4 jaar jonge SAMSUNG inductieplaat 3 keer kapot gegaan en gerepareerd door servilux iov Samsung.
Alle keren voor betaald!
Nu voor de 4e keer stuk en servilux geeft aan niet meer te willen repareren maar heeft Samsung geadviseerd om een nieuwe te plaatsen.
MAAR DAN WEL BIJBETALEN TEGEN DAGWAARDE! Schande!! De kookplaat heeft inmiddels 1700 euro gekost aan aanschaf en reparatie en nu nog bijbetalen ook!!
Belachelijk...wij hebben toch recht op kosteloos een nieuw gelijkwaardig product??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung inductieplaat 3x betaald gerepareerd
Re: Samsung inductieplaat 3x betaald gerepareerd
Er is geadviseerd om te vervangen, u krijgt de dagwaarde retour, lijkt mij logisch. Wanneer zijn de drie betaalde reparaties geweest? Ik neem aan omdat ze betaald zijn, dat dit NA de garantietermijn gebeurd is. Als er iedere keer wat anders hersteld is, zal er dus drie keer een rekening zijn geschreven. Het zal kennelijk niet lonen om de plaat te herstellen nu. Voor non conformiteit bent u naar alle waarschijnlijkheid nu te laat.liadev schreef: ↑06 nov 2018 16:104 jaar jonge SAMSUNG inductieplaat 3 keer kapot gegaan en gerepareerd door servilux iov Samsung.
Alle keren voor betaald!
Nu voor de 4e keer stuk en servilux geeft aan niet meer te willen repareren maar heeft Samsung geadviseerd om een nieuwe te plaatsen.
MAAR DAN WEL BIJBETALEN TEGEN DAGWAARDE! Schande!! De kookplaat heeft inmiddels 1700 euro gekost aan aanschaf en reparatie en nu nog bijbetalen ook!!
Belachelijk...wij hebben toch recht op kosteloos een nieuw gelijkwaardig product??
Waar staat dat u recht heeft op een kosteloos nieuw gelijkwaardig model?