LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl
Heb op 30-11-2018 voor het eerst een bestelling geplaatst bij Thuisbezorgd, en ja Geld weg geen eten.
Ben nu al 18 dagen bezig om me Geld terug te krijgen, na diverse mails nog steeds geen oplossing, Dus ik raad iedereen at om te bestellen bij thuisbezorgd , heb ook duidelijk gemaakt hoe ik teleur bent gesteld , voor mij wil ik ook niets meer online bestellen wat via Thuisbezorgd gaat.
Ben nu al 18 dagen bezig om me Geld terug te krijgen, na diverse mails nog steeds geen oplossing, Dus ik raad iedereen at om te bestellen bij thuisbezorgd , heb ook duidelijk gemaakt hoe ik teleur bent gesteld , voor mij wil ik ook niets meer online bestellen wat via Thuisbezorgd gaat.
Re: Thuisbezorgd.nl
Gelukkig bieden veel thuisbezorgers ook gewoon de mogelijkheid om via hun eigen site te bestellen aan. Verdienen ze er ook nog een paar procent meer aan als thuisbezorgd er niet tussen zit. Ik kijk meestal eerst op thuisbezorgd en daarna of het restaurant ook een eigen site met bestelmogelijkheid heeft.
Erthanax
vindt dit leuk
-
- Berichten: 330
- Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50
Re: Thuisbezorgd.nl
Bron: https://www.thuisbezorgd.nl/klantenserv ... -bezorgingThuisbezorgd.nl aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Indien de levertijd van je bestelling ernstig vertraagd is, dient het restaurant hierover contact met je op te nemen. Indien je bestelling te laat of niet bezorgd is, raden wij je aan hierover contact op te nemen met het restaurant via het telefoonnummer in je bevestigingsmail of met onze klantenservice.
Wat zei het restaurant waar je een bestelling hebt geplaatst?
Re: Thuisbezorgd.nl
Dat doe ik ook zo. Ook bij hotel- en restaurantreserveringen.
Re: Thuisbezorgd.nl
Reactie op het vet/cursieve deel: Ik heb absoluut goede ervaringen met Thuisbezorgd. Dus vraagsteller, neem mij niet kwalijk, maar ik zal mij niet aan uw advies houden, ik blijf gewoon bestellen. O ja, heeft u nog nooit één fout gemaakt?Gijs1961 schreef: ↑18 dec 2018 14:11Heb op 30-11-2018 voor het eerst een bestelling geplaatst bij Thuisbezorgd, en ja Geld weg geen eten.
Ben nu al 18 dagen bezig om me Geld terug te krijgen, na diverse mails nog steeds geen oplossing, Dus ik raad iedereen at om te bestellen bij thuisbezorgd , heb ook duidelijk gemaakt hoe ik teleur bent gesteld , voor mij wil ik ook niets meer online bestellen wat via Thuisbezorgd gaat.
Re: Thuisbezorgd.nl
Gewoon nog een keer wat - bij hetzelfde restaurant - bestellen, maar dan kiezen voor contante betaling.Ben nu al 18 dagen bezig om me Geld terug te krijgen,
Als de bezorger aan de deur staat zeg je dat je het verrekend met je vorige order
marnix
vindt dit leuk
Re: Thuisbezorgd.nl
Ja joh, schuif de onenigheid tussen klant/restaurant/thuisbezorgd af op de bezorger, die bij dit vervolgens van zijn eigen loon mag gaan betalen aan zijn baas. Zal de volgende keer bij onenigheid met Bol.com ook de bestelling onder rembours laten komen en dan tegen de postbezorger zeggen dat ik het wel verreken met het geld dat ik nog tegoed heb
Re: Thuisbezorgd.nl
@mahadma, "O ja, heeft u nog nooit één fout gemaakt?"
Erg zinvolle opmerking!
Ik ga haar bewaren en dan gebruiken, zij is nl. op 85% van de vragen toepasbaar hier.
Dank!
Erg zinvolle opmerking!
Ik ga haar bewaren en dan gebruiken, zij is nl. op 85% van de vragen toepasbaar hier.
Dank!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 10 jan 2019 16:42
Re: Thuisbezorgd.nl
Aanvang Oktober verleden jaar plaatsten wij keurig een bestelling via Thuisbezorgd op ons woonadres. Wij wachten, wachten, wachten tot me dat begon te vervelen en ik de leverancier gebeld. Antwoord der leverancier: Ze hadden een kantooradres doorgekregen, deze is reeds sedert 1 juli 2018 gesloten, terwijl ons privé adres was opgedragen. Thuisbezorgd genoeit tevel. Zoekt bij foutieve registratie uit het telefoonboek ofschoon dat in alle toonaarden wordt ontkend. Wij bestellen niet meer via Thuisbezorgd.