LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keiharde feiten over EurExcel...
-
Re: Keiharde feiten over EurExcel...
http://www.worldwidescam.com/trump2.htm
Deze stond bij het piramide spelen onderwerp.
Lees maar eens.
Deze stond bij het piramide spelen onderwerp.
Lees maar eens.
-
Leg ik je ook nog even uit knul:
Hypothetisch: zou zo kunnen zijn (als het zo zou zijn..) maar hoeft niet voor de werkelijkheid te staan.
Hypothetisch zou ik een domme koe kunnen zijn maar de werkelijkheid is anders. Grappig, niet waar?
Treffend gesproken.
-
Aangaande bovenstaande post, voor de mensen die denken dit te misbruiken, omdat ik zo hard moet lachen en Madeleine dus afplas, ze maakt me juist aan het lachen en die post klopt volledig.
Laatst gewijzigd door Maarschalk op 04 nov 2004 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor het nieuwe woord: afplassen. Mooi eufenisme en zeer bruikbaar in dit forum!
-
Afplassen wordt vaak onder studenten gebruikt (het woord dan).
Kijk mensen, het bewijs waar jullie op wachten dat ik student ben geweest.
Student, dus niet student26 die hier ook post, voordat we dat verhaal weer krijgen.
Kijk mensen, het bewijs waar jullie op wachten dat ik student ben geweest.
Student, dus niet student26 die hier ook post, voordat we dat verhaal weer krijgen.
Ten eerste kun jij niet in mijn knip kijken, dus kun je daar ook geen uitspraken over doen. Ten tweede ben je econoom op het moment dat je een economische studie hebt afgerond. Aangezien ik dat gedaan heb, mag ik mij wettelijk M.Sc. noemen (of drs., wat in feite hetzelfde is). Dat ik het niet eens ben met jou stellingen en ideeen maakt mij noch anderen tot "nep-economen". Dat jij geen econoom bent is daarbij al lang duidelijk. Tot slot geloof ik niets van al je grootspraak over duizenden klanten en honderden distributeurs. Het zou mij niets verbazen als je in 1 of ander flatje op 3 hoog woont met een fiets als enige vervoermiddel omdat je meer gewoon niet kunt betalen.Klopt !!!!!! Maar wel één met een dikke knip (die steeds dikker wordt) waar menig nep-econoom,zoals jij, van begint te kwijlen !
Ligt eraan welk product je verkoopt.Mijn markt zijn de mensen geboren tussen 1946 en 1964 !!!
DAT zijn namelijk de meesten !!! Zal ons econoompje wel weten: Babyboomers !!! Dat is de markt.
Betreffende die 100%. Waarvan? Ik hoop toch niet dat je denkt of dacht of zelfs ergens gelezen hebt in mijn postings van vandaag of andere betreffende dit onderwerp, dat ik 100% van verkoopprijs heb genoemd? Als het wel zo is wordt het tijd voor een (nieuwe)leesbril.
@PharaoH,
Ook het radar forum ontdekt? Hoop dat het goed gaat in Zuid-afrika. maar jou kennende wel.
Bedankt dat je de honeurs voor me hebt waargenomen, was niet nodig geweest.
@madeleine,
Nog maar eens je vertelde gequote. Hypothetisch? Waar? ik heb nieuwe lenzen, maar hypothetisch neen. Ik zie nergens een veronderstelling dat iets zou kunnen zijn. Hoezo woorden cq zinnen uit verband trekken?Nou sorry, maar de distributeur krijgt al 35% korting. Dus ik moet met 100% gaan rekenen?Is het nog erger voor de uiteindelijke klant! Dus weer bewezen dat het met MLM niet om de klanten gaat maar dat de verdiensten in de distributeurs en inleggelden zitten. Waarvoor dank dat je het hierbij hebt bevestigd.
ik lees dat ik iets bevestigd zou hebben maar......????
Dan moet je wel de rest er even bijhalen, de percentages die nog eens naar de up- en downline gaan. Want daar ging het dus om, als iets 100€ kost en je alle premies gaat verrekenen, een produkt slechts 26 € af fabriek kost en de rest bonussen voor alle levels is. Daar ging het om, dat een produkt onnodig duur wordt door de constructie van de piramide.
Hypothetisch gezien!
Zijn je eigen woorden!
Dus hypothetisch gezien zijn MLM produkten duur. Ik vind het niet meer als normaal dat mensen geld willen verdienen. Of ze dit nu doen via een topmerk die in een derde wereldland wordt geproduceerd door een kinderarbeider (Nike, Puma, addidas enz. enz.) of door een MLM organisatie en zijn distributeurs.
Zoals student26 al stelde in zijn thread, zouden ook veel MLM produkten niet op de markt zijn als hier geen markt voor zou bestaan.
Veel MLM'ers geven op een eerlijke manier voorlichting naar mensen toe en bieden zo iedereen de mogelijkheid om een leuke bijverdienste te generenen van een paar honderd Euro's en voor de echte harde werkers binnen MLM zelfs de mogelijkheid om meer te verdienen.
Over wie zijn rug is het oneerlijker verdienen??? Die kinderearbeider of die "Rijkere"westerling???
Veel tegenstanders hebben wel de kennis maar niet de inzicht!
Zijn je eigen woorden!
Dus hypothetisch gezien zijn MLM produkten duur. Ik vind het niet meer als normaal dat mensen geld willen verdienen. Of ze dit nu doen via een topmerk die in een derde wereldland wordt geproduceerd door een kinderarbeider (Nike, Puma, addidas enz. enz.) of door een MLM organisatie en zijn distributeurs.
Zoals student26 al stelde in zijn thread, zouden ook veel MLM produkten niet op de markt zijn als hier geen markt voor zou bestaan.
Veel MLM'ers geven op een eerlijke manier voorlichting naar mensen toe en bieden zo iedereen de mogelijkheid om een leuke bijverdienste te generenen van een paar honderd Euro's en voor de echte harde werkers binnen MLM zelfs de mogelijkheid om meer te verdienen.
Over wie zijn rug is het oneerlijker verdienen??? Die kinderearbeider of die "Rijkere"westerling???
Veel tegenstanders hebben wel de kennis maar niet de inzicht!
Een bijzonder sterk staaltje van woordverdraaiing. Dit is niet wat Madeleine zei, Madeleine ging uit van een product dat hypothetisch 100 euro kost om het rekenen makkelijker te maken.Hypothetisch gezien!
Zijn je eigen woorden!
Dus hypothetisch gezien zijn MLM produkten duur.
En betreffende je verhaal over arme kindertjes in derde-wereldlanden: dit kan geen argument zijn om producten hier veel te duur te verkopen. Dat betreft een totaal andere discussie waar iedereen het hier over eens is: zulke toestanden zijn niet normaal.
Worden jullie niet vreselijk moe van deze discussies?
Ga toch je tuin winterklaar maken, doe iets nuttigs!
Kijk voor de gein eens in de spiegel. Zie je dan niet een zielig hoopje mens staan?
Alles is al een keer gezegd, alles wordt weer herhaald. redement is 0,0.
Schamen jullie je niet, om je kostbare tijd te verdoen op dit forum?
En alsjeblieft..............ga nu niet zeggen dat ik dan maar niet moet meelezen. Het gaat om de vraag.......schiet je er nu IETS mee op?
Ga toch je tuin winterklaar maken, doe iets nuttigs!
Kijk voor de gein eens in de spiegel. Zie je dan niet een zielig hoopje mens staan?
Alles is al een keer gezegd, alles wordt weer herhaald. redement is 0,0.
Schamen jullie je niet, om je kostbare tijd te verdoen op dit forum?
En alsjeblieft..............ga nu niet zeggen dat ik dan maar niet moet meelezen. Het gaat om de vraag.......schiet je er nu IETS mee op?
Dus jij leest met je oren. Grappig, misschien dat je daarmee een dikke knip hebt verdiend op de kermis!HEB IK NOOIT BEWEERD, DOVE !!!!!!
Dat maak jij er weer van. LEES, LEES EN LEES NOG EENS.
KPN verstrekte mogelijk illegale kortingen, lekker bedrijf zeg
Lekkere bedrijven zeg ...KPN moet reclame-uitingen rectificeren
Uitgegeven: 5 november 2004 14:16
Laatst gewijzigd: 5 november 2004 14:33
DEN HAAG - KPN moet in alle landelijke dagbladen en op zijn website reclame-uitingen voor vaste telefonie rectificeren. De rechtbank in Den Haag heeft dit vrijdag bepaald in een kort geding dat door concurrent Tele2 was aangespannen.
Volgens de rechter heeft KPN ten onrechte beweerd dat zijn dienstverlening door het instellen van voordeelnummers goedkoper zou zijn dan die van Tele2. Het telecomconcern liet daarbij de kortingsregelingen van zijn rivaal achterwege.
Ook werd volgens Tele2 in wervingscampagnes van KPN de suggestie gewekt dat KPN grotere gebieden hanteerde voor lokaal bellen en dat Tele2 starttarieven berekende voor gesprekken die niet tot stand waren gekomen. Daar moet het concern nu ook mee stoppen, aldus de rechtbank. Op overtreding staat een dwangsom van 2500 euro per dag met een maximum van 250.000 euro.
Misleid
De voorzieningenrechter meent dat Tele2 voldoende heeft aangetoond dat consumenten door KPN zijn misleid. Dit gebeurde zowel in Primafoon-winkels als via telemarketing en de klantenservice van KPN.
De rechtbank bepaalde ook dat Tele2 moet stoppen met werving dat het altijd goedkoper is op straffe van een dwangsom van 2500 euro per overtreding. KPN had dit in een tegenvordering geëist. Tele2 zei vrijdag zich daar al aan te houden.
Ja, en? Ik beweer toch niet dat KPN zo'n geweldig bedrijf is? Heeft totaal NIETS met de discussie te maken.Lekkere bedrijven zeg ...
Volgens mijn, wordt hier bedoeld:
"Waar maken jullie je als tegenstanders van MLM druk om. Bij de reguliere bedrijven als KPN, Tele2 (Zie voorbeeld persbericht) horen/ lezen we niks van jullie. Als jullie met de zelfde agresiviteit eens iets zouden doen tegen deze praktijken, zouden jullie eens meer respect van de MLM'ers kunnen krijgen. Het 1 bestoken jullie met artillerie en bij de ander horen/lezen we maar 1 regeltje"
Misschien is het nu duidelijker. Niet aleen lezen wat er precies staat, maar ook je inzicht gebruiken helpt.
PharaoH
"Waar maken jullie je als tegenstanders van MLM druk om. Bij de reguliere bedrijven als KPN, Tele2 (Zie voorbeeld persbericht) horen/ lezen we niks van jullie. Als jullie met de zelfde agresiviteit eens iets zouden doen tegen deze praktijken, zouden jullie eens meer respect van de MLM'ers kunnen krijgen. Het 1 bestoken jullie met artillerie en bij de ander horen/lezen we maar 1 regeltje"
Misschien is het nu duidelijker. Niet aleen lezen wat er precies staat, maar ook je inzicht gebruiken helpt.
PharaoH
Sorry dat ik zo laat ben vandaag maar ik moest op de fiets helemaal naar de Sociale Dienst om mijn verdienstenbriefje in te leveren en dat kost nu eenmaal veel tijd. En wat denk je ????? Is mijn fiets ook nog gestolen !! Nota bene voor de deur van de Sociale Dienst.
Dat was dus mijn ochtend, pffffffffffff.
Maar ik zie dat jullie ondertussen erg vlijtig zijn geweest. Compliment.
Jij beweert dat je het wel bent maar jouw epistels hier doen het ergste vermoeden.
Wat een luxe: Een flatje voor mij alleen en dan nog wel 3 hoog met een fantastich uitzicht op het station waar ik al die arme zwoegers iedere morgen in alle vroegte, mat een lang gezicht, naar hun werk zie vertrekken. Wowwwwwww.
Echter................ tussen al die zwoegers mis ik er één: Een econoom !!
Hier lijkt mij een schone taak weggelegd voor ons aller Madeleine!
Haar drijfveer hier is immers om arme mensen, die kennelijk niet zelf kunnen denken, te beschermen tegen die kwalijke MLM-praktijken !
Nadeel is dan wel dat wij haar hier moeten missen
Toch maar zo'n MLM telecom bedrijf ????? hahahaha
M.v.g.
Anubis.
Dat was dus mijn ochtend, pffffffffffff.
Maar ik zie dat jullie ondertussen erg vlijtig zijn geweest. Compliment.
Klopt. Heb ik ook nooit beweerd.Dat jij geen econoom bent is daarbij al lang duidelijk.
Jij beweert dat je het wel bent maar jouw epistels hier doen het ergste vermoeden.
Oepssssssss, ik zou er voor tekenen !Het zou mij niets verbazen als je in 1 of ander flatje op 3 hoog woont met een fiets als enige vervoermiddel omdat je meer gewoon niet kunt betalen.
Wat een luxe: Een flatje voor mij alleen en dan nog wel 3 hoog met een fantastich uitzicht op het station waar ik al die arme zwoegers iedere morgen in alle vroegte, mat een lang gezicht, naar hun werk zie vertrekken. Wowwwwwww.
Echter................ tussen al die zwoegers mis ik er één: Een econoom !!
Ondertussen moet je toch wel weten welk produkt ik aanbeveel.Ligt eraan welk product je verkoopt.
Wowwwwww, Hypose: Bingooooooooo.Of ze dit nu doen via een topmerk die in een derde wereldland wordt geproduceerd door een kinderarbeider (Nike, Puma, addidas enz. enz.)
Hier lijkt mij een schone taak weggelegd voor ons aller Madeleine!
Haar drijfveer hier is immers om arme mensen, die kennelijk niet zelf kunnen denken, te beschermen tegen die kwalijke MLM-praktijken !
Nadeel is dan wel dat wij haar hier moeten missen
Klopt. Maar je zou er WEL beter aan doen om je voor die kindertjes in te zetten ipv hier te zitten miauwen.En betreffende je verhaal over arme kindertjes in derde-wereldlanden: dit kan geen argument zijn om producten hier veel te duur te verkopen.
Geweldig Gast !!!!! MLM-bedrijven zijn toch ALTIJD duurder, zeggen de tegenstanders ????Quote:
HEB IK NOOIT BEWEERD, DOVE !!!!!!
Dat maak jij er weer van. LEES, LEES EN LEES NOG EENS.
Dus jij leest met je oren.Jaaaaaaa,Slim komt in aanmerking voor de Gevatheidsbokaal !!!
Dat nou niemand hier op dit Forum dit is opgevallen, alleen Slim.
Proficiat!
Anubis fluistert heeeel zachtjes @Madeleine:Je had me nog zo beloofd beter op je taal te letten! Foeiiiiiii !!!!
Oh sorry, eufemisme is geen Nederlands maar Grieks. Sorryyyyyyy ik had je te hoog ingeschat.eufenismeverdienT !!Het gros verdiendOngeloofElijkOngelooflijk!Idem.ongelooflijk!.houDwant daar hou ik niet van.:betaalDkrijg je niet 2x zoveel betaalt
Als je me nu belooft dat je niet meer over mijn taal cq. stijl gaat zitten zeuren, (mijn 3de persoon ev afkeuren) doe ik dit ook niet meer bij jou. Oke ?????"Bovendien heeft dat niets met het onderwerp hier te maken.
Oepssssssssss, heb je trouwens wel eens een moeder tegen haar kind horen zeggen:"Mama heeft nu even gaan tijd" of mama gaat boodschappen doen" ?? Welicht heb je het zelf ook wel eens gezegd.
Vaders zeggen zoiets trouwens ook wel eens.
De ik-figuur praat dus over zichzelf in de 3de persoon ev. !!!
Komt in de literatuur heeeeeeel vaak voor of heb jij nooit...............(!!)
Zouden al die mensen dan aan dat enge syndroom lijden dat jij mij toedicht ??????
Pas op hoor, daar houdt Anubis niet van.
Dikke kussssssssssssssss.
Quote:
KPN moet reclame-uitingen rectificeren
Uitgegeven: 5 november 2004 14:16
Laatst gewijzigd: 5 november 2004 14:33
Toch maar zo'n MLM telecom bedrijf ????? hahahaha
M.v.g.
Anubis.
Dank je.Jaaaaaaa,Slim komt in aanmerking voor de Gevatheidsbokaal !!!
Dat nou niemand hier op dit Forum dit is opgevallen, alleen Slim.
Proficiat!
Wat een ongelofelijke flauwekul. In dit deel van het forum gaat het over MLM. NIET over misstanden bij KPN of bij welk ander bedrijf dan ook. Moet ik me nou "druk gaan lopen maken" over de reclame-uitingen van KPN?! Kom op zeg, het zal me echt aan m'n r**t roesten wat KPN in haar reclames roept. Valt er over te discussieren of zo? Het klopt niet wat ze roepen. Einde verhaal. Einde discussie. Hoort dus niet op dit (discussie-)forum thuis.Volgens mijn, wordt hier bedoeld:
@ Anubis:
Ik heb ook nooit beweerd dat jij dat beweert. Gaap.Quote: Dat jij geen econoom bent is daarbij al lang duidelijk.
Klopt. Heb ik ook nooit beweerd.
Triest hoor. Is dat nou alles wat je te zeggen hebt? Kom je nu al niet meer verder dan moddergooien? Geen inhoudelijke mededelingen meer?Jij beweert dat je het wel bent maar jouw epistels hier doen het ergste vermoeden.
Ik dacht dat je het in het algemeen bedoelde, sorry hoor.Quote: Ligt eraan welk product je verkoopt.
Ondertussen moet je toch wel weten welk produkt ik aanbeveel.
Dat bepaal ik dan altijd zelf nog wel. We kunnen ook gaan discussieren over de moord op Pim Fortuyn of Theo van Gogh, of over de klimaatveranderingen, of over de vraag of we blij moeten zijn met de herverkiezing van Bush. Stuk voor stuk onderwerpen waar verhitte discussies over kunnen worden gevoerd. Ik beperk me echter, geheel uit vrije wil, tot dit onderwerp. Omdat ik het een interessant onderwerp vind en gewoon "daarom". Ik hoef me gelukkig niet ten opzichte van jou daarover te verantwoorden.Quote: En betreffende je verhaal over arme kindertjes in derde-wereldlanden: dit kan geen argument zijn om producten hier veel te duur te verkopen.
Klopt. Maar je zou er WEL beter aan doen om je voor die kindertjes in te zetten ipv hier te zitten miauwen.
Als je dan iemand wilt verbeteren, doe het dan wel goed... ongelofelijk.OngeloofElijk
Welja, en dan tegen mij roepen dat ik iedereen over 1 kam scheer. Tsjongejonge.Geweldig Gast !!!!! MLM-bedrijven zijn toch ALTIJD duurder, zeggen de tegenstanders ????
Wij gaan onze webshop uitbreiden en zoeken 6 zelfstandige ondernemers die samen met 4 andere ondernemers een bestaande webshop uit gaan breiden en maken tot de beste GSM webwinkel van Nederland. Wij verkopen telecom producten via onze online webwinkel en doen dit meer dan uitstekend. Binnen de webshop zijn er ook subafdelingen. Voor 6 afdelingen zoeken wij nog 5 mensen die een eigen afdeling gaan beheren en onderhouden.
De volgende afdelingen zijn beschikbaar:
1. Vast Net, Dect, ISDN.
2. ADSL hardware.
3. GSM: Headsets en Bluetooth.
4. GSM: Datakabels en Frontjes.
5. GSM: Carkits en gsm camera's.
6. GSM: Onderdelen en Fun.
7. GSM: Tasjes, hoesjes.
Als Shopmanager ben je verantwoordelijk voor de resultaten en het uitbouwen van je eigen webshop afdeling. Andere werkzaamheden omvatten: Maandelijks prijzen bijhouden van gsm accessoires. Nieuwe producten toevoegen. Foto's van producten zoeken, bewerken en toevoegen aan producten. Je hebt plus/minus 150 tot 200 producten onder beheer. Promoten van je eigen afdeling met behulp van onze
Je bent in staat om van je eigen webshop afdeling de beste webwinkel te maken m.b.t. het verkopen van gsm accessoires. Creativiteit en innovatie zijn sleutelwoorden die voor deze functie van toepassing zijn.
Functie-eisen
1. Part time of full time beschikbaar.
2. Minimaal MBO+ niveau.
3. Meer dan uitstekende contactuele eigenschappen.
4. Een ondernemende instelling en internet minded.
5. Een flinke dosis resultaatgerichtheid;
6. Ervaring en interesse in de Telecom branche.
7. Een internet aansluiting en een pc.
Wij bieden:
1. Ondernemerschap en verantwoordelijkheid.
2. Top Webshop.
3. Meegroeien met onze internet ondernemingen.
4. Veel ruimte voor eigen initiatief.
5. 60% over de winst uitbetaald.
6. Zelf je werktijden bepalen.
7. Opleidingen.
Wij leren u omgaan met internet software, u leert hoe een website te promoten en ondergehouden. Opleiding fotobewerking. Doelstellingen van onze webshop is om per afdeling een jaar omzet van 1,5 miljoen Euro te realiseren. Waarvan jij 60% over de winst krijgt. Als webshopmanager dien je je afdeling up to date te houden, daarnaast dien je ook je eigen afdeling op het internet te promoten. Je bent verantwoordelijk voor de resultaten van je eigen webshop en producten. Hoe meer je je site promoot hoe meer je verkoopt. Dat heeft de ervaring reeds uitgewezen. Wij bouwen een sterke merknaam en jij kan daar onderdeel van worden, vanaf het begin.
Let op dit is geen snel verdien model. Om resultaten te behalen zul je je in moeten zetten en ernaar werken. Wij bouwen een sterke merknaam op en promoten het op meerdere manieren. Ook hiervan profiteer jij. Maar ook hier geldt weer dat je je eigen verkopen kunt verhogen door eigen inzet.
Voor meer informatie over deze functie stuur een e-mail naar [email protected] tezamen met je cv en motivatie. Geef tevens aan voor welke afdeling je interesse uitgaat.
PS: deze functie is uitstekend voor mensen die met bedrijven als acn, euphony en eurexel werken. Enige verschil is dat wij niet een bedrag van je vragen. Je kunt gratis aan de slag, wij hebben reeds geïnvesteerd in software en opleidingen.
De volgende afdelingen zijn beschikbaar:
1. Vast Net, Dect, ISDN.
2. ADSL hardware.
3. GSM: Headsets en Bluetooth.
4. GSM: Datakabels en Frontjes.
5. GSM: Carkits en gsm camera's.
6. GSM: Onderdelen en Fun.
7. GSM: Tasjes, hoesjes.
Als Shopmanager ben je verantwoordelijk voor de resultaten en het uitbouwen van je eigen webshop afdeling. Andere werkzaamheden omvatten: Maandelijks prijzen bijhouden van gsm accessoires. Nieuwe producten toevoegen. Foto's van producten zoeken, bewerken en toevoegen aan producten. Je hebt plus/minus 150 tot 200 producten onder beheer. Promoten van je eigen afdeling met behulp van onze
Je bent in staat om van je eigen webshop afdeling de beste webwinkel te maken m.b.t. het verkopen van gsm accessoires. Creativiteit en innovatie zijn sleutelwoorden die voor deze functie van toepassing zijn.
Functie-eisen
1. Part time of full time beschikbaar.
2. Minimaal MBO+ niveau.
3. Meer dan uitstekende contactuele eigenschappen.
4. Een ondernemende instelling en internet minded.
5. Een flinke dosis resultaatgerichtheid;
6. Ervaring en interesse in de Telecom branche.
7. Een internet aansluiting en een pc.
Wij bieden:
1. Ondernemerschap en verantwoordelijkheid.
2. Top Webshop.
3. Meegroeien met onze internet ondernemingen.
4. Veel ruimte voor eigen initiatief.
5. 60% over de winst uitbetaald.
6. Zelf je werktijden bepalen.
7. Opleidingen.
Wij leren u omgaan met internet software, u leert hoe een website te promoten en ondergehouden. Opleiding fotobewerking. Doelstellingen van onze webshop is om per afdeling een jaar omzet van 1,5 miljoen Euro te realiseren. Waarvan jij 60% over de winst krijgt. Als webshopmanager dien je je afdeling up to date te houden, daarnaast dien je ook je eigen afdeling op het internet te promoten. Je bent verantwoordelijk voor de resultaten van je eigen webshop en producten. Hoe meer je je site promoot hoe meer je verkoopt. Dat heeft de ervaring reeds uitgewezen. Wij bouwen een sterke merknaam en jij kan daar onderdeel van worden, vanaf het begin.
Let op dit is geen snel verdien model. Om resultaten te behalen zul je je in moeten zetten en ernaar werken. Wij bouwen een sterke merknaam op en promoten het op meerdere manieren. Ook hiervan profiteer jij. Maar ook hier geldt weer dat je je eigen verkopen kunt verhogen door eigen inzet.
Voor meer informatie over deze functie stuur een e-mail naar [email protected] tezamen met je cv en motivatie. Geef tevens aan voor welke afdeling je interesse uitgaat.
PS: deze functie is uitstekend voor mensen die met bedrijven als acn, euphony en eurexel werken. Enige verschil is dat wij niet een bedrag van je vragen. Je kunt gratis aan de slag, wij hebben reeds geïnvesteerd in software en opleidingen.