LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand bekend met Weekendcompany?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Bekkum »

Je kan er ook voor kiezen je auto op Schiphol te parkeren.
Kost ook niet weinig, maar altijd nog weer goedkoper dan een taxi met 2 personen.
Ideaal als je vroeg moet vliegen en laat weer terug komt.
Maar waar het om draait die Weekendcompany is dat hetzelfde als Weekendje Weg?
Weekendje weg is goed. Goede hotels voor een lage prijs.

Vakantiegangers

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Vakantiegangers »

Was ook een optie, maar om gezondheidsreden kan dat bij ons niet. Deden wij vroeger met het gezin altijd wel .

Nee Bekkum, weekendcomgny is een hele andere dan weekendjeweg. Dat met weekendjeweg, doen wij ook regelmatig voor hele leuke prijzen. Ook daar had ik op zitten kijken, maar hebben momenteel geen hotels in de aanbieding in de omgeving van Schiphol.

Maar ik weet het nu al zeker, ik doe wat Nel hier al eerder zei. Laatste trein (lekker rustig hoop ik) naar Schiphol en daar wel een beetje uitrusten. Moet te doen zijn dacht ik zo. Daarna, heb ik nog een week om uit te rusten aan de Costa del Sol dus! En komen overdag weer terug, dus dat is geen probleem.

Bedankt weer allemaal voor de tips. Mvg. De VG

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

2 personen, voor € 55 heen en terug
Gaat het nou om enkele reis of heen en terug?!

Vakantiegangers.

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Vakantiegangers. »

Met de Schipholtaxi of regiotaxi is: € 33 per persoon, enkele reis. Retour is € 60 per persoon.

Wij zouden een enkele reis (taxi) nodig hebben, ivm. vroeg vertrek, à € 33 per persoon x 2 pers. is dus € 66 voor ons beide. ENKELE REIS.

Nu duidelijk?

Gr. DV

Marco Polo

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Dus voor € 33,00 (taxi) min € 7,40 (trein) = € 25,60 per persoon gaan jullie midden in de nacht moeilijk lopen doen als je een hele week op vakantie naar Spanje gaat.
Typisch Nederlandse krenterige kruideniersmentaliteit!

Vakantiegangers.

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Vakantiegangers. »

Okè, dat is jou idee en mening. Ik zie er verder geen moeilijkheden bij, maar zocht inderdaad naar iets comfortabelers.

Ik heb heel veel menigen en optie,s gehad, en daar ging het om.

Je hebt ook mensen die dure reizen boeken en het geld voor een reisverzekring zonde vinden. Nu, daar horen wij beslist niet bij. Maargoed, dat is weer wat anders!

Mvg, De VG.

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

wij gaan van de week midden in de nacht met een taxi naar schiphol kosten per taxi €50.00 enkele reis, er kunnen 4 personen in , wij gaan met zijn drieen is dus bijna €17.00 ,vind ik niet duur , oja het is vanaf Hilversum.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Vakantie gangers nog een tip.
Als je op de plaats van bestemming bent aan gekomen,en je voelt je moe en wil een tukje doen, ga dan op een bedje liggen stevig onder de parasol of goede schaduwrijke plek om verbranding te voorkomen .
Het is mij bijna gebeurd om in slaap te vallen en wakker te worden in de zon.Kijk uit,want je zal niet de eerste zijn en ook niet de laatste zijn die het overkomt.Ik ga ook meestal een tukje doen binnen op mijn bedje,want de slaap overvalt je. Veel plezier. nel

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Ojee, daar komt Nel weer aan met haar praatjes over dingen die niets met de topic te maken hebben.
Dit noem ik ziekelijk vragen om aandacht.

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Maar nog even een keer rekenen dan, een enkelele reis taxi is € 33 per persoon x 2 is € 66. Je geeft dan € 70 in ons geval.
Goh, wat ben u gul!
Maar u gaat helemaal niet met een taxi; veel te duur.
Bespaart u meteen een fooi voor de chauffeur.
Die fooi kunt u weer aftrekken van uw treinkosten.
S.v.p. nooit meer domme vragen stellen over hotelovernachtingen bij Schiphol. Die zijn voor u toch veel te duur.

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Ja Nel, Dat weet iedereen.
Je gaat niet als je in een warm land aan komt direkt in de palle zon op een bedje liggen ronken.
Jij misschien, zou me niks verbazen, maar het gaat over Weekendcompany en als je daar niets over weet te vertellen moet je gewoon naar je eigen nest gaan.

emru
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2004 13:16

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door emru »

Even "Van Der Valk Schiphol" bellen die halen en brengen ook de passagiers.

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Wat zijn we hier toch weer aardig tegen elkaar. Sommigen gasten die mekkeren over 'n ander en zelf niets anders aan een onderwerp toe te voegen hebben.

Uhh, waar gaat dit eigenlijk over? :oops: :oops:

normaal

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door normaal »

En zal ik dan eens onaardig wezen.
Beste Gast, heeft u nog iets aan het Forum te melden wat van belang is en met de Topic Weekendcompany te maken heeft , waar het dus om gaat of u had misschien uw leesbrilletje niet op.
Niet erg dus laat uw bijdrage maar eens horen en anders kunt u het beste maar niet meer terugkomen.

ChVermolen

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door ChVermolen »

:D
Ik heb prima ervaringen met Weekendcompany.
Wij hebben diverse malen hier een hotel geboekt. Steeds tot volle teveredenheid. In tegenstelling tot een eerder vermelde reactie waren de boekingen als we deze rechtsreeks zouden doen steeds beduidend duurder. Zo betaalde wij voor het IBIS hotel in Dinant 25 Euro per nacht
inclusief ontbijt buffet. Andere rechtstreekse boekers betaalde 68 Euro hiervoor. Kijk ook eens bij Kras reizen voor korte trips. Wel een week van te voren boeken anders komt er 20 euro extra bij. Weekendje weg is ook een alternatief maar doorgaans duurder dan eerder genoemde twee.

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

das goedkoop.
:lol:

Gast

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door Gast »

Ch. Vermolen,

U moet er wel bij vermelden €.25,-- p.p.p.n, want zo lijkt het of dit bedrag per kamer is en dan zeg ik dat is inderdaad goedkoop, maar dat is dus niet zo.

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Heb zojuist geboekt voor 31 december 2004 2 nachten in Maastricht hotel Beaumont voor € 31,25 p.p. per nacht met zijn tweetjes. Bevestiging ontvangen en betaald per creditcard, maar pas betaald
NADAT ik hotel Beaumont had gebeld. Het hotel bevestigde mij dat Weekendcompany op onze naam de reservering had gemaakt. Wij gaan dus lekker veel goedkoper naar dit hotel, wat je kunt checken op de site van het hotel zelf. Mijn advies bij internetboekingen via een jou onbekend boekingsbureau: controleer zelf bij de accomodatie of er op jouw naam geboekt is voordat je betaalt!

ccccccc

Re: Iemand bekend met Weekendcompany?

Ongelezen bericht door ccccccc »

Niet aan beginnen..
Wij hebben in april 2004 een "weekendje weg" met weekendcompany geboekt.
Toen we aankwamen bij Golden Tulip Terschelling, bleek dat we OVERBOEKT waren... volgens hen had dit moeten worden doorgegeven door weekendcompany..
Niet dus.
Het personeel was zeer vriendelijk en heeft ons direct een kamer aangeboden zodat we toch konden verblijven.
Een telefoontje van de receptioniste naar Weekendcompany leverde NIKS op.
De volgende dag hebben we het nogmaals geprobeerd, toen kregen we te horen dat het een foutje was geweest, maar dat we eigenlijk " niet moesten zeuren" want het was toch opgelost door het hotel?
Wij vonden dit een vreselijke slechte service.
De receptie bood ons aan om tegen "weekendcompany tarief" ( was goedkoper dan hotel tarief) te laten verblijven, ook omdat het bedrag natuurlijk al was afgeschreven. ( gelukkig had mijn vriend een kopie van het bank afschrift mee).
We hebben al met al een heel fijn verblijf gehad, mede dankzij het personeel.
En van weekendcompany hebben we nooit meer iets gehoord!!!

Gesloten