LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING stopt met TAN-codes en mijn mobiel is te oud voor app
-
Re: ING stopt met TAN-codes en mijn mobiel is te oud voor app
Nou ik niet hoor, ik heb geen smartphone , wil ik ook ( nog ) niet , en ik gebruik de Ing app op mijn tablet en gebruik mn pinpas en/of cash bij de aankopen.
En er komt heus wel een alternatief voor de Tancodes.
Niemand hoeft zich verplicht te voelen om een smartphone te kopen, zoals hier boven ergens is beweerd.
Niemand hoeft zich verplicht te voelen om een smartphone te kopen, zoals hier boven ergens is beweerd.
-
Vooralsnog heb ik dus geen snertphone. Net als mijn vader, mijn broer en mijn tante. En hoe het straks uit gaat pakken? We zien het wel...
Maar u kunt de app dus simpel op uw tablet gebruiken, geen smartphone nodig, u bent al helemaal bij.moederslink schreef: ↑22 okt 2018 22:54Nou ik niet hoor, ik heb geen smartphone , wil ik ook ( nog ) niet , en ik gebruik de Ing app op mijn tablet en gebruik mn pinpas en/of cash bij de aankopen.
moederslink
vindt dit leuk
Enkele offtopic bijdragen door moderator verwijderd
ING heeft iets bedacht voor degenen zonder recente smartphone.
https://www.nu.nl/geldzaken/5555432/ing ... phone.html
https://www.nu.nl/geldzaken/5555432/ing ... phone.html
witte angora
vindt dit leuk
-
Kijk, daar voel ik me toch prettiger bij dan bij zo'n appding. Blij toe dat ik nog geen snertphone gekocht heb voor dit gebeuren. Maar uit kostenoogpunt ook wel logisch dat de ING het introduceren van dit apparaat heel lang heeft uitgesteld, zodat zoveel mogelijk mensen via de smart gingen betalen.
Nu maar wachten tot het ding in de bus ligt/er een brief ligt dat ik me bij het plaatselijke filiaal mag vervoegen.
Nu maar wachten tot het ding in de bus ligt/er een brief ligt dat ik me bij het plaatselijke filiaal mag vervoegen.
-
Ik gebruik de app met 5 cijferige code al lange tijd op mijn tablet.
Simpel en doeltreffend te installeren geweest.
Zo.n scanner erbij is ook prima natuurlijk.
Gebruik ik ook al lang bij de Rabo.
-
- Contacteer:
Precies, werkt perfect ! Ook betalen met QR code, ideaal !moederslink schreef: ↑06 nov 2018 12:12Ik gebruik de app met 5 cijferige code al lange tijd op mijn tablet.
-
Voor de geïnteresseerden. Zo gaat het ongeveer werken:
https://www.ing.nl/particulier/mobiel-e ... index.html
Naar ik begrepen heb een soort combinatie van de veiligheid van SNS met het gemak van de Rabo scanner.
https://www.ing.nl/particulier/mobiel-e ... index.html
Naar ik begrepen heb een soort combinatie van de veiligheid van SNS met het gemak van de Rabo scanner.
-
Geen idee hoe het bij de SNS werkt. Het verschil met de Rabo lijkt te zijn dat je bij de Rabo je pasje in de reader moet steken, om vervolgens je pincode in te toetsen. Bij de ING lijkt het zonder je pasje te gaan, maar alleen met een zelfgekozen code. Als dat klopt is dat wel makkelijker, hoef je niet iedere keer op zoek naar je pasje als je wat wil doen.
-
Je zult alleen wel een pjoeter moeten hebben met een internetverbinding. Mijn vader bijvoorbeeld heeft dat niet...
Maar nu internetbankiert hij wel? Hoe dan?witte angora schreef: ↑06 nov 2018 18:25Je zult alleen wel een pjoeter moeten hebben met een internetverbinding. Mijn vader bijvoorbeeld heeft dat niet...