Rond de 75 voor een 1:43 schaalmodel. 1:18 is wel heel wat groter dan die van de Jumbo en die kost inderdaad 160.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] F1-auto spaaractie 2018 van Jumbo is oneerlijk.
Re: F1-auto spaaractie 2018 van Jumbo is oneerlijk.
De tweede en derde generatie van Eerds is aartslui en verwend tot op het bot. En zakelijk gezien verricht een krop sla meer noeste arbeid.
Dat is mijn mening, ben je het er niet mee eens: so be it. Ik kom iig nimmer bij een Jumbo binnen.
Dat is mijn mening, ben je het er niet mee eens: so be it. Ik kom iig nimmer bij een Jumbo binnen.
En daar zal Jumbo echt wakker van liggen.
-
Je kunt bij Max vanaf € 10 een model kopen.
https://www.redbullshop.com/en/search/? ... 1&show=All
https://www.redbullshop.com/en/search/? ... 1&show=All
Vooropgesteld dat Jumbo juridisch gezien niets verkeerd doet.
Jumbo kan ook als spaartijd 1 dag hanteren. De redenen waarom ze dat niet doet mogen duidelijk zijn. Jumbo zoekt de grenzen op en dat resulteert hier in iemand die daar zijn onvrede over uit. En ook dat mag
-
Sja, ik was bij de appie voor wat anders aan het sparen. Uiteindelijk toch te weinig zegels. So what?
Bij de Deka heb ik dit jaar 3 kaarten voor de Artis kunnen sparen. Ik denk dat ik de derde maar weggeef, want: nog 1 week geldig, en ik zie niet goed in wanneer ik deze week nog naar Amsterdam zou kunnen...
Zo gaan dingen soms...
Bij de Deka heb ik dit jaar 3 kaarten voor de Artis kunnen sparen. Ik denk dat ik de derde maar weggeef, want: nog 1 week geldig, en ik zie niet goed in wanneer ik deze week nog naar Amsterdam zou kunnen...
Zo gaan dingen soms...
Ja en dan? Wat denk je wat de gemiddelde directeur van welk bedrijf dan ook voor auto heeft?
Als dat je criterium is dan kun je nergens wat kopen.
Ik lees op het Kassa forum dat de vouchers voor een autootje ook al op zijn.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... spaaractie
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... spaaractie
Ik zou dit niet “ de grenzen opzoeken” noemen. Maar klagen mag altijd, zekeralfatrion schreef: ↑29 sep 2018 09:14Vooropgesteld dat Jumbo juridisch gezien niets verkeerd doet.
Jumbo kan ook als spaartijd 1 dag hanteren. De redenen waarom ze dat niet doet mogen duidelijk zijn. Jumbo zoekt de grenzen op en dat resulteert hier in iemand die daar zijn onvrede over uit. En ook dat mag
-
Ik heb hetzelfde probleem. En zegels krijgen van anderen, nou zo gaat het hier bij ons in Meppel niet. Op marktplaats durven ze minimaal €1,00 voor een zegeltje te vragen en op facebook kon ik ze ook niet vinden. Het is gewoon belachelijk dat mensen met een 1 persoons of 2persoons huishouden niet de kans krijgen. De mensen bij de jumbo spraken er ook schande van dat hun zegeltjes tegen betaling werden aangeboden. En de autootjes die staan al weer te koop voor bedragen als €60,00 op marktplaats.
marijke1966 schreef: ↑30 sep 2018 11:15Ik heb hetzelfde probleem. En zegels krijgen van anderen, nou zo gaat het hier bij ons in Meppel niet. Op marktplaats durven ze minimaal €1,00 voor een zegeltje te vragen en op facebook kon ik ze ook niet vinden. Het is gewoon belachelijk dat mensen met een 1 persoons of 2persoons huishouden niet de kans krijgen. De mensen bij de jumbo spraken er ook schande van dat hun zegeltjes tegen betaling werden aangeboden. En de autootjes die staan al weer te koop voor bedragen als €60,00 op marktplaats.
Als u niet genoeg zegeltjes kunnen sparen voor een autootje al 'een probleem' vindt, mag u niet klagen, toch?
Vaak genoeg zie je die rommeltjes van een spaaractie na verloop van tijd opduiken op kofferbakmarkten of rommelmarkten.
Ga naar de speelgoedwinkel en koop een Dinkytoy.
-
Ook met een 4 persoons huishouden lukt het niet. En als het wel zou lukken, 1 auto met 2 kinderen geeft ook heibel. Als iemand anders denkt winst te maken op dat auto'tje, wees dan ook slim. Bestel die voor 10 euro bij Max en verkoop die ook duurder.marijke1966 schreef: ↑30 sep 2018 11:15Ik heb hetzelfde probleem. En zegels krijgen van anderen, nou zo gaat het hier bij ons in Meppel niet. Op marktplaats durven ze minimaal €1,00 voor een zegeltje te vragen en op facebook kon ik ze ook niet vinden. Het is gewoon belachelijk dat mensen met een 1 persoons of 2persoons huishouden niet de kans krijgen. De mensen bij de jumbo spraken er ook schande van dat hun zegeltjes tegen betaling werden aangeboden. En de autootjes die staan al weer te koop voor bedragen als €60,00 op marktplaats.
Maar goed, wat ik belachelijk vind ik dat mensen gaan klagen over iets waarvan ze denken dat het gratis is, maar vervolgens uit eigen zak betalen.
-
Maken volwassenen zich echt druk om een gratis speelgoedautootje? Als je 10 bent snap ik het (een beetje) maar niet als je volwassen bent. Doe gewoon elders je boodschappen als Jumbo stout is.
Dorfje
vindt dit leuk
-
Een zo.n autootje betaal je uiteindelijk zelf ....wel met een factor 10 of meer.marijke1966 schreef: ↑30 sep 2018 11:15Ik heb hetzelfde probleem. En zegels krijgen van anderen, nou zo gaat het hier bij ons in Meppel niet. Op marktplaats durven ze minimaal €1,00 voor een zegeltje te vragen en op facebook kon ik ze ook niet vinden. Het is gewoon belachelijk dat mensen met een 1 persoons of 2persoons huishouden niet de kans krijgen. De mensen bij de jumbo spraken er ook schande van dat hun zegeltjes tegen betaling werden aangeboden. En de autootjes die staan al weer te koop voor bedragen als €60,00 op marktplaats.
En dan de stress die het oplevert ! En boze blikken in zo.n rij ...en gedoe en gezeur ....
Krijg ik het bij elkaar gespaard en voor al mijn kinderen en op tijd?!
En MP of FB afspeuren ??
Ik zou zeggen : " lekker laten gaan " ....
Ik spaar daarom helemaal niets in dit soort acties en mijn zegeltjes geef ik altijd weg ad volgende in de rij.
Of je gaat naar Aliexpress en zoek naar Red Bull racing. Kom je ze vanzelf tegen. In ieder geval een stuk goedkoper...