Juist,,,dat is de mentaliteit tijdens je baas tijd hier vertoeven.Wie zegt dat ik niet op mijn werk ben?
of het wel of niet mag .het zegt genoeg over het persoon zelf.
Overheidinstelling.?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Juist,,,dat is de mentaliteit tijdens je baas tijd hier vertoeven.Wie zegt dat ik niet op mijn werk ben?
Nee. En verder ga ik niet meer in op dit soort idiote berichten.Juist,,,dat is de mentaliteit tijdens je baas tijd hier vertoeven.
of het wel of niet mag .het zegt genoeg over het persoon zelf.
Overheidinstelling.?
Kun je dat bewijzen ???????Zeg anubis, hoe weet jij wat een economie studie wel of niet inhoudt?
Dat jij deze niet gevolgd hebt is duidelijk.
Jij kunt ook al niet lezen. Er staat HEEL DUIDELIJK: Bij mij ZOU je er direct uitvliegen !!! Dit impliceert dat wanneer ik personeel ZOU hebben...............etc.Bij jou eruit vliegen?
Jij was toch mlm-er, die hebben toch geen personeel?
Heb ik ook geen behoefte aan. D.w.z. niet van mensen met een dermate laag IQ dat logisch en nuchter denken onmogelijk is.omdat niemand aandacht besteeds aan jouw verhaaltjes over eurexel?
Klopt, maar ik reageer in MIJN EIGEN TIJD en van mijn eigen centen.Quote:
En ja hoor:Hij reageert meteen weer !
Jijzelf toch ook?
Hoe kun je dit nu interessant vinden als je er geen bal van begrijpt ??De discussie over MLM, die vind ik interessant,
Je leert er tevens dat niet alles bewijsbaar is !!!!Zeker wel, maar ik heb nou eenmaal, blijkbaar in tegenstelling tot jou, een wetenschappelijke studie gevolgd. Daarbij leer je onder andere dat je stellingen moet bewijzen.
Het zegt iets over de PERSOON, die meent zich een oordeel te kunnen vormen aangaande zaken die voor hem te hoog gegrepen zijn.Heeft dat ook maar iets te maken met de verdere discussie?!
Ik begrijp maar al te goed wat je zegt. Helemaal op de tijden waarop je dat zegt: De ganse dag door !!!Je begrijpt niet eens wat ik zeg.
Bewijs dat eens, om in je eigen bekrompen gedachtengang te blijven.Quote:
Feit is dat ik jou nog NOOIT termen heb zien gebruiken die tijdens een studie economie gebruikt worden.
Je zou ze volgens mij niet eens herkennen als je ze tegenkwam.
Hij kan niet eens schrijven, laat staan begrijpen wat anderen schrijven.hooft
M.a.w. studentje is uitgelu*ld! Zo reageert hij altijd als hij het even niet meer weet en de keiharde waarheid om zn oren krijgt!Anubis, ik ga verder niet meer in op je belachelijke, bekrompen en beledigende berichten.
Blablabla. Iedereen met een beetje verstand (echt, er is maar een klein beetje voor nodig) ziet toch meteen dat de berichten van anubis totaal geen inhoud hebben? Het enige dat hij/zij doet is aannames maken over mij persoonlijk, dingen zeggen die niets met de discussie te maken hebben en mij botweg beledigen. Als jij dat niet door hebt, prima, ga lekker verder met je leven, doe ik ook. Mensen die inhoudelijk iets te melden hebben, daar heeft iedereen wat aan, en daar reageer ik dus ook gewoon op, zoals iedereen in de verschillende threads hier kan zien.Quote: Anubis, ik ga verder niet meer in op je belachelijke, bekrompen en beledigende berichten.
M.a.w. studentje is uitgelu*ld! Zo reageert hij altijd als hij het even niet meer weet en de keiharde waarheid om zn oren krijgt!
Knap hoor, vanuit de anonimiteit uitspraken doen over iemand die je niet kent, echt bijzonder bewonderenswaardig. Not.Ach die student neemt toch niemand serieus. Wat maakt dat ventje klaar in het leven. Niets toch !
Jij doet precies hetzelfde !Knap hoor, vanuit de anonimiteit uitspraken doen over iemand die je niet kent, echt bijzonder bewonderenswaardig.
Waar dan? Waar heb ik uitspraken gedaan op het persoonlijke vlak? Waar heb ik iemand, die mij op een normale manier benaderde, uitgescholden, beledigd, bedreigd?Jij doet precies hetzelfde !
Ik snap er nu echt niets meer van. Als wij zeggen dat je niet achterover kunt zitten en rijk worden, klopt deze uitspraak niet want met MLM moet je keihard werken.Klopt, maar ik reageer in MIJN EIGEN TIJD en van mijn eigen centen.
Dankzij MLM kan ik mij die luxe namelijk permitteren.
(Uiteraard ten koste van legio arme zielen.........etc. etc.)
Ja.Weten de tegenstanders dat er verschillende soorten compensatieschema's binnen MLM bestaan??
Hij bedoelt de KLM.Maar nu zegt weer iemand anders dat hij tijd genoeg heeft omdat hij dankzij MLM níet hoeft te werken
Dit heb ik ook NOOIT beweerd ! JIj WILT dit slechts lezen, maar het staat er toch echt niet.Als wij zeggen dat je niet achterover kunt zitten en rijk worden,
Heb ik ook never nooit beweerd, tante. !!! LEES !!!!Maar nu zegt weer iemand anders dat hij tijd genoeg heeft omdat hij dankzij MLM níet hoeft te werken.
Dit betekent dat ik werk wanneer IK dat WIL ! Bovendien kost het een werkgever GEEN geld als ik hier in ZIJN tijd probeer jullie wat objectiviteit bij te brengen: Het kost MIJ geld, want ik zou bijv. ook nieuwe agenten kunnen gaan "ronselen" en dat levert weer wat op.Klopt, maar ik reageer in MIJN EIGEN TIJD en van mijn eigen centen.
Dankzij MLM kan ik mij die luxe namelijk permitteren.
(Uiteraard ten koste van legio arme zielen.........etc. etc.)
Ook als ik niks doe blijven al mijn (down-line)klanten gewoon bellen en rammelt bij mij de kassa.
Nu duidelijk ?????
Nu duidelijk tante
Ik ben jouw tante niet dus laat dit soort opmerkingen maar achterwege.
HEB IK NOOIT BEWEERD, DOVE !!!!!!Je hoeft nooit meer iets te doen als je eenmaal een downline hebt, je downline werkt voor jou en jij kan achterover zitten.
Hoezo gepakt ????? AH verdient toch ook aan jou ?? En de Etos ?? En Zeeman ?? Of voel je je dan ook gepakt ??Dank u voor deze uitspraak, want hier wordt iedereen dus mee gepakt.