LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Qurrent laat klant in de kou staan
-
Qurrent laat klant in de kou staan
Bij Qurrent in 2014 een Qbox gekocht van circa Euro 100 om zodoende realtime het stroomverbruik en gasverbruik te volgen. Begin van dit jaar werkt het geheel niet meer en stuur ik een E-mail met de vraag wat er fout gaat. Geen reactie. Dan maar vandaag de telefoon gepakt. Na 10 minuten wachten wordt mij verteld dat Qurrent gestopt is met de Qbox en dat ik geen geld terug krijg omdat ik er "toch al bijna 5 jaar gebruik van heb gemaakt". Wat een belachelijke beredenering. Al mijn data van het stroomverbruik en gasverbruik vanaf 2014 is nu weg en Euro 100 weggegooid. ONBETROUWBAAR BEDRIJF; niet kiezen dus als leverancier.
Re: Qurrent laat klant in de kou staan
U hebt toch afrekeningen van dat bedrijf? Staan al uw cijfers op vermeld.
https://community.qurrent.nl/qbox-24/qb ... -2019-4172
https://community.qurrent.nl/qbox-24/qb ... -2019-4172
-
Hoeveel had je terug verwacht dan? De volle mep sowieso niet, omdat je er al 5 jaar gebruik van hebt gemaakt. Welke vergoeding had je dan in gedachten?BogeyVince schreef: ↑14 jan 2019 12:39Bij Qurrent in 2014 een Qbox gekocht van circa Euro 100 om zodoende realtime het stroomverbruik en gasverbruik te volgen. Begin van dit jaar werkt het geheel niet meer en stuur ik een E-mail met de vraag wat er fout gaat. Geen reactie. Dan maar vandaag de telefoon gepakt. Na 10 minuten wachten wordt mij verteld dat Qurrent gestopt is met de Qbox en dat ik geen geld terug krijg omdat ik er "toch al bijna 5 jaar gebruik van heb gemaakt". Wat een belachelijke beredenering. Al mijn data van het stroomverbruik en gasverbruik vanaf 2014 is nu weg en Euro 100 weggegooid. ONBETROUWBAAR BEDRIJF; niet kiezen dus als leverancier.
-
Dit staat ook nog eens in je link:
Ik heb een Qbox gekocht. Wordt deze vergoed?
Op basis van de factuurdatum en factuurbedrag en de peildatum 1 januari 2019 krijg jij compensatie. We sturen iedereen een email met informatie over jouw compensatie.