Dank je @Joep en jazeker wel @juliomariner, Kifid leest wel degelijk mee (tegenpartijen ook trouwens). En inderdaad, onze website is sterk verouderd qua opmaak, meer een naslagwerk voor onszelf. Nieuwe zieltjes? Nee hoor, niet nodig @goosewijn, maar ik kan er voorlopig inderdaad even niet van leven @Mucha.
En @Moneyman, andere topics over Kifid zijn zo omvangrijk geworden dat je daar door de bomen het bos niet meer ziet. Het verbeteren van Kifid gaat iedere consument aan, maar eerder tromgeroffel lijkt domweg niet te kloppen en daar zullen we toch Kifid en ook onze overheid op mogen/moeten kunnen aanspreken? Overheid en regelgeving?
Diezelfde overheid die eerder nog tevreden achterover wilde leunen
na een ogenschijnlijk juichend Evaluatierapport eind 2016?
Ook een versterkte directie per 1 januari 2017 leek eerst nog zo veelbelovend. Dat het soms echt wel beter en sneller kan, blijkt overigens uit een klacht van maart 2017 over Aegon met binnen 4 dagen een behandelaar en waar november 2017 al volledig kon worden geschikt inclusief rente!
Of was dat slechts 1 zwaluw, een tijdelijke oprisping? Want waarom anders moest opeens op 1 juni 2017
Algemeen directeur Bas de Groot Kifid halsoverkop verlaten?
Maar goed, de belofte tot verbetering op die dag in 2017 is/was toch onmiskenbaar ambitieus op het
Kifid lustrumcongres, inspiratiebron voor klachtbehandeling 2.0
Alleen, dit alles strookt dus absoluut niet met de sterk opgelopen doorlooptijden anno 2018,
en zeker niet alleen bij ons.
Het personeelsverloop is groot, de ambitie strookt bovendien al helemaal niet met die schandalig lange affaire uit 2012 waar Aegon zo opzichtig de hand boven het hoofd wordt gehouden. Daar mogen ook jullie best wat van vinden, toch?
Ik heb voor de toekomst echt nog alle vertrouwen in die nieuwe directie, maar we hebben allemaal ook nu al belang bij een beter Kifid. Dus kom op met je tips, kom op met je ervaringen!