleine bedragen, maar uiteindelijk loopt dit toch snel op.

Op dit moment zijn de tarieven zo laag dat je al heel veel klanten van jezelf én in je down-line moet hebben om daar een leuk inkomen aan te hebben. Dus je moet het echt wel hebben van, voornamelijk, scorende consultants én van het tekenen van de aanvragen (voor wat er nog van over blijft nadat je naar de klant of de potentiële consultant toegereden bent.

Dus op dit moment ben ik er niet meer zo van overtuigd dat als je werkt ook geld verdiend. Mijn bijverdiensten heb ik dan ook op een laag pitje staan. Als ik werk, hou ik niet veel over en het hoofdkantoor lacht zich rot. Gelukkig heeft de klant er WEL alle voordeel bij om via Euphony te bellen...

Ik denk als je dit heel goed zou willen uitbouwen dat het het mogelijk zou zijn als je voldoende investering kapitaal zou hebben. Het hoeft niet zoveel te zijn als bij een gemiddeld bedrijf, maar het houdt zeker niet op bij die 350 eurotjes!!!

groetjes,

Ikke

Aqua

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Aqua »

De consutants verdienen namelijk ook aan hun nieuwe consultants als deze niks doen.
Beste ikke67,

Geen onwaarheden vertellen en schrijven aub, wanneer je bij ACN een nieuwe vertegenwoordiger sponsord, dan moet deze vertegenwoordiger zich wel degelijk eerst kwalificeren voordat er uberhaubt een CAB bonus aan de sponsor wordt uitbetaald. Deze bonus (€ 40,--) wordt ook alleen maar uitbetaald als het aantal door de vertegenwoordiger behaalde persoonlijke belklanten(6) binnen een periode van 30 dagen na inschrijving is behaald, is dat niet het geval dan vervalt de complete CAB bonus.

Er zijn inderdaad mensen van ACN aangehouden in België, maar die zijn ook onmiddelijk weer vrijgelaten met de de excuses van de betreffende overheden, omdat het over een valse melding ging.

Tsja en wie die valse melding bij de Belgische politie gedaan heeft weet ik niet.

sensatie

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door sensatie »

Ik zou wel eens willen weten wat er nu allemaal waar en niet waar is betreffende de geruchten die er de ronde gaan; zoals een failissement, de verkoop van het MLM netwerk, toetreding van een van de hoogste bazen van VarTec in ACN enz enz.
lulverhalen

Eurexceller

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Eurexceller »

Ik zou wel eens willen weten wat er nu allemaal waar en niet waar is betreffende de geruchten die er de ronde gaan; zoals een failissement, de verkoop van het MLM netwerk, toetreding van een van de hoogste bazen van VarTec in ACN enz enz.

Het verhaal is vrij eenvoudig.
Een topverdiener krijgt een vete met een andere topverdiener.ACN krijgt daar lucht van en koopt voor 1miljoen C.R. Deze krijgt een toppositie in ACN.Om de andere topverdiener dwars te zitten gooit hij een aantal kulverhalen de wereld in.In de hoop dat er zoveel mogelijk mensen overstappen.C.R is gewoon een MR met een ESD titel en zeker niet een van de bazen van Eurexcel!
Het overstappen viel vies tegen, omdat veel mensen van Eurexcel op de hoogte zijn van dit smerige spelletje.Resultaat: slechts een paar honderd zijn overgestapt naar ACN.Veel daarvan onder druk en krabben zich nu achter de oortjes. Om de druk te verhogen is er een voorstel om mensen van Eurexcel GRATIS! over te laten stappen.Arme ACN-ers die 400euro hebben gedokt.
Eurexcel is niet en gaat niet failliet! Ik heb inzicht in de cijfers en die zijn gewoon goed.

Kortom...een storm in een glas water, veroorzaakt door een Eurexcel-miljonair die van spelletjes houdt. Om geld hoeft deze man zich niet meer druk te maken. In presentatie's die ik bij hem heb gevolgd, werd ACN afgeschilderd als een ......bedrijf. En nu werkt hij er zelf mee.
Waar is dan je geloofwaardigheid gebleven?

sensatie

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door sensatie »

welke land is dit gebeurd?

Gast

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Gast »

Engeland. Daar komt C.R vandaan.
Wat bedoel je precies met je vraag? Maakt het uit in welk land het gebeurd?

Aqua
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2004 13:47

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Aqua »

Eurexceller,

Bedankt voor je informatie, toch heb ik nog 1 vraag aan je: Waar komt dat bedrag van 1 miljoen dollar vandaan, heb je dat gehoord of had je daar ook inzicht in?

aagje

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door aagje »

Kortom...een storm in een glas water, veroorzaakt door een Eurexcel-miljonair die van spelletjes houdt. Om geld hoeft deze man zich niet meer druk te maken. In presentatie's die ik bij hem heb gevolgd, werd ACN afgeschilderd als een ......bedrijf. En nu werkt hij er zelf mee.
Waar is dan je geloofwaardigheid gebleven?
Ik heb inderdaad gehoord dat Eurexel falliet is en de vertegenwoordigers gratis kunnen instappen bij ACN. Is dit volgens jou dan toch niet waar?

Eurexceller

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Eurexceller »

Bedankt voor je informatie, toch heb ik nog 1 vraag aan je: Waar komt dat bedrag van 1 miljoen dollar vandaan, heb je dat gehoord of had je daar ook inzicht in?
Ik heb daar behoorlijk inzicht in.
Er is voor ESD's een totaal van 5miljoen$ geboden onder bepaalde voorwaarden.
1miljoen is daar al van betaald en de rest wordt betaald na gelang er een bepaalde hoeveelheid mensen overstappen naar ACN.INCL. hun klanten.De mensen die overstappen krijgen niets. Moeten helemaal opnieuw beginnen.
Omdat weinig mensen er iets voor voelen om mee te werken aan deze praktijken, heeft ACN besloten om twijvelaars gratis te laten overstappen. Dit zegt al genoeg natuurlijk.
Onrust stoken om Excel dwars te zitten. Overgens is dit al vaker gebeurt in de US.
Vergeet niet dat ACN is onstaan uit een paar weglopers van Eurexcel!!
Het zijn gewoon spelletjes die worden gespeeld en waar mensen de dupe van worden.
ACN in Amsterdam beweert dat er duizenden mensen overstappen. Ik weet dat er een handjevol mensen bij ACN zijn geweest en 3/4 daarvan hebben er geen goed gevoel over en blijven dus gewoon bij Eurexcel.
Het wordt steeds duidelijker waar ACN mee bezig is.
Ik zelf zou nooit overstappen. Omdat ik weet hoe de vork in de steel zit en uit princiepe.

Eurexceller

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Eurexceller »

Ik heb inderdaad gehoord dat Eurexel falliet is en de vertegenwoordigers gratis kunnen instappen bij ACN. Is dit volgens jou dan toch niet waar?


Het is 100% onjuist dat Eurexcel failliet is!!
Klein voorbeeld: Als een bedrijf failliet is, zijn de mensen die betaald moeten worden direct en als eerste de pineut.Ik heb nog nooit 1 betaling gemist. Afgelopen week heb ik gewoon, zoals altijd mijn betalingen ontvangen.En niet alleen ik, maar mijn hele team. Als Eurexcel niet betaald, was hel allang al afgelopen.
Het gratis overstappen is om het laatste zetje te geven aan mensen die alleen de info uit de ACN-hoek horen. Zogenaamd willen ze je helpen, maar eenmaal overgestapt mag je het zelf uitzoeken en mag je 'lekker'opnieuw beginnen.

Laat een ding duidelijk zijn : een ieder doet wat hij of zij denkt wat goed is, maar maak geen foute beslissingen om te luisteren naar grove onwaarheden.
Over een tijdje zal je zien dat ik gelijk heb.

wandelgang

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door wandelgang »

wie heeft die c.r binnen gehaald. Welke acn vertegenwoordiger met een hoge positie?

Eurexceller

Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden

Ongelezen bericht door Eurexceller »

wie heeft die c.r binnen gehaald. Welke acn vertegenwoordiger met een hoge positie?

De eigenaar van ACN.C.R is dus aan de top gezet.

Gesloten