ik zit op het moment met mijn handen in het haar, op zondag 2 september ben ik aangehouden met een snelheidsovertreding. lang verhaal kort was het uiteindelijk mijn eigen schuld (zat op de motor, auto zat te klieren achter me op de snelweg (max 100), ik reed erbij weg, had ergens moeten stoppen ofzo in plaats van snelheid maken). de agent in kwestie las 180 van zijn snelheidsmeter af, waarbij er dus meerdere correcties van de snelheid afgaan, en het rijbewijs is ingevorderd (eerste keer, afgelopen 2 jaar geen snelheidsboetes).
nu las ik dat met dat wet mulder, ze een beslistermijn van 10 dagen hebben, en maandag 3 september zou dus dag 1 zijn. Tot op heden (vandaag is dag 13), nog geen enkele correspondentie mogen ontvangen over de invordering? afgelopen woensdag was dag 10, echter laten we ze een dag speling geven, donderdag dag 11, had ik uiterlijk een bericht moeten krijgen?
waarom heb ik nog niks gehoord en wat betekent dit voor de invordering? moeten ze het rijbewijs nu teruggeven? moet ik er nu zelf achteraan? ik voel me vrij machteloos op het moment, en kunnen ze nu alsnog een rijontzegging voor langere tijd opleggen, ook al heb ik dus 12 dagen zeker (en met vandaag, 13 dagen) nog niks gehoord?
ik hoop hier iemand met enigszins kennis van zaken te vinden, ter info, voor de rest geen drugs, alcohol achter het stuur or what so ever!
ik dank jullie hartelijk voor alle info, want ik tast nu volledig in het duister...