* Afspraak kosteloos verzetten;
* Activiteit omzetten naar een andere activiteit die wel door kan gaan zonder wind (allemaal activiteiten die minder geld kosten)
* Afspraak annuleren: hierbij worden wel 20% van de kosten in rekening gebracht.
Wij vroegen ons af of dit zomaar mag. De organisator van de standactiviteit wilt annuleren en blijft na onze betaling dus in gebreke.
In de mail met de factuur (dus ontvangen vóór betaling) stond wel het volgende:
Wij dachten dat dit stukje annuleren ging over als WIJ wilden annuleren.Voorwaarden
-Betaling dient per omgaande te worden voldaan om de datum/activiteit te reserveren. Indien uw betaling, na bevestiging, niet binnen de betalingstermijn wordt ontvangen zijn wij genoodzaakt de reservering te laten vervallen.
-U bent zelf verantwoordelijk voor het op tijd beginnen met de activiteit. De verzameltijd is altijd 15 minuten voor aanvang van de activiteit in ons paviljoen gedurende het seizoen . . Wij kunnen helaas niet garanderen dat uitloop mogelijk is i.v.m. andere reserveringen en/of het opkomende getij.
-Bij slecht weer of onvoldoende wind als voorspelling zullen wij een dag voorafgaand contact opnemen om een alternatieve activiteit te bekijken of de reservering kostenloos te verzetten.
-Bij slecht weer of onvoldoende wind op de dag zelf zullen wij in overleg een alternatieve activiteit bekijken. BeachLine Events neemt geen verantwoording voor weersvoorspellingen van derden.
-Het aantal deelnemers kan uiterlijk 1 week van te voren per e-mail worden aangegeven en mag maximaal 10% naar beneden afwijken van het gereserveerde aantal.
Annuleren
-Annuleren kan uitsluitend een dag voorafgaand per e-mail onder de voorwaarde dat het weer of de wind de uitvoering van de activiteit niet toelaat. Hierbij wordt er ten alle tijden 20% van het totaalbedrag in rekening gebracht.
-Annuleren is afgezien van bovenstaande regel na bevestiging/ betaling niet meer mogelijk.
Wat is jullie mening hierover? Mag dit zomaar? Gezien het contact achteraf (dat niet echt klantvriendelijk was) willen wij ons geld liever ergens anders besteden. Maar die 20% gratis gunnen we ze niet...Kunnen wij het volledige bedrag terugkrijgen?