LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
kely
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 okt 2004 15:50

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door kely »

hebben toen in die tijd ook veel mensen gezegd, zijn niet lid geworden en zijn daardoor toch een aardig centje misgelopen, dat wij terugkregen en anders ook kwijt geweest waren, en trouwens, gast, wat is er verkeerd aan dromen :?:

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

Dus tja, kan niet anders oordelen dat je toch iets behoorlijk verkeerd hebt gedaan.
wie doet er nou wat verkeerd. iemand die er 5 jaar over doet om 8000 euri bij elkaar te sparen of iemand die in die tijd 30.000 euri bij elkaar weet te schrapen :idea:

Gaat er ook niet om of dat het op ter brengen is maar dat het financieele plaatje wat je maakt bij aankoop van de wagen niet meer klopt.

j&P

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door j&P »

Ze hebben het zoveel jaren gedoogd
Vind dit niet de juiste bewoording dit verwijst naar een gedoogbeleid
welke de volgende betekenis heeft:
ge·doog·be·leid (het ~)
1 overheidsbeleid waarbij activiteiten die volgens de wet verboden zijn, binnen zekere beperkingen worden toegelaten

er is echter nooit spraken geweest van een activiet die volgens de wet verboden is geweest.

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

Gaat er ook niet om of dat het op ter brengen is maar dat het financieele plaatje wat je maakt bij aankoop van de wagen niet meer klopt.
Ligt aan de aankoop.
Bij de aankoop van een auto weet je dat er altijd nog extra kosten bij zullen kopen.
Vind het niet echt slim om een auto van € 30.000,- te kopen om vervolgens de bijkomende kosten niet meer op te kunnen brengen.
Neem dan genoegen met minder.

kely
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 okt 2004 15:50

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door kely »

wat noemt u dan bijkomende kosten, waarde gast??

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

Bijkomende kosten zijn o.a. benzine/ diesel/ gas, verzekering, wegenbelasting, reparaties e.d.
Lijkt me toch niet zo heel erg moeilijk, toch Kely?

kely
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 okt 2004 15:50

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door kely »

nee,wilde alleen even zeker weten of ik het begreep???dus 560% belastingverhoging noemt U bijkomende kosten, waarde gast??

kely
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 okt 2004 15:50

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door kely »

trouwens, waarde gast, het is me opgevallen dat U nog al laagdunkend doet over Uw forumgenoten!

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

Gewoon een trollende geelrijder
niet meer op reageren :evil:

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

Vind dit niet de juiste bewoording dit verwijst naar een gedoogbeleid
welke de volgende betekenis heeft:
Heb je gelijk in; zal het woord gedogen niet meer gebruiken in deze context :o

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

trouwens, waarde gast, het is me opgevallen dat U nog al laagdunkend doet over Uw forumgenoten!
Zou niet weten hoe je daar bij komt, Kely?
Omdat ik een andere mening heb dan jij misschien?

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

Zo het misschien zo zijn dat voor onze waarde Gast zijn mening de enige waarheid is en dat mensen die dingen anders zien en doen voor hem niet zulke intelligente mensen zijn :!: :?:
Dit zou de wat neerbuigende toon in zijn berichten verklaren. Echt inhoudelijk reageren doet hij ook niet moet ik zeggen. :idea:

kely
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 okt 2004 15:50

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door kely »

inderdaad, dat was mij ook al opgevallen!

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

Deze discussie is te vergeljken met de topic over kinderopvang. Ook daar is er gebruik gemaakt van een regeling die nu door aanpassing voor een hoop mensen niet meer te betalen wordt. Het is alleen wat lastiger om je kind te verkopen!

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

Is inderdaad ook heel bar!
Weten we in ieder geval wat we de volgende verkiezingen moeten doen!
(in ieder geval geen PvdA stemmen; zijn we de hypotheekrente aftrek ook nog kwijt)

DaniëldW

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door DaniëldW »

Zou "waarde gast" zijn bedrijfsnaam eens willen noemen als hij inlogt?

EN verder wat doe ik/doen wij er verkeerd aan dat wij als particulier op grijs kenteken rijden.

Wij zijn gesponsord door de overheid??
Welk NADEEL heb jij ervan ondervonden/ondervind jij ervan dat ik met een grijs kenteken rijdt????????????????????????????????????

Over mijn auto is 19 % BTW afgedragen, kan ik niet terugvorderen.

Jij hebt die zeker ook niet teruggevorderd bij de overheid toen je de wagens voor je bedrijf inkocht???

Morgen wordt de BTW 104 % en is voor ondernemers niet meer terug te vorderen, ben ik benieuwd of je dan ook niet op je achterste pootjes gaat staan.

Met andere woorden je bent hier gewoon jezelf aan het plezieren met leedvermaak. En als je een bedrijf hebt. Die ondernemers moeten toch altijd zoveel uren maken? Dan heb je glad geen tijd om je hier op dit forum te amuseren, je moet boekhouding doen :!: :!: :!:

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

Hij heeft de hele middag lopen posten (net als ik); is gewoon een loonslaaf op een suf kantoor die stiekum in de tijd van de baas zit te surfen. Takes one to know one ;-)

kely
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 okt 2004 15:50

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door kely »

hi,hi,hi!! :D

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

Hahahaha, de grijze kentekenhoudertjes voelen zich aangevallen, omdat iemand het niet met ze eens is.
Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik geen eigen bedrijf heb, maar dat ik het er wel mee eens ben dat deze regel alleen voor bedrijven zou moeten gelden en ik dus blij ben met de beslissing van de regering.
Ik zou niet inhoudelijk reageren, maar bepaalde gasten en Kely grijpen alleen de gelegenheid aan om iemand persoonlijk aan te kunnen vallen en komen zelf inhoudelijk niet verder dan dat het niet eerlijk is van de regering.

Maar succes verder.
Tip: koop een goedkopere auto nu het nog kan :lol:

Gast

Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal

Ongelezen bericht door Gast »

Maar succes verder.
Dank je wel :twisted:
Wacht eerst even af wat er allemaal nog gaat komen.
Nu probeert iedereen in paniek de wagen te verkopen zodat er veel te veel aanbod is. Kan nooit slechter worden en op het BPM voordeel kan ik zeker nog 5 jaar rijden.

Excuses als ik te ver ging in m'n persoonlijke aanvallen :P
(maar die waren wederzijds dus ik denk dat het nog wel mee zal vallen)

Gesloten