Claimconcept,ClaimConcept schreef:xxxxx. Verder alles goed met je, Felix?felixbeijer schreef:Afgelopen week vrijdag heeft de advocaat van xxxxx nog even een telefoontje gepleegd om te informeren naar de reden van mijn niet aflatende communicatie. Mij is kenbaar gemaakt dat security was ingeschakeld omdat men vreesde voor een te plegen aanslag op de voormalig CEO. Ik heb hier feedback op gegeven. Op het einde van het gesprek op mijn vraag hoe xxxxx denkt te gaan compenseren, werd aangegeven dat hij niets meer van mij wilde horen en hij mij een oprecht nare man vond. Als gevolg van mijn dank voor dit compliment (waarna de telefoon werd opgelegd) is mij helaas ook duidelijk geworden dat xxxxx in feite een lege huls is !!!! Een lege huls!!!! Een lege huls!!!! Een lege huls!!!!
Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Ik kan er niets aan doen hiervan getuige te zijn geworden, de onvermijdelijke vernietiging van xxxxx was reeds september 2016 in gang gezet toen mijn pensioenfonds beleggingen ging veiligstellen in obligaties na interventie door de DNB, terwijl kort daarop begin september xxxx kenbaar maakte meer in aandelen te gaan beleggen hoegenaamd om een beter resultaat voor de belanghebbende te behalen. viewtopic.php?f=63&t=165769 hetgeen ik heb opgepakt want mijn vrouw begreep het niet.
Ik heb ook enkel het eerdere advies van mijn rechtsbijstand gevolgd en ja, er waren zo veel berichten in de thread “het KiFiD kan worden opgeheven” van een zekere Claimconcept hoe slecht het KiFiD is, met doelbewust kwaadwillende secretarissen en Voorzitter Geschillencommissie. En het probleem is nu onvoorstelbaar geworden omdat ik de toezichthouders erop heb gewezen dat het verplicht is aangifte te doen wanneer misdaden tegen de Staat worden gezien. Hetgeen dus is gedaan en er nu strafrechterlijk onderzoek loopt……..
Dus Claimconcept, welke verklaring voor je gedrag ga jij onder ede aan de Officier van Justitie geven?
viewtopic.php?f=58&t=136931&p=2371365#p2371365
viewtopic.php?f=48&t=165319&p=2322513#p2322513
(al je berichten vanaf hier) viewtopic.php?f=66&t=134921&start=240
Door een toevallige samenloop van omstandigheden gaat Nederland verlost worden uit de ijzeren greep van de meest gehaaide woekeraar die heeft bestaan die nu aan zichzelf ten gronde gaat. Het heeft zelf suïcide gepleegd, ik heb het niet omgelegd. De reden dat Evanescence niet getolereerd wordt is me ook al duidelijk geworden……………