LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keiharde feiten over EurExcel...

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
links lullen rechts vulle

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door links lullen rechts vulle »

Wie zegt dat ik niet op mijn werk ben?
Juist,,,dat is de mentaliteit tijdens je baas tijd hier vertoeven.
of het wel of niet mag .het zegt genoeg over het persoon zelf.

Overheidinstelling.?

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Juist,,,dat is de mentaliteit tijdens je baas tijd hier vertoeven.
of het wel of niet mag .het zegt genoeg over het persoon zelf.
Overheidinstelling.?
Nee. En verder ga ik niet meer in op dit soort idiote berichten.

Anubis

Ongelezen bericht door Anubis »

@Maarschalk.
Zeg anubis, hoe weet jij wat een economie studie wel of niet inhoudt?
Dat jij deze niet gevolgd hebt is duidelijk.
Kun je dat bewijzen ??????? :lol:
Verder weet iedere boerensufferd, met iets meer brains dan de gemiddelde Nederlander,wat een studie economie inhoudt !
Na het, met succes, volgen van deze studie weet je toch wel IETS van ondernemingsvormen en de voorwaarden voor een onderneming ???
Bij het studentje blijkt daar echter niets van.
Bij jou eruit vliegen?
Jij was toch mlm-er, die hebben toch geen personeel?
Jij kunt ook al niet lezen. Er staat HEEL DUIDELIJK: Bij mij ZOU je er direct uitvliegen !!! Dit impliceert dat wanneer ik personeel ZOU hebben...............etc.
Kennelijk begrijp je geen Nederlands.
omdat niemand aandacht besteeds aan jouw verhaaltjes over eurexel?
Heb ik ook geen behoefte aan. D.w.z. niet van mensen met een dermate laag IQ dat logisch en nuchter denken onmogelijk is.

@Student26
Quote:
En ja hoor:Hij reageert meteen weer !

Jijzelf toch ook?
Klopt, maar ik reageer in MIJN EIGEN TIJD en van mijn eigen centen.
Dankzij MLM kan ik mij die luxe namelijk permitteren.
(Uiteraard ten koste van legio arme zielen.........etc. etc.)
De discussie over MLM, die vind ik interessant,
Hoe kun je dit nu interessant vinden als je er geen bal van begrijpt ??
Dit is hetzelfde als wanneer de Paus zou zeggen dat hij een discussie over sex buiten het huwelijk interessant zou vinden.
Zeker wel, maar ik heb nou eenmaal, blijkbaar in tegenstelling tot jou, een wetenschappelijke studie gevolgd. Daarbij leer je onder andere dat je stellingen moet bewijzen.
Je leert er tevens dat niet alles bewijsbaar is !!!!
Dat je ook AANNAMES moet doen op basis van rationeel denken en gezond verstand.
Anders zouden wij nu namelijk nog niet eens electriciteit en gloeilampen hebben, om maar een voorbeeld te noemen.
Heeft dat ook maar iets te maken met de verdere discussie?!
Het zegt iets over de PERSOON, die meent zich een oordeel te kunnen vormen aangaande zaken die voor hem te hoog gegrepen zijn.
Met een dergelijk iemand debatteren is een gebed zonder eind en bijvoorbaat al tot mislukken gedoemd.
Je begrijpt niet eens wat ik zeg.
Ik begrijp maar al te goed wat je zegt. Helemaal op de tijden waarop je dat zegt: De ganse dag door !!!
Quote:
Feit is dat ik jou nog NOOIT termen heb zien gebruiken die tijdens een studie economie gebruikt worden.

Je zou ze volgens mij niet eens herkennen als je ze tegenkwam.
Bewijs dat eens, om in je eigen bekrompen gedachtengang te blijven.
Probeer het eens uit !! Je zou raar opkijken !! :lol: :lol: :lol:

Anubis

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

anubis, ik heb geen zin om op jouw insinuaties, verdachtmakingen etc in te gaan.
Dus:

Heb je ook nog iets zinnigs te melden of kan je alleen maar flamen omdat niemand aandacht besteeds aan jouw verhaaltjes over eurexel?

student26

Anubis, ik ga verder niet meer in op je belachelijke, bekrompen en beledigende berichten.

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

hooft
Hij kan niet eens schrijven, laat staan begrijpen wat anderen schrijven.
Verspilde moeite dus.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

@ slimt: jijt ok nit

kerstavond

Ongelezen bericht door kerstavond »

Anubis, ik ga verder niet meer in op je belachelijke, bekrompen en beledigende berichten.

M.a.w. studentje is uitgelu*ld! Zo reageert hij altijd als hij het even niet meer weet en de keiharde waarheid om zn oren krijgt!

Slappe hap. :twisted:

Gast

Ach die student neemt toch niemand serieus. Wat maakt dat ventje klaar in het leven. Niets toch !

student26

Quote: Anubis, ik ga verder niet meer in op je belachelijke, bekrompen en beledigende berichten.

M.a.w. studentje is uitgelu*ld! Zo reageert hij altijd als hij het even niet meer weet en de keiharde waarheid om zn oren krijgt!
Blablabla. Iedereen met een beetje verstand (echt, er is maar een klein beetje voor nodig) ziet toch meteen dat de berichten van anubis totaal geen inhoud hebben? Het enige dat hij/zij doet is aannames maken over mij persoonlijk, dingen zeggen die niets met de discussie te maken hebben en mij botweg beledigen. Als jij dat niet door hebt, prima, ga lekker verder met je leven, doe ik ook. Mensen die inhoudelijk iets te melden hebben, daar heeft iedereen wat aan, en daar reageer ik dus ook gewoon op, zoals iedereen in de verschillende threads hier kan zien.
Ach die student neemt toch niemand serieus. Wat maakt dat ventje klaar in het leven. Niets toch !
Knap hoor, vanuit de anonimiteit uitspraken doen over iemand die je niet kent, echt bijzonder bewonderenswaardig. Not.

Gast

Knap hoor, vanuit de anonimiteit uitspraken doen over iemand die je niet kent, echt bijzonder bewonderenswaardig.
Jij doet precies hetzelfde !

student26

Jij doet precies hetzelfde !
Waar dan? Waar heb ik uitspraken gedaan op het persoonlijke vlak? Waar heb ik iemand, die mij op een normale manier benaderde, uitgescholden, beledigd, bedreigd?

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Als overtuigd atheist zou ik een mooie uitspraak van J.e.z.u.s himself willen aanhalen:

Forgive them, for they know not what they do...
:D

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ik snap er nu echt niets meer van. Als wij zeggen dat je niet achterover kunt zitten en rijk worden, klopt deze uitspraak niet want met MLM moet je keihard werken.

Maar nu zegt weer iemand anders dat hij tijd genoeg heeft omdat hij dankzij MLM níet hoeft te werken.

Wat is nu de waarheid?

PharaoH

Ongelezen bericht door PharaoH »

Volgens velen beide :!:

Je moet in het begin keihard, zoniet nog harder werken als bij een werkgever.

Na verloop van tijd, zeg +/- 5 jaar kun je wat rustiger aan gaan doen en genieten van het werk dat je gedaan hebt in de afgelopen jaren.

Maar om dan te zeggen: "Ik ben klaar". Neen. Je hoeft dan niet meer zo hard te werken als in je eerste jaren, maar ik zou toch wat doen. Zorgen voor continuiteit in je klantenbestand en je downline. Zoals bekend komen en gaan klanten en ook mensen in je downline.
Bij telefoon MLM bedrijven gaat het er misschien wat anders aan toe dan de meer product gerichte organisaties, maar in grote lijnen komt alles overeen.

P.S.

Weten de tegenstanders dat er verschillende soorten compensatieschema's binnen MLM bestaan?? :P

student26

Weten de tegenstanders dat er verschillende soorten compensatieschema's binnen MLM bestaan??
Ja.

Gast

Maar nu zegt weer iemand anders dat hij tijd genoeg heeft omdat hij dankzij MLM níet hoeft te werken
Hij bedoelt de KLM.

Anubis

Ook nu komt de ware aap bij Madeleine uit de mouw:
Als wij zeggen dat je niet achterover kunt zitten en rijk worden,
Dit heb ik ook NOOIT beweerd ! JIj WILT dit slechts lezen, maar het staat er toch echt niet.
Maar nu zegt weer iemand anders dat hij tijd genoeg heeft omdat hij dankzij MLM níet hoeft te werken.
Heb ik ook never nooit beweerd, tante. !!! LEES !!!!

Dit heb ik gezegd:
Dit betekent dat ik werk wanneer IK dat WIL ! Bovendien kost het een werkgever GEEN geld als ik hier in ZIJN tijd probeer jullie wat objectiviteit bij te brengen: Het kost MIJ geld, want ik zou bijv. ook nieuwe agenten kunnen gaan "ronselen" en dat levert weer wat op.
Tevens betekent het dat wanneer ik een keer geen zin heb, ik mij die luxe kan permitteren: Ook als ik niks doe blijven al mijn (down-line)klanten gewoon bellen en rammelt bij mij de kassa.
Nu duidelijk ?????

Geen dingen beweren die nooit gezegd zijn, tante !!!

Anubis

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ook als ik niks doe blijven al mijn (down-line)klanten gewoon bellen en rammelt bij mij de kassa.
Nu duidelijk ?????

Dank u voor deze uitspraak, want hier wordt iedereen dus mee gepakt. Je hoeft nooit meer iets te doen als je eenmaal een downline hebt, je downline werkt voor jou en jij kan achterover zitten. En klanten? Er zijn al meerdere serieuze berekeningen gemaakt hoeveel klanten je per maand moet hebben om een beetje omzet te maken (met werkelijk produkten). Diensten (telefoontikken) levert natuurlijk minimaal op nu al gestunt wordt met gratis bellen voor een basistarief. Dus die tikken leveren niets meer op! Misschien denken de telefoonmaatschappijen ook dat het simpeler is om alles zelf in de hand te houden, scheelt administratiekosten.
Nu duidelijk tante

Ik ben jouw tante niet dus laat dit soort opmerkingen maar achterwege.

Anubis

Het is echt niet te geloven !!
Zeg ik net dat je geen dingen moet beweren die ik NOOIT gezegd heb.
En wat denk je .......... ?????? Ja hoor !!!
Je hoeft nooit meer iets te doen als je eenmaal een downline hebt, je downline werkt voor jou en jij kan achterover zitten.
HEB IK NOOIT BEWEERD, DOVE !!!!!!
Dat maak jij er weer van. LEES, LEES EN LEES NOG EENS.
Dank u voor deze uitspraak, want hier wordt iedereen dus mee gepakt.
Hoezo gepakt ????? AH verdient toch ook aan jou ?? En de Etos ?? En Zeeman ?? Of voel je je dan ook gepakt ??
Werk jij soms gratis ???
Zolang mijn klanten via mij een lagere telefoonrekening hebben dan bij KPN, TELE2, ACN etc. wordt er niemand gepakt, tante.

Je bent echt te dom om voor de duvel te .................nou ja.........misschien het enige waar je nog goed voor bent.

Anubis

Gesloten