LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] The Vacation Store

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
weidevogel

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door weidevogel »

hoe meer negatieve reacties op dit onderwerp des te beter. Met jullie mooie praatjes dat het allemaal oke is. Overdonderd wordt je door hun verhaal. Ik ken mensen die een contract getekend hebben en om de financiering rond te krijgen werden ze geconfronteerd met een financieringsbedrijf (VDFliert) die zeer nauw samenwerkt met TVS. Er is ook weer onder een "mooiepraatjesverhaal" door deze mensen getekend en zij zitten met een maandelijkse betaling (aflossing?) welk bedrag ook aan rente betaald moet worden. M.a.w. zij betalen, maar lopen de schuld niet in. Tot in lengte van dagen zal er door deze mensen betaald dienen te worden. En als ze om uitleg vragen is TVS mooi niet thuis want de financiering staat los van het contract.

Waarom is er vaak veranderd van naam? Wie kan mij daar antwoord op geven. Continental Yet Hollidays die vanaf vliegveld Rotterdam presentaties geeft.
Dezelfde eigenaren hebben al diverse namen aan dit bedrijf gegeven. Kamer van Koophandel in Haarlem weet er een paar te noemen. Traveljet Vacation Shop bestaat niet meer, daar is The Vacation Store voor in de plaats gekomen.
Geef mij een "eerlijk" antwoord.

Gast

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Gast »

Ik word echt moe van dit zielige gedoe. Je bent er ZELF bij als je tekend. Teken dan niet en denk eroverna!! Er is niemand die je dwingt te tekenen.En die financiering hebben die mensen dan zelf op een stomme manier afgesloten. Er wordt duidelijk verteld dat de fin.mij. samenwerkt met TVS en dat je de financ. op maat kan laten maken. En als ze nu jaren moeten betalen zullen ze die manier wel gekozen hebben omdat die paste op dat moment. Als je een aflossingsvrije fin. afsluit kun je elke keer als je iets over hebt aflossen. Maar ja als je daar niet voor kiest prima maar ga dan niet naderhand zitten huilen. We hebben hier allemaal met volwassen mensen te maken die met hun volle verstand een contract tekenen. Dat achteraf gejank daar word ik niet goed van. Je bent er toch zelf bij. Omdat de mensen voor hun gevoel iets fout hebben gedaan(getekend) is TVS een waardeloze zaak. Nee het is andersom. Als je zelf niet stevig genoeg in je schoenen staat ben kun je maar 1 iemand de schuld geven en dat is jezelf.

p.s. Continetal uit Rotterdam is NIET van TVS ik ben daar ook uitgenodigd en dat gaat er heel anders aan toe als bij TVS bovendien werken zij met Club lacosta en daarvan is de beschikbaarheid uitermate belabberd. DAt heb ik wel gezien met mijn gratis weekje. Niet in te vullen bij Cont.Rotterdam. en bij TVS geen probleem.

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Kankeren is fijn, maar niet voldoende! Wij hebben 6 december 2004 een contract getekend bij TVS en binnen de 8 dagen bedenktijd geannuleerd. Brief van TVS dat we onze aanbetaling terug zouden krijgen na retourzending van het vakantiepakket. Dit deden wij. Toen een brief dat we ons geld niet terigkregen, maar € 945,- moesten betalen omdat we zouden hebben ingelogd op hun website! Wij zoeken andere gedupeerden om gezamenlijk aagifte te doen tegen TVS. Het opzettelijk geven van onjuiste of misleidende informatie om mensen een ander produkt aan te smeren dan waarvoor zij denken te tekenen, heet namelijk oplichting en is strafbaar. Wilt u meedoen? Mail uw gegevens naar [email protected]. Wij hebben al een advocaat en willen de kosten graag delen met een groep mede-gedupeerden.

wombie<br>[c.koperd

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door wombie<br>[c.koperd »

Het is toch wel heel opvallend dat TVS meer ontevreden klanten heeft als tevreden . het percentage dat wel lekker met hen op vakantie gaat weegt absoluut niet op tegen het percentage dat NIET met hen op vakantie gaat , want ik lees meer en meer dat de accomodaties NIET beschikbaar zijn Net als wij dachten leuke vakanties te boeken met z'n 5en echter keer op keer gaven we diverse keuzes aan en dan is het niet beschikbaar , we kregen een alternatief aangeboden dat kant nog wal slaat . als ik naar miami wil dan is oostenrijk bij lange na geen compromis. en de schofterigheid van het niet reageren is al helemaal ongehoord. Voor ons is het duidelijk het zijn oplichters en eigenlijk nog petje af want het zij verkopers van het hoogste niveau . echter in de rechtbank zullen wij degene zijn die het laatste lachen en dan gaan we echt op vakantie die we zelf uitgekozen hebben

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Bedankt voor je reactie. Als je interesse hebt om in groepsverband naar de rechter te stappen, wil ik je vragen je gegevens naar mij te mailen [email protected] . Dit geldt ook voor andere gedupeerden!

weidevogel

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door weidevogel »

The vacation store/The vacation shop is 1 en dezelfde organistatie.
We zouden de verhalen eigenlijk moeten bundelen op dit forum.
JeroenRemco, goed verhaal. Heel duidelijk. En waarschuw ajb de mensen in je omgeving over dit soort praktijken. Die Pijpers was ook al in beeld toen het bedrijf Traveljet Vacation Shop heette. Onder deze naam heeft hij de rechtzaak verloren via het Gerechtshof te A'dam.
Jullie advocaat kan zeker aan dit verslag komen. Gerechtshof Amsterdam 11 september 2003, rolnr. C02/00986.
En meneer Strijdbaar, blijf ons op de hoogte houden.

weidevogel

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door weidevogel »

lezen jullie ook de verhalen op pag. 1. Traveljet Vacation Shop/Contineltal Yet Hollidays. Voor Jeroenremco, lees het verhaal van Heike en Gerard over de juridische uitspraak op 10 febr. a.s. En voor dhr. Strijdbaar is het misschien ook van belang.
Succes

ik ben zo blij

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door ik ben zo blij »

gisterenavond iemand gesproken die door TVS was opgebeld met hun vakantie(nep)verhaal. Zij toch wel slim, keek bij Tros Radar en zag deze thread. Blij dat dit soort forums bestaat. Zouden veel meer mensen moeten weten.
Deze persoon gaat in het wijkblad van haar woonplaats e.e.a. vermelden over deze dubieuze telefoontjes.
En daarom ben ik blij.

claudje

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door claudje »

Maandag een vakantie gewonnen en nu ik dit gelezen heb moet ik dus betalen.
Prima voor de mensen die tevreden zijn maar het is een schandalige manier om mensen te trekken.
Doe hier dus niet aan mee omdat ze mij erin luizen.
En ik had er over na willen denken als ik eerlijk benadert werd.
Dus superdom van ze.
Tip voor the vacation store !!!!
Eerlijkheid duurt het langst en op vakantie ga ik toch wel.
Dit is vooral voor degene die ik verdenk van banden met deze lachwekkende club

traphiernietin

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door traphiernietin »

Ook wij zijn ongeveer 4 weken geleden gebeld door een van de 'verkoopmutsen' van The Vacation Store.
Het klonk allemaal als muziek in de oren, maar ik ben toen toch maar eens eventjes gaan rondneuzen op internet, over ervaringen met dit bedrijf.
Toen ik de reacties op dit en op andere forums las, wist ik al genoeg:
MOOI NIET!
The Vacation Store zou een paar dagen later terugbellen voor een afspraak voor een presentatie.
We hebben toen gelijk gezegd dat we negatieve reacties e.d. kregen en hebben toen mooi geweigerd.
Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor deze 'praktijken' van TVS. Trap hier NIET in!!
Maar goed dat er zulke forums als deze bestaan..

weidevogel

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door weidevogel »

wat een geweldig bericht van trapernietin. Als ik dit lees denk ik, er zijn gelukkig nog heeeeeeeeeeel veel mensen die de roze wolk van dit soort bedrijven kunnen weerstaan.
TVS, wat is jullie volgende naam?

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Woensdag 9 maart om 15.30 uur heeft de Avro in het programma 1 op de middag uitvoerig aandacht besteed aan TVS. Het accent lag op de colportagewet en de wettelijke bedenktijd, waarna je je geld terug moet krijgen. Deskundige juristen en een Tweede Kamerlid beloofden actief te worden/blijven, zodat gedupeerden in de toekomst gemakkelijker hun recht kunnen halen.
Nog een tip voor iedereen die onlangs een contract bij TVS heeft getekend. Je kunt binnen 8 dagen schriftelijk en aangetekend opzeggen. Bewaar je originele contract goed en stuur alleen kopieën retour, als daarom gevraagd wordt. Heb je je aanbetaling per creditcard gedaan, dan kun je proberen je geld te laten terugboeken (verzoek indienen bij je creditcardorganisatie en je annuleringsbrief meesturen). Ik ken iemand die dit met succes via Interpay heeft gedaan.
Ook kun je gewoon je eigen bank bellen en vragen de boeking terug te draaien, het valt zeker te proberen.

ragrom

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door ragrom »

Ook wij werden gebeld met de mededeling dat wij "uitgekozen"waren om naar een bijeenkomst van deze organisatie te gaan.
Na een vraaggesprek en een paar koppen koffie kwam de gastvrouw inderdaad met het "aanbod" aan.
Ze keek er vreemd van op dat wij niet even het bedrag op konden hoesten...
Wel wouden we gebruiken maken van hun aanbod.....
Dus een weekje geboekt en we wouden m,n schoonmoeder meenemen.
Er werd ons gemeld dat we als "gezin'moesten gaan.
Nou lijken m,n schoonmoeder en vriendin toch echt familie,maar dat werd niet toegestaan....
Ook na het uitrekenen wat we kwijtwaren aan tickets om er te komen,kwamen we tot de conclusie dat gewoon een aanbiedinkje van een reisburo met hotel en ontbijt toch goedkoper uitwaren dan met een week van die organisatie.
Het hoeft niet verkeerd te zijn.......maar voor ons is het niks.
P.s. m,n schoonmoeder gaat gewoon met ons mee!

fam. de vries

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door fam. de vries »

Ik heb vorig jaar februari het pakket gekocht en heb al 2 fantastische vakanties gehad van 2 weken naar Spanje en Florida. Het resort was echt top in Florida, het hilton midden op seaworld bij Disney!! en in spanje ook een hele mooie villa met zwembad. Echt waar dit zou ik bij het reisbureau nooit hebben kunnen betalen want ik zag daar dat het per nacht ongeveer 500 dollar per nacht gekost zou hebben. Dat is toch mooi meegenomen!!!

Ik heb niets te klagen over the vacation store en vind het een prima pakket. Als het is afgelopen zal ik niet aarzelen om er weer een te kopen!!!

mini mouse

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door mini mouse »

Keep om dreaming.

Dan wil u niet weten wat wij vorig jaar betaald hebben voor 10 dagen, 5* Disneyhotel met Martinair vlucht. Nog minder dan u èèn week kwijt was naar Spanje.

Gast

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Gast »

Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor deze 'praktijken' van TVS. Trap hier NIET in!!
Maar goed dat er zulke forums als deze bestaan..
En heel goed zijn de berichten van degenen die inmiddels (negatieve) ervaring hebben met de praktijken van TVS.
Deze waarschuwingen zijn enorm belangrijk!

sproet

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door sproet »

ach fam. de Vries, wees nou eens eerlijk, jullie zijn de enige die positief zijn met het produkt van TVS. Zo'n verhaal kan ik ook verzinnen. En als ik bij TVS zou werken, misschien medevennoot! zou ik ook strijden voor m'n produkt.
Als er meer positieve verhalen over TVS zijn dan negatieve, dan zal ik m'n mening wijzigen. Tot die tijd vind ik het een louche onderneming.

spriet

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door spriet »

ach fam. de Vries
De naam "fam. de Vries" is gewoon een gefingeerde naam die door een medewerker van TVS wordt gebruik om het te doen lijken op het commentaar van een tevreden klant.

fam. de vries

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door fam. de vries »

Ik werk er niet maar ben gewoon een tevreden klant is dat vreemd ofzo??? Trouwens als u goed leest ziet u dat 99% van alle klachten komt van mensen die het pakket niet eens hebben gekocht!! wel grappig..... Ze hebben de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt!!

Sun

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Sun »

MAAR DIE WILLEN DAT OOK NIET! Na uitleg en en al die negatieve berichten.

Als ik hier die negatieve berichten, bijvoorbeeld, over die plasmaschermen lees, hoef ik het ook al niet meer. Of moet ik het eerst kopen om daar achter te komen?

Veel plezier met jullie GEKOCHTE vakantie,s, Fam. de Vries.

Gesloten