beste-spellen schreef:Davy (via facebook):Zojuist na dagen bellen, mailen en Facebook berichten, eindelijk contact gehad met Trotec Nederland...
Ik heb zojuist een track-en-trace van DPD ontvangen en onze bestelling is onderweg naar een NL depot en wordt morgen hopelijk door een bezorger van DPD afgeleverd. Onze bestelling is van maandagavond.
Door de verhuizing waren de NL nummers door KPN stopgezet, helaas op een vervelend moment. De website is afgelopen nacht vernieuwd waardoor ook deze er vaak uit lag (nieuwe bestellingen krijgen vanaf nu blijkbaar automatisch een track en trace wat alle orders zou moeten versnellen begrijp ik).
De vrouw van de klantenservice vertelde mij dat ze op dit moment 1500 e-mails te verwerken hadden. Dit is dan ook niet te doen. De focus ligt op het verwerken van alle bestellingen. Net als de onze zijn er gisterenavond rond 19.00 uur een hele partij bestellingen afgeleverd bij DPD.
Naar wat ik begreep werken ze dagen van 14 uur, en zit er 1 vrouw alleen op de klantenservice die natuurlijk alle bagger over haar heen krijgt over de gang van zaken. Ik heb haar geadviseerd duidelijker te communiceren via Facebook, maar daar had zij geen toegang tot.
Ja, ik baal er ook enorm van dat onze bestellingen vertraagd zijn, maar het is dan op dit moment ook hoogseizoen in airco-wereld. (Ze hadden op 1 dag net zoveel aanvragen als normaal in een hele week). Dus je kunt begrijpen dat dat bijna niet te verwerken is.
Voor nu heb geduld, het kan zo maar zijn dat je pakket binnen enkele dagen wordt geleverd. Hopelijk heb ik zo wat meer informatie kunnen verschaffen (want dat vond ik zelf persoonlijk het vervelendste dat er niets gecommuniceerd was).
Dat is al een opluchting maar dat is van trotec NL.... Ik heb die van mij van trotec24.be (België) besteld... Die van België is vanuit een andere locatie... Dus ik heb echt geen idee... :S
Ik vraag me af naar wie hij/zij heeft gebeld want ik kan maar geen connectie maken...