LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Multi level marketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door jurrien »

Madeleine! Ik wens jou en je gezin veel sterkte ,en Hoop tot spoedig.
joopat

Noordeling63
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 okt 2004 15:07

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Noordeling63 »

Heel veel sterkte voor jou en jouw echtgenoot toegewenst Madeleine. Bedankt voor al jouw waardevolle bijdragen op dit forum.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

Beste Madeleine,

Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode.

m.v.g.

Kristina

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

Madeleine ik wens je alles wat je nodig hebt in deze moeilijke periode.

A.O.

econometrist

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door econometrist »

Je bent wel op een vreemde manier opzoek naar aandacht, madeleine.
Wat maakt mij het nu uit waarom je voorlopig weg bent.

Noordeling63
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 okt 2004 15:07

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Noordeling63 »

Je bent wel op een vreemde manier opzoek naar aandacht, madeleine. Wat maakt mij het nu uit waarom je voorlopig weg bent.
Maar jij bent dan ook niet de enige op dit forum. Gelet op de bovenstaande reakties zijn er blijkbaar genoeg mensen die met Madeleine meeleven.

Overigens denk ik dat je iemand anders bent dan Econometrist die ook geschreven heeft op dit forum. Het feit dat jij iemands naam probeert te faken en tevens iemand in een moeilijke situatie een trap na geeft, betekent voor mij dat je een persoon zonder waarden en normen bent. Misschien voor jou iets om over na te denken

econometrist

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door econometrist »

Misschien voor jou iets om over na te denken

Ik hoef nergens over na te denken. En laten we het maar niet hebben over trappen.

econometrist

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door econometrist »

Overigens denk ik dat je iemand anders bent dan Econometrist


Mensen kunnen veranderen. Misschien ben ik toch maar met mlm begonnen. Wie zal het zeggen?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Inderdaad, een onnodige en kwetsende en domme reactie van diegene die zich momenteel econometrist noemt.
Jammer dat iemand het nodig vindt zich tot dit niveau te verlagen.

Econometrist

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Econometrist »

Waarom? Ik mag toch een nick name gebruiken?
Ik ken iemand die student is en 26jaar.....Dom dat iemand hier zich OOK student26noemt :shock: :?:

Econometrist

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Econometrist »

Madeleine is tijden lang bezig geweest om met super domme posts mlm te kwetsen. Nu wordt zij gekwetst en dan mag het niet of zo? Ik geef alleen mijn mening!
En mijn mening is dat die zielige madeleine dom bezig is om die reden voor vertrek te geven. Sterker nog.....ik geloof er geen reet van!
Ik kan mij niet voorstellen dat zo'n mens een man kan hebben.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door jurrien »

Altijd maar weer persoonlijk worden! Zielig ben jij hoor .

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door student26 »

Madeleine is tijden lang bezig geweest om met super domme posts mlm te kwetsen. Nu wordt zij gekwetst en dan mag het niet of zo?
Het bekritiseren van een marketingconcept is wel even iets anders dan het kwetsen van een persoon. Als je dat niet begrijpt dan moet je jezelf echt eens laten nakijken.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door MicheLM »

Je bent wel op een vreemde manier opzoek naar aandacht, madeleine.
Wat maakt mij het nu uit waarom je voorlopig weg bent.
Op dit discussie panel is niet altijd netjes gereageerd, niet altijd door mij, student 26, marjolein enz.
Is volgens mij ook niet echt belangrijk.
Er waren ook zielepoten die zo nodig moesten gaan dreigen, laakbaar? jazeker.... een uiting van zwakheid naar mijn idee en getuigd van een verminderde intelligentie.

Maar de kroon vind ik gespannen worden door "natrappen", niet alleen niet netjes, .....maar een uiting van lafheid!
me dunkt dat je het daarmee kunt doen. :?

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Slim »

Op dit discussie panel is niet altijd netjes gereageerd, niet altijd door mij, student 26, marjolein enz.
Is volgens mij ook niet echt belangrijk.
Er waren ook zielepoten die zo nodig moesten gaan dreigen, laakbaar? jazeker.... een uiting van zwakheid naar mijn idee en getuigd van een verminderde intelligentie.

Maar de kroon vind ik gespannen worden door "natrappen", niet alleen niet netjes, .....maar een uiting van lafheid!
me dunkt dat je het daarmee kunt doen.
Bij deze woorden sluit ik mij volledig aan.

ZIELIG

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door ZIELIG »

Econometrist heeft gelijk.

Kan Madeleine nu plotseling geen enkele moment achter de computer zitten? Overigens meld je het niet op deze forum wat je hebt.Hoogstens det haar man ernstig ziek is. ze komt direct met alle gegevens naar buiten.Overigens zit ze op haar werk of thuis?. En madeleine schrijft dit om te zien of er grove reacties komen van mlm-ers. Dat kwam er niet tot er een reageerde....mmmmmm...wie zou dat zijn?. Sommigen mensen hier op de forum zijn zelf ernstig ziek wat ze niet eens door hebben. Want als je met zoveel tijd en met steeds met de zelfde vragen en antwoorden je tijd hier zit te verlullen.....Dan hebben hier sommige leden zelf last van de hersenens.

verder wil ik mededelen dat het altijd erg is wie zo'n ziekte plotseling krijgt te horen. Maar Madeleine jouw man ken ik niet ,in iedergeval veel sterkte gewenst. MAAR KUN JE DE VOLGENDE KEER NOOIT MEER SPOTTEN MET ZIEKTES. !!!!!!!!!!!!! AAN DEZE MENSEN HEB IK ONTZETTEND DE HEKEL AAN.WANT MENSEN DIE ECHT ERG ZIEK DIE HOOR JE NIET EN ZEKER NIET HIER!!!

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Slim »

En madeleine schrijft dit om te zien of er grove reacties komen van mlm-ers. Dat kwam er niet tot er een reageerde....mmmmmm...wie zou dat zijn?.
Zoals de waard.....................

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

Vertrouwd Slim zijn gasten ....

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door jurrien »

Student26,Ik bezocht jou website! En ik wil je er een compliment
voor geven. Duidelijk en met cijfers prik je door de ballon die
mlm heet heen! Het meeste wist ik al ,maar om het goed bij elkaar
te zoeken en begrijpelijk neer te zetten is ook belangrijk voor
diegene die met mlm willen beginnen. Kunnen zij niet meer
zeggen dat ze er niets over gehoord hadden. Bedankt . jurrien

Madeleine

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Madeleine »

ik heb de reacties gelezen. Bedankt voor de steun pro en anti. Het helpt ons om deze vreslijke moeilijke tijd door te komen, Het is waarschijnlijk longkanker en niet te genezen. En hoe dan ook, hoe je over mij denkt, ik gun dit mijn ergste vijanden niet toe.

Als iemand spreekt "dat ik aandacht zoek" , ja dat klopt. Mijn wereld is over en uit. Alles van waarde is weerloos. Hoe dan ook, ik vergeef mijn haters want ik ben accuut mild geworden omdat er meer is in het leven. En pas als je dit in je naaste omgeving meemaakt, weet je hoe hard het leven kan zijn.

Liefs van Madeleine

Gesloten