Ik heb overal foto's van gemaakt en ook toegestuurd naar Europarcs, ze hebben de klacht ook erkend en aangegeven dat het niet kan. Het is puur de oplossing die ze bieden en de manier hoe ze met ons als klanten om gaan wat ons niet aan staat.moederslink schreef: ↑11 sep 2018 17:04Het punt is wel dat u sowieso : uw verblijf ' genoten ' hebt.
Ondanks alle misère heeft u toch de tijdsduur volgemaakt.
Vraag eens advies aan het Juridisch Loket....dat is de 1e keer gratis.
NB : heeft u verdere ' bewijzen ' gefotografeerd , behalve dat vriezertje?
Die verrotte douchevloer bv?
De viezigheid verder?
Om één of andere vage reden is de helft van mijn begin post weg, ik had namelijk ook de foto's geplaatst van de kapotte vloer en de rest.
En op zich heb je een punt dat ik daar wel ben gebleven maar ik had ook niet echt een keuze, het was midden in de zomer vakantie, ze hadden daar geen ander vrij huisje. Naar een ander park gaan was ook geen optie want ik heb nou niet echt een geldboom in de tuin staan zeg maar en daarnaast, zie midden in de zomervakantie nog maar iets te vinden.