Beste gast,Geplaatst op 23 Dec 2004 20:32 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Monument valley,
Maak die jongen nou niet bang met dat verhaal over een oververhitte proc. Z'n problemen zijn gekomen na installen van nieuwe software en verdwenen na aanpassen van de opstart config. Een van de nieuw geinstalleerde progjes zorgt dus voor het probleem en niet een of andere hardware!
Ten eerste bied ik mijn verontschuldiging aan voor het late beantwoorden, ik had jouw bericht over het hoofd gezien.
Ten tweede, was het niet mijn bedoeling hem bang te maken, ik zei alleen wat ik in mijn boek vond.
Jij kan gelijk hebben, maar over het algemeen is het zo, dat dit soort problemen voortkomen uit defecte processors of slechte cooling.
Normaliter gesproken was ik er ook niet over begonnen als hij die problemen niet meer had nadat hij zijn schijf gecontroleerd had, immers hij had zijn schijf op virussen gecontroleerd, vervolgens had hij via chkdsk /f zijn hd. ook gecontroleerd op fouten in zijn bestandskernel en ik neem aan dat hij ook zijn schijf gecontroleerd had op verloren clusters.
Nogmaals het was niet mijn bedoeling hem bang te maken, maar ik vind dat je wel iemand erop mag attenderen wat het zou kunnen zijn.
Daar heb ik niet verkeerd aangedaan, weet je wat het is: Als ik die problemen zelf had gehad en ik had geen computerboek gehad waar alles mooi ingeschreven staat en verder had ik ook geen computerkennis gehad, ik had dan via dit forum vragen gesteld en zou zoiets te verstaan krijgen, dan zou ik er alleen maar blij om zijn, want ik zou dan weten waar ik eventueel rekening mee moest houden.
Ik heb na jouw bericht verdere contact gehad met John02, zoals je gezien hebt is gebleken dat het niet zijn processor is, maar vermoedelijk ligt de oorzaak ergens anders, feitelijk is het jammer dat ik het e-mailadres niet heb van die persoon, want dan had ik nog een programma gehad voor hem wat hij ook zou kunnen proberen.
John02 als ik je bang gemaakt hebt, mijn excuses dan hiervoor, ik wou je alleen maar helpen.
Groet en een goed uiteinde toegewenst.