LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
juliomariner
Berichten: 4930
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Ongelezen bericht door juliomariner »

Mijn excuses aan TS voor het verwijt dat hij niet meer zou reageren.
Ik zou als ik hem was wel oppassen met de term oplichting. Volgens mij is hier namelijk geen sprake van, oplichting is doelbewust en ik kan mij niet voorstellen dat de KPN medewerker zich hier voor laat lenen.

Hemaij
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 dec 2017 13:12

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Ongelezen bericht door Hemaij »

Jawel hoor,als je belt rond de tijd dat je periode afloopt kun je het altijd proberen.
Het is mij menigmaal gelukt, maar nu heb ik pech gehad door een niet terzake kundig medewerker aan de lijn te krijgen.

Hemaij
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 dec 2017 13:12

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Ongelezen bericht door Hemaij »

julio heeft gelijk, ik had beter een andere titel kunnen geven aan mijn topic

Hemaij
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 dec 2017 13:12

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Ongelezen bericht door Hemaij »

Ik ben inmiddels gecompenseerd door KPN met 3 maanden korting op het nieuwe abonnement en en restitutie van het prijsverschil voor de duur van 2 jaar. Ze hebben hun fout erkend, maar terugzetten naar het oude contract is nu eenmaal onmogelijk wordt mij verteld.
De zaak is voor mij afgedaan en ik ben na vijf dagen strijd tevreden met de uitslag.

juliomariner
Berichten: 4930
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat is ook een keer leuk te horen dat er iets naar tevredenheid is opgelost

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Lowieze schreef: Vraag dan het bandje op waarop uw gesprek met uw provider is opgenomen, dan kunt u bewijzen dat er geen nieuw contract is aangeboden.
Er is geen enkele grond waarop je een opname kunt opeisen, de opnames zijn voor training doeleinden.

Ik heb zelf bij een provider gewerkt en daar had enkel mijn persoonlijk trainer toegang tot mijn gesprekken, deze werden niet gebruikt voor klacht afhandeling e.d. Ze mochten door andere enkel met toestemming van de betreffende medewerker beluisterd worden.

@TS fijn dat het netjes is opgelost door KPN. Er zit wel een verschil tussen oplichting en een foutje van een medewerker door u er niet op te wijzen dat de "gratis" spotify kwam te vervallen.

Gesloten