Tenzij je het gegeven dat ze de kop in het zand hebben gestoken mee laat wegen
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Kortom, het verhoor van afgelopen week was om te beoordelen of er sprake is van strafbare feiten, waarna het OM al dan niet besluit tot vervolging?Joep.sr schreef: ↑27 dec 2018 12:19Je zou als argeloze consument toch mogen verwachten dat de wetgever je bescherming zou bieden tegen dit soort malafide bedrijven/personen, niet dus! en zeker niet als je niet beschikt over een goed gevulde portemonnee. Grensoverschrijdende rechtspraak lijkt vooral weggelegd voor welgestelden. Ongelooflijk hoe het kan gaan en waartoe sommigen toe in staat zijn, ik wacht met ongeduld een strafproces af (wil er anders zelf een starten wegens valsheid in woorden) en blijf roeien de riemen die ik heb zeker wat betreft het bestrijden van deze gerechtelijke dwaling.
Je kunt jezelf blijven voordoen als een zielig argeloos consumentje, maar dat ben je natuurlijk niet. Je hebt kilo’s boter op je hoofd.
Een werkgever of uitkerende instantie heeft de plicht "serieus" mee te werken, anders moeten ze het zelf betalen.
Meneer Theo, mijn beschuldigingen zijn gestaafd met spijkerhard bewijs, nu moet ik alleen nog zien te bereiken dat er serieus naar gekeken wordt. Ik heb inmiddels een verzoek tot aanstelling van een advocaat ingediend bij een rechtbank in België. (Hoe dat moet is als niet Belg al een ontdekkingsreis) om zelf een (straf)zaak aan te spannen, graag wijs ik op het volgende citaat: " Er is sprake van laster indien een persoon smaad of smaadschrift pleegt, terwijl hij weet dat hetgeen hij zegt niet waar is. Ook een valse aangifte kan onder laster vallen ." dit laatste is bewijsbaar het geval.Theotrucker schreef: ↑23 dec 2018 13:57Als het valse beschuldigingen en verklaringen zijn maar je verdedigd je niet op de plaats waar dat had moet gebeuren en waar je een uitnodiging voor had, dan houdt het op. Elke beschuldiging die je nu nog uit moet gestaafd zijn met keiharde bewijzen anders ga je nog een keer door die hel.
Je kunt geen strafzaak aanspannen dat kan enkel het OM, volgens mij is dit in Belgie niet anders.Joep.sr schreef: ↑28 dec 2018 10:35Meneer Theo, mijn beschuldigingen zijn gestaafd met spijkerhard bewijs, nu moet ik alleen nog zien te bereiken dat er serieus naar gekeken wordt. Ik heb inmiddels een verzoek tot aanstelling van een advocaat ingediend bij een rechtbank in België. (Hoe dat moet is als niet Belg al een ontdekkingsreis) om zelf een (straf)zaak aan te spannen, graag wijs ik op het volgende citaat: " Er is sprake van laster indien een persoon smaad of smaadschrift pleegt, terwijl hij weet dat hetgeen hij zegt niet waar is. Ook een valse aangifte kan onder laster vallen ." dit laatste is bewijsbaar het geval.Theotrucker schreef: ↑23 dec 2018 13:57Als het valse beschuldigingen en verklaringen zijn maar je verdedigd je niet op de plaats waar dat had moet gebeuren en waar je een uitnodiging voor had, dan houdt het op. Elke beschuldiging die je nu nog uit moet gestaafd zijn met keiharde bewijzen anders ga je nog een keer door die hel.
Maar u was zelf aanwezig bij het hoger beroep, waar u volgens eigen zeggen drie minuten spreken mocht. Hebt u daar dat bewijs dan niet laten zien? Of vond de rechter het niet overtuigend genoeg? Dan zal een nieuwe strafzaak geen zin hebben, ben ik bang.
Achteraf gezien, kan het niet kloppen.Moneyman schreef: ↑27 dec 2018 09:13Dit geloof je toch zelf ook niet?moozoe89 schreef: ↑26 dec 2018 21:57Wat erg! Ging alleen maar om die sleutel en borg van 100 euro, en dan wordt je op een van een andere dag beschuldig voor stalking,bedreiging brandstichting, en bij verstek veroordeeld, en werkgever werkt er ook nog serieus aan mee, dit is gewoon diefstal wat er gebeurt.. dit kan toch niet zomaar?
Als je slechte reviews op internet kunt schrijven, dit forum kunt vinden en gebruiken, dan kan je ook deze site https://www.advocaatzoeken.vlaanderen vinden....
Inmiddels dus advokaat nr 10Joep.sr schreef: ↑28 dec 2018 10:35-------
mijn beschuldigingen zijn gestaafd met spijkerhard bewijs , nu moet ik alleen nog zien te bereiken dat er serieus naar gekeken wordt. Ik heb inmiddels een verzoek tot aanstelling van een advocaat ingediend bij een rechtbank in België..........