LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mag tandarts een elektrische tandenborstel verplichten?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Henk Toeter

Re: Mag tandarts een elektrische tandenborstel verplichten?

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

Dus lang verhaal kort.

Nee, een tandarts kan uw zoon niet verplichten iets te kopen. Wel adviseren of als voorwaarde stellen om een probleem te kunnen behandelen.

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

Henk Toeter schreef:Dus lang verhaal kort.

Nee, een tandarts kan uw zoon niet verplichten iets te kopen. Wel adviseren of als voorwaarde stellen om een probleem te kunnen behandelen.
zucht... nee hij mag er geen voorwaarde of consequentie aan koppelen... Jammer dat dit er dan na 5 paginas nog uit komt.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

crazyritten schreef:Hallo, mijn zoon kwam bij de tandarts vandaan met de mededeling dat hij een elektrische tandenborstel van Oral B pro 2000 moet kopen. Deze moet hij meebrengen naar de volgende afspraak.
Doet hij dit niet dan moet hij een papier ondertekenen waarin staat dat hij geen garantie heeft op de vullingen die worden gezet.

Mijn zoon heeft geen sterk gebit maar doet wel zijn best om het schoon te houden. Elektrisch poetsen heeft hij vroeger geprobeerd maar hij krijgt er braakneigingen van. Hij Poetst dus met een gewone tandenborstel. Pas geleden hebben ze een kies gevuld en een voortand. De vulling aan de voortand kwam eruit na 1 week. Meteen gebeld en gezegd dat er een nieuwe vulling in moet en dat deze niet word betaald.
Later kwam de vulling uit zijn kies vallen.
Dit is gebeurd maar toen kwam ze met het verhaal dat als hij niet elektrisch gaat poetsen hij dat papier moet ondertekenen.
Sja, crayritten, ik denk dat je hier zelf onbedoeld de verwarring schept... Plus dat deze misvatting al vanaf de eerste of tweede reactie in het topic is geslopen, terwijl je het al die tijd niet hebt recht gezet. We zijn intussen al een week verder, dus dan suddert dat wel door ja.

Maar nogmaals, het gaat er niet om wat er wel of niet is gezegd, er is een vraag gesteld, en vroem, die zelf tandarts is, heeft het antwoord meerdere malen gegeven.

crazyritten

Ongelezen bericht door crazyritten »

@witte angora, hoezo niet recht gezet. Ik hoef niets recht te zetten als andere het topic gaan verwarren of zelfs dingen gaan suggereren. Ik heb terug gereageerd. En als mensen dat niet willen of kunnen lezen is dat niet mijn probleem.

Blijkbaar kan jij binnen 1 dag reageren op je topic.
Ik niet. Ik werk, heb een huishouden, dieren, kids en sociale contacten. Daarbij genomen ben ik kapot 's avonds ivm mijn beperkingen.
Maar dat mag er blijkbaar niet toe doen.

Inmiddels zoals eerder gezegd is radar ermee bezig en doe ik geen uitlatingen die kwaad kunnen doen.
Inmiddels meerdere keren contact moeten zoeken om daadwerkelijk iets gedaan te krijgen bij de tandarts. Heb zelf Dame dus maar gebeld en die deden niet moeilijk.

Dat het hier door suddert kan ik niets aan doen. Van een verplichte tandenborstel naar een zoon die liegt of het niet meer weet gaat me echt te ver.

Ik heb gelezen wat @vroem heeft geschreven.

Ik ga mezelf niet verdedigen op welke manier dan ook. Als andere mee willen gaan met deze discussie is dat hun goed recht, maar ik doe daar niet aan mee.
Doe ermee wat je wil, maar misvatting kan ik dit niet meer noemen.

Gesloten