raonic schreef: ↑14 sep 2018 20:16
Mr-rvb schreef: ↑14 sep 2018 19:55
Cro schreef: ↑14 sep 2018 19:31
Ik zie daar geen "opnemen voor Trust en Law" in. Wel wordt er helaas, simpelweg een fatsoensnorm overtreden wat mijn inziens de melding terecht maakt, hoe moeilijk is het om fatsoenlijk over elkaar te spreken. Wat je ook vind van Trust van Law, die medewerkers van dat bedrijf doen ook maar gewoon hun werk, ook zij vinden het vast niet leuk dit soort brieven te moeten schrijven. Discussies kunnen en mogen best scherp gevoerd worden, zeker in dit soort zaken, maar laten we wel als volwassenen reageren dit soort bewoordingen zijn nergens voor nodig en zullen ook de gemaakte argumenten niet sterker maken.
Ja oké maar toch irriteer ik mij hier aan.
Vermoeiend allemaal steeds dit.
Snap ook niet wat mensen op dit forum doen die geen problemen hebben met desbetreffend onderwerp.
Of met Trust and Law.
En zeggen daar ook niks mee te maken te hebben. Of uverhaupt mee te maken hebben. Maar ondertussen wel steeds voor hun opnemen en spreken...
Als mensen geen schulden hebben of problemen bij betreffende organisaties.
Dus ook die het lange tijd geleden al de schuld hebben voldaan.
En of als die mensen ook niets te maken hebben met de organisaties waar dit forumonderwerp over gaat.
Wat hebben die dan in godsnaam hier te zoeken en te zeuren en te melden en whatever.
Als je er verder niets of niets meer mee te maken heb met dit allemaal.
Ga lekker je gal spuwen op een forum waar je zelf wel wat mee te maken heb en problemen heb ofzo.
Ga ook niet mensen hier wanbetalers noemen of wat ook.
Of beoordelen.
Als je niks te maken heb met dit hele forumonderwerp.
Je zit niet in dezelfde situatie als die mensen dus ga niet met punten komen wat niet in jouw straatje past.
IK VIND ALS JE PROBLEMEN HEB GEHAD MET TRUST EN LAW EN OF FERRATUM.
OF ALS JE VOOR DIE ORGANISATIES WERKT. DAN KAN JE MEEPRATEN OP DIT FORUM.
ALLES DAAR BUITEN HEEFT ER NIKS MEE TE MAKEN DUS HOUD JE ER GEWOON BUITEN.
DIT GAAT OVER ERVARINGEN MET GEHELE ONDERWERP EN KLACHTEN EN PROBLEMEN EN OPLICHTINGSPRAKTIJKEN FERRATUM ETC...
Mensen die daarbuiten vallen moeten zich er gewoon niet mee bemoeien.
Sorry hoor dit is trouwens niet tegen jouw he Cro.
Maar ben gewoon echt even geïrriteerd hierover.
Gezeik allemaal..
Amen.
Het forum ging heel mooi tot er een aantal over het morele gedeelte begonnen te zeuren en nu webber die letterlijk overal tegenin gaat terwijl hijzelf geen eens een vordering heeft
Dat niet alleen.
Elke keer als ik ga kijken op het forum in de hoop op wat nieuws. Gaat het steeds weer over hetzelfde. Steeds dezelfde discussies over dingen die allemaal al eerder zijn besproken en terug te vinden op het forum. 1 klein niet heel erg relevant onderwerp waarover in minimaal 10 pagina's zo ongeveer gediscussieerd word. Over wie het beter weet etc. Word hier moe van.
Herhaling, of iets wel of niet nietig is.
Niemand is nog voor de rechter gedaagd in 10 jaar.
Waarom zou dat zijn?
Dat zijn interessante onderwerpen.
Waarom stuurt Trust en Law brieven betreft onderzoek naar registratie wanbetaler etc.
En niet gewoon een aanmaning of dwangbevel.
Dat is interessant.
Ik heb aardig wat problemen gehad hoor door schulden en andere deurwaarders waar ik nu allemaal vanaf ben gelukkig.
Maar daar kreeg je al heel snel een dwangbevel hoor.
Geen onderzoeks gezeik of wat dan ook...
Anyway ik kom wel weer terug op dit forum als er wat nieuws te melden is...
Of als ik wat nieuws heb.
Verder is alles hier al gemeld en verteld dus heb het wel even voorlopig gezien hier.
[Tekst verwijderd door de Moderator]