Als alles járen goed draait, is er toch af en toe onderhoud nodig. Moet het eerst uitvallen voordat er iets gedaan moet worden? Dan bent u zeker ook de eerste die klaagt, dat UPC nooit iets aan onderhoud doet.
Dat nieuwe modem hoeft nìet geinstalleerd te worden. Er moeten 3 kabeltjes in geplugd worden en dat ding draait op eigen software. U dient zich alleen aan te melden. En zoals Moesje duidelijk maakt kan de helpdesk u daar bij helpen.
Van die datalimiet weet ik alleen wat ik zelf ooit in een e-mail heb gehad. Ik heb zelf classic. Ze bekijken wat een gemiddelde klant download, dat stellen ze op 5 GB (naar mijn mening erg ruim, ik ben vrij fanatiek en kom er zelden aan), en als u 5 keer daarover bent, dan volgt een downgrade in snelheid. Ik heb niets gelezen waaruit ik op kan maken dat de limiet lager is geworden bij mij na de ruil.
Computers hebben ook een soort zendezoek systeem. Dat wordt windows genoemd. EN u heeft dat verhaal ook blijkbaar niet begrepen. Ik stelde niet dat de tv uitvalt, maar dat u de zenders niet kan vinden.
En ik zal niet meer over typfoutjes, interpunctie of hoofdlettergebruik beginnen. Bij mij zal dat ook niet vlekkenloos zij.