LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen post van Sandd
Geen post van Sandd
Sinds eind juni ontvangen wij geen tot weinig post van Sandd bijvoorbeeld de dagafschriften van de ING tijdschriften post van de belastingdienst enz enz. Als ik bel hebben ze Allerlei verschillende verhalen dan zeggen ze dat de post bezorgd is ineens krijgen we dag later 21, poststukken.ik blijf bellen maar Sandd doet niet wat ze moeten doen en dat is mijn post bezorgen. Niet alleen wij hebben er last van maar heel het dorp......
-
Re: Geen post van Sandd
Jij bent geen partij voor Sandd. Neem contact op met de verzenders en zeg dat ze met een ander bedrijf in zee moeten gaan. O, wacht. Dat is ook waardeloos als ik alle berichten moet geloven.
Probeer of je je post digitaal kan ontvangen, die komt wel aan, maar soms via digid code, maar dat is geen probleem toch.
Activeer uw berichtenbox en maak Sand brodeloos.
Ex-postbezorger voor Sandd hier: laat de afzenders contact opnemen met Sandd. Wil de afzender niet luisteren, laat dan de hele buurt contact opnemen met de afzenders.
Ik kreeg wel eens een klacht, en die bereikte mij dan diezelfde dag nog míts hij van een bedrijf kwam. Mijn voorganger was behoorlijk laks met bezorgen en in de eerste weken nadat ik de wijk overnam werd ik regelmatig aangesproken door mensen die nog zaten te wachten op hun post en werden afgescheept door Sandd. In een enkel geval heb ik mijn leidinggevende erover verteld en het telefoonnummer van de mevrouw met de klacht gegeven zodat zij contact kon opnemen, maar dat hoorde eigenlijk niet.
Indien klagen bij het bedrijf niet helpt kan je ook nog de postbezorger (vriendelijk) aanspreken, en vragen of het de bezorger uberhaupt lukt om alles te bezorgen binnen het tijdsframe wat je mag bezorgen van sandd (er word zéér streng gecontroleerd of je niet op de verkeerde dag of te vroeg/te laat bezorgd). Misschien heeft de postbezorger privéproblemen en is Sandd niet zo behulpzaam voor hem/haar, ik ben wel eens gesmeekt om een wijk over te nemen voor een collega die een familielid met kanker had in her ziekenhuis, en Sandd weigerde vervanging te regelen voor haar... Vooral vriendelijk blijven en niet gaan beschuldigen van het bewust achterhouden van post, want je wilt natuurlijk geholpen worden. Misschien wil deze postbezorger ook wel above and beyond gaan om de problemen op te lossen.
Veel succes!
Ik kreeg wel eens een klacht, en die bereikte mij dan diezelfde dag nog míts hij van een bedrijf kwam. Mijn voorganger was behoorlijk laks met bezorgen en in de eerste weken nadat ik de wijk overnam werd ik regelmatig aangesproken door mensen die nog zaten te wachten op hun post en werden afgescheept door Sandd. In een enkel geval heb ik mijn leidinggevende erover verteld en het telefoonnummer van de mevrouw met de klacht gegeven zodat zij contact kon opnemen, maar dat hoorde eigenlijk niet.
Indien klagen bij het bedrijf niet helpt kan je ook nog de postbezorger (vriendelijk) aanspreken, en vragen of het de bezorger uberhaupt lukt om alles te bezorgen binnen het tijdsframe wat je mag bezorgen van sandd (er word zéér streng gecontroleerd of je niet op de verkeerde dag of te vroeg/te laat bezorgd). Misschien heeft de postbezorger privéproblemen en is Sandd niet zo behulpzaam voor hem/haar, ik ben wel eens gesmeekt om een wijk over te nemen voor een collega die een familielid met kanker had in her ziekenhuis, en Sandd weigerde vervanging te regelen voor haar... Vooral vriendelijk blijven en niet gaan beschuldigen van het bewust achterhouden van post, want je wilt natuurlijk geholpen worden. Misschien wil deze postbezorger ook wel above and beyond gaan om de problemen op te lossen.
Veel succes!
Inderdaad: bel met de afzenders van de post. Erg vervelend, wanneer jij een boete van de belastingdienst krijgt, terwijl je de belastingaanslag nooit hebt ontvangen.Asmen schreef: ↑04 nov 2018 19:06Sinds eind juni ontvangen wij geen tot weinig post van Sandd bijvoorbeeld de dagafschriften van de ING tijdschriften post van de belastingdienst enz enz. Als ik bel hebben ze Allerlei verschillende verhalen dan zeggen ze dat de post bezorgd is ineens krijgen we dag later 21, poststukken.ik blijf bellen maar Sandd doet niet wat ze moeten doen en dat is mijn post bezorgen. Niet alleen wij hebben er last van maar heel het dorp......
Als jij ineens veel poststukken krijgt, dan blijft de post liggen, omdat er geen bezorger is en er bljkbaar ook geen ander bedrijf is, dat de bezorging kan overnemen. Dat is apart - bij ons komt er wel eens een bezorger langs met post van verschillende postbedrijven tegelijk.