LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
-
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
maandag komt er een jurist aan te pas van dit bedrijf
men zou ontevreden zijn over mijn reactie
is er iemand die hier ook mee te maken heeft gehad?
men zou ontevreden zijn over mijn reactie
is er iemand die hier ook mee te maken heeft gehad?
Laatst gewijzigd door ancoenemma op 26 jun 2016 01:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sorry is geen quote
Laatst gewijzigd door ancoenemma op 26 jun 2016 01:17, 2 keer totaal gewijzigd.
-
sorry fout gedaan quote was niet de bedoeling
Laatst gewijzigd door ancoenemma op 25 jun 2016 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Het wordt allemaal wat rommelig...
Twee topics over hetzelfde onderwerp, waarin nu ook dezelfde persoon (telkens) berichten plaatst en daarbij eigen berichten in quotes gaat herhalen en quotes plaatst welke niet werken
Twee topics over hetzelfde onderwerp, waarin nu ook dezelfde persoon (telkens) berichten plaatst en daarbij eigen berichten in quotes gaat herhalen en quotes plaatst welke niet werken
-
Ik heb 05-12-2016 precies zo'n ervaring met Witgoedservice en mevrouw [naam verwijderd door de moderator]. ik heb een melding gemaakt van een defect Miele wasmachine. Bij aankomst en snelle controle kregen wij het advies de wasmachine te vervangen want de printplaat was stuk en een printplaat van Miele kost € 304,-. Nou tot zover goed want de wasmachine was 15 jaar, maar nu komt de klapper. Mijn droger van Miele heeft een afvoertuit die niet meer goed was en ik wilde een nieuwe. De monteur zegt dat die niet los te verkrijgen is bij Miele en dat het probleem enkel te verhelpen is met een nieuwe motor met afvoertuit. Kosten € 269,- exclusief monteer kosten. Voor dit advies vragen ze een betaling van € 69,- en een aanbetaling van de motor van € 31,-. Nu kijk ik uit nieuwsgierigheid op de onderdelenwinkel.nl en daar zie ik de Miele Afvoertuit voor € 4,49. Ik bestel de afvoertuit en de volgende morgen wordt het geleverd. Met een simpele draai is dat ding gemonteerd en werkt de droger als een kieviet. Kosten € 10,- inclusief levering.
Welnu, dit alles uitgelegd hebbende ben ik nu in conclave met mevrouw [naam verwijderd door de moderator]. Nu schalen ze het onder onderzoekskosten???? Een expert moet toch weten dat zo'n afvoertuit simpel te bestellen is en daar had ik ook graag voor willen betalen, maar om de klant gelijk op te lichten voor € 269,-. gaat mij iets te ver. Conclusie: ik wacht even tot mevrouw [naam verwijderd door de moderator] met een bevredigend antwoord komt en retour van mijn € 31,-. of ik maak hier een principe zaak van en gaan we naar de rechter om schade vergoeding voor fout advies en misleiding, want wellicht was mijn wasmachine toch niet toe aan vervanging. Volgens mij zijn hier regels voor t.a.v. beroepsfouten. Toch??? ik houdt u op de hoogte
Welnu, dit alles uitgelegd hebbende ben ik nu in conclave met mevrouw [naam verwijderd door de moderator]. Nu schalen ze het onder onderzoekskosten???? Een expert moet toch weten dat zo'n afvoertuit simpel te bestellen is en daar had ik ook graag voor willen betalen, maar om de klant gelijk op te lichten voor € 269,-. gaat mij iets te ver. Conclusie: ik wacht even tot mevrouw [naam verwijderd door de moderator] met een bevredigend antwoord komt en retour van mijn € 31,-. of ik maak hier een principe zaak van en gaan we naar de rechter om schade vergoeding voor fout advies en misleiding, want wellicht was mijn wasmachine toch niet toe aan vervanging. Volgens mij zijn hier regels voor t.a.v. beroepsfouten. Toch??? ik houdt u op de hoogte
Laatst gewijzigd door Radar op 07 dec 2016 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verwijdering van persoonsgegevens uit bericht
Reden: Verwijdering van persoonsgegevens uit bericht
-
- Contacteer:
Ook ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Via amsterdam witgoed service. Ze hebben me droger meegenomen na aanbetaling van 100 euro voor de geschatten reperatie kosten. Drie dagen zou het duren toen ik na een week nog niks gehoord had begon de ellende. Niemand wist wat er met me droger was. Iedere keer weer een ander verhaal. Dan werd ik weer gebeld dat ze kwamen brengen terwijl de dag ervoor hij nog niet te maken was. Uiteindelijk nog me droger nog me geld terug gekregen. Veel gebeld maar nooit ondanks vele beloftes word je terug gbeld. Mailen is ook zinloos. Je word constant voorgelogen. Dit moet niet mogen. En andere consumenten moeten hier voor gewaarschuwd worden.
En hoe zou dit moeten gebeuren? Billboards langs de weg? Want simpel google gebruiken voor in zee te gaan met een bedrijf is schijnbaar te moeilijk. De molen is vrij algemeen bekend op dit forum, waarschuwingen genoeg over de werkwijze van dit bedrijf, dus hoe had u die waarschuwing willen hebben, als u zelf niet eerst onderzoek doet met welk bedrijf u in zee gaat?monique.welmers schreef:En andere consumenten moeten hier voor gewaarschuwd worden.
-
Wij zijn onlangs ook gedupeerd door dit bedrijf. Dit bedrijf heeft op internet meerdere namen zijn wij achter gekomen. De molen heeft zijn naam veranderd in witgoed-reparatie.net, wasmachine-reparatie.net , witgoed-monteur.net, vaatwasser-reparatie.net
Wij hebben onze wasmachine laten repareren bij dit bedrijf en er kwamen 2 mannen binnen die al heel snel haast hadden om weer weg te gaan. na 5 minuten naar onze apparaat gekeken te hebben moesten wij al 70 euro diagnose koste betalen en werd onze wasmachine meegenomen voor reparatie. Hier zijn wij in eerste instantie niet mee akkoord gegaan omdat er telefonisch was beloofd dat ze alle onderdelen op voorraad hadden en dat de wasmachine ter plekke gerepareerd kon worden. Na een belletje met hun kantoor kon opeens de wasmachine wel gerepareerd worden bij ons thuis.
Zo gezegd zo gedaan hebben de twee heren die vrij agressief over kwamen zonder enige communicatie naar ons toe de wasmachine gerepareerd en er scheen een storing te zijn geweest in het systeem. Hiervoor moesten wij 250 euro voor betalen. Dit bovenop de 70 euro voorrijkosten wat we sowieso moesten betalen. Na wat discussies hebben wij uiteindelijk 300 euro betaald aan dit bedrijf voor 10 minuten arbeid. Na wat zoekwerk op internet en gebeld te hebben met Bosch ben ik erachter gekomen dat het een kleine storing was en het apparaat enkel gerest moest worden. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen met dit bedrijf maar ze staan ons niet meer te woord.
Pas op mensen doe geen zaken met dit bedrijf en controleer eerst hun url van hun website hier want ze hebben meereder website's
Wij hebben onze wasmachine laten repareren bij dit bedrijf en er kwamen 2 mannen binnen die al heel snel haast hadden om weer weg te gaan. na 5 minuten naar onze apparaat gekeken te hebben moesten wij al 70 euro diagnose koste betalen en werd onze wasmachine meegenomen voor reparatie. Hier zijn wij in eerste instantie niet mee akkoord gegaan omdat er telefonisch was beloofd dat ze alle onderdelen op voorraad hadden en dat de wasmachine ter plekke gerepareerd kon worden. Na een belletje met hun kantoor kon opeens de wasmachine wel gerepareerd worden bij ons thuis.
Zo gezegd zo gedaan hebben de twee heren die vrij agressief over kwamen zonder enige communicatie naar ons toe de wasmachine gerepareerd en er scheen een storing te zijn geweest in het systeem. Hiervoor moesten wij 250 euro voor betalen. Dit bovenop de 70 euro voorrijkosten wat we sowieso moesten betalen. Na wat discussies hebben wij uiteindelijk 300 euro betaald aan dit bedrijf voor 10 minuten arbeid. Na wat zoekwerk op internet en gebeld te hebben met Bosch ben ik erachter gekomen dat het een kleine storing was en het apparaat enkel gerest moest worden. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen met dit bedrijf maar ze staan ons niet meer te woord.
Pas op mensen doe geen zaken met dit bedrijf en controleer eerst hun url van hun website hier want ze hebben meereder website's
Laatst gewijzigd door Radar op 02 feb 2017 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verwijdering van hyperlinks uit bericht
Reden: Verwijdering van hyperlinks uit bericht
-
Het bedrijf De Molen dat de reparaties voor Witgoedservice Amersfoort uitvoerde is inmiddels vervangen door een ander bedrijf.