In oktober bezocht ik de KPN winkel in Son omdat mijn zakelijk telefoon abonnement afliep. Op advies van KPN overgestapt op een normaal privé abonnement omdat dit ongeveer de helft goedkoper zou zijn. Nadeel was echter dat ik bij mijn zakelijke abonnement een duokaart had om uit mijn bundel te kunnen internetten op mijn iPad. Dit zou ik echter gaan oplossen met een hotspotverbinding, dus ze zouden mijn zakelijk abonnement volledig beëindigen. En inderdaad, bij het ingaan van het nieuwe abonnement werkte mijn duokaart niet meer. Echter, op mijn eerste nieuwe factuur werd € 5,00 voor gebruik van deze duokaart gefactureerd, plus verbruikskosten data.
Dus direct gebeld met de klantenservice (half uurtje werk) en alles zou hersteld worden op de volgende factuur. En inderdaad op de volgende factuur was het teveel in rekening gebrachte deel gecrediteerd, maar tot mijn verbazing werd er wederom € 5,00 voor de afgesloten duokaart in rekening gebracht. Dus weer bellen met de servicedesk, weer alles uitgelegd, weer veel tijd aan kwijt en weer de belofte dat alles op de volgende factuur hersteld zou worden. En nu de 3e factuur ontvangen, waarop niets gecrediteerd, weer onterecht € 5,00 voor de duokaart in rekening is gebracht en als klap op de vuurpijl ook wederom verbruikskosten voor de niet actieve duokaart.
Ik ga deze club niet meer bellen maar wacht even af of ze reageren n.a.v. deze post. Zo niet wordt het een kwestie van storneren en naar een andere provider. Ik ben er nu verder wel klaar mee.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte klantenservice KPN na afloop abonnement
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 jan 2019 11:14
-
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Slechte klantenservice KPN na afloop abonnement
Waarom zouden ze reageren?
Je zit op een forum van Radar. Niet van KPN
Je zit op een forum van Radar. Niet van KPN
Lady1234
vindt dit leuk
Re: Slechte klantenservice KPN na afloop abonnement
Soms opent het webcare team meer deuren dan reguliere klantenservice.taxikemperman schreef: ↑03 jan 2019 12:04Waarom zouden ze reageren?
Je zit op een forum van Radar. Niet van KPN