LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Beste leden van het Radarforum,
Graag wijs ik u op de volgende klantbeleving die ik had bij Asbas computers:
Op woensdag 2 januari zag ik op de website de HP Elitebook 820 G1 en vond de prijs-kwaliteit verhouding naar ratio. Ik zag dat de laptop nog uitbreidingsmogelijkheden had aangaande de hard disk en processor en koos die opties erbij met een mooie laptopsleeve erbij was het feest compleet.
Na mijn bestelling te hebben geplaatst, koos ik voor de optie om het bedrag van €444,93 over te schrijven (overigens is de informatieverstrekking voor de betaaloptie “overschrijven” onvolledig gezien er in de betaalinstructie niet staat wat de tenaamstelling van de rekening is en ook dat het belangrijk is een Order ID of een bestelnummer te vermelden in het opmerkingenveld). Nadat de overschrijving was voltooid heb ik de firma gelijk het betaalbewijs gemaild, waarna ik een verzoek tot verzenden deed. Ik kreeg toen een automatische reply dat e-mails binnen 5 werkdagen worden behandeld (althans dat is het streven; best lang in mijn optiek).
Na twee werkdagen en een weekend te hebben gewacht besloot ik vandaag, 7 januari, maar eens te bellen met de organisatie en te vragen naar de status van de bestelling. De klantenservice medewerker, wist mij te vertellen dat de betaling was ontvangen, maar de bestelling nog niet was verwerkt, omdat in de omschrijving van de betaalopdracht het Order ID niets stond opgemaakt. Echter werd hier in de betaalinstructie ook niet om gevraagd, dus tezamen met de tenaamstelling waar ik zelf naar moest Googlen (KvK raadplegen e.d.), vind ik dat zeker twee punten van feedback in het verbeteren van de klantbeleving.
De klantmedewerker wist me te vertellen dat hij de bestelling verder in orde ging maken en dat ik morgen of op z’n laatst woensdag de bestelling thuis zou ontvangen. Helemaal tevreden hing ik op.
Om 17:50 uur kreeg ik het bericht dat de gevraagde laptop niet meer geleverd kon worden, zonder daar verder een reden van opgaaf of een excuses aan toe te voegen. Immers, de laptop was al besteld en betaald.
De teleurstelling was groot, zeker nadat ik op de website zag dat dit laptoptype nog wel online werd aangeboden. Ik begrijp niet helemaal wat er aan de hand is, maar de gang van zaken wekt helaas argwaan op.
Ik ben zelf ondernemer en zoals u weet is tijd geld waard. Ik rekende op een snelle goedwerkende laptop en gaf mijn vertrouwen door bij deze aanbieder een bestelling te plaatsen en zij hebben mij teleurgesteld. Ik zal de firma en de gang van zaken helaas niet aanbevelen.
Helaas staan veel ondernemers en de werknemers voor die ondernemers te weinig stil bij deze klantbeleving en de simpele overtuiging dat de klant koning is en uiteindelijk de omzet, winst en salariëring van diegenen in de firma bepaald.
Uiteindelijk maar mijn geld teruggevraagd. Dit ging niet zonder slag of stoot en meneer/eigenaar wilde een hele discussie beginnen over dat de tenaamstelling en het vermelden van het Order ID "logische stappen" zijn in overschrijving. Misschien heeft hij daar wel een punt, ja ik was dat vergeten te vermelden, maar het is hoogst merkwaardig dat het ene moment wordt medegedeeld dat de bestelling in orde wordt gemaakt en het ander moment de bestelling niet leverbaar is, terwijl het product nog wel online staat.
Geen excuses, niet meedenken, helemaal niks. Alleen maar verwijten naar de klant toe. Ik zal de correspondentie hieronder plaatsen en wil dit graag voor potentiele kopers die denken dat dit een betrouwbaar en net bedrijf is onder de aandacht brengen.
Ook zijn er meerdere reviews van dit bedrijf online verschenen waarin naar voren komt dat de geleverde producten onbehoorlijk werken en dat klantenservice onfatsoenlijk gedrag toont nadat ze hier op worden gewezen.
Ik beveel Asbas Computers dan ook niet aan en wil u graag waarschuwen hier geen aankopen te doen.
Graag wijs ik u op de volgende klantbeleving die ik had bij Asbas computers:
Op woensdag 2 januari zag ik op de website de HP Elitebook 820 G1 en vond de prijs-kwaliteit verhouding naar ratio. Ik zag dat de laptop nog uitbreidingsmogelijkheden had aangaande de hard disk en processor en koos die opties erbij met een mooie laptopsleeve erbij was het feest compleet.
Na mijn bestelling te hebben geplaatst, koos ik voor de optie om het bedrag van €444,93 over te schrijven (overigens is de informatieverstrekking voor de betaaloptie “overschrijven” onvolledig gezien er in de betaalinstructie niet staat wat de tenaamstelling van de rekening is en ook dat het belangrijk is een Order ID of een bestelnummer te vermelden in het opmerkingenveld). Nadat de overschrijving was voltooid heb ik de firma gelijk het betaalbewijs gemaild, waarna ik een verzoek tot verzenden deed. Ik kreeg toen een automatische reply dat e-mails binnen 5 werkdagen worden behandeld (althans dat is het streven; best lang in mijn optiek).
Na twee werkdagen en een weekend te hebben gewacht besloot ik vandaag, 7 januari, maar eens te bellen met de organisatie en te vragen naar de status van de bestelling. De klantenservice medewerker, wist mij te vertellen dat de betaling was ontvangen, maar de bestelling nog niet was verwerkt, omdat in de omschrijving van de betaalopdracht het Order ID niets stond opgemaakt. Echter werd hier in de betaalinstructie ook niet om gevraagd, dus tezamen met de tenaamstelling waar ik zelf naar moest Googlen (KvK raadplegen e.d.), vind ik dat zeker twee punten van feedback in het verbeteren van de klantbeleving.
De klantmedewerker wist me te vertellen dat hij de bestelling verder in orde ging maken en dat ik morgen of op z’n laatst woensdag de bestelling thuis zou ontvangen. Helemaal tevreden hing ik op.
Om 17:50 uur kreeg ik het bericht dat de gevraagde laptop niet meer geleverd kon worden, zonder daar verder een reden van opgaaf of een excuses aan toe te voegen. Immers, de laptop was al besteld en betaald.
De teleurstelling was groot, zeker nadat ik op de website zag dat dit laptoptype nog wel online werd aangeboden. Ik begrijp niet helemaal wat er aan de hand is, maar de gang van zaken wekt helaas argwaan op.
Ik ben zelf ondernemer en zoals u weet is tijd geld waard. Ik rekende op een snelle goedwerkende laptop en gaf mijn vertrouwen door bij deze aanbieder een bestelling te plaatsen en zij hebben mij teleurgesteld. Ik zal de firma en de gang van zaken helaas niet aanbevelen.
Helaas staan veel ondernemers en de werknemers voor die ondernemers te weinig stil bij deze klantbeleving en de simpele overtuiging dat de klant koning is en uiteindelijk de omzet, winst en salariëring van diegenen in de firma bepaald.
Uiteindelijk maar mijn geld teruggevraagd. Dit ging niet zonder slag of stoot en meneer/eigenaar wilde een hele discussie beginnen over dat de tenaamstelling en het vermelden van het Order ID "logische stappen" zijn in overschrijving. Misschien heeft hij daar wel een punt, ja ik was dat vergeten te vermelden, maar het is hoogst merkwaardig dat het ene moment wordt medegedeeld dat de bestelling in orde wordt gemaakt en het ander moment de bestelling niet leverbaar is, terwijl het product nog wel online staat.
Geen excuses, niet meedenken, helemaal niks. Alleen maar verwijten naar de klant toe. Ik zal de correspondentie hieronder plaatsen en wil dit graag voor potentiele kopers die denken dat dit een betrouwbaar en net bedrijf is onder de aandacht brengen.
Ook zijn er meerdere reviews van dit bedrijf online verschenen waarin naar voren komt dat de geleverde producten onbehoorlijk werken en dat klantenservice onfatsoenlijk gedrag toont nadat ze hier op worden gewezen.
Ik beveel Asbas Computers dan ook niet aan en wil u graag waarschuwen hier geen aankopen te doen.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Bedankt voor uw review. Wat is uw vraag precies en waar is het onbeschofte deel?svnj schreef: ↑14 jan 2019 15:36Beste leden van het Radarforum,
Graag wijs ik u op de volgende klantbeleving die ik had bij Asbas computers:
Op woensdag 2 januari zag ik op de website de HP Elitebook 820 G1 en vond de prijs-kwaliteit verhouding naar ratio. Ik zag dat de laptop nog uitbreidingsmogelijkheden had aangaande de hard disk en processor en koos die opties erbij met een mooie laptopsleeve erbij was het feest compleet.
Na mijn bestelling te hebben geplaatst, koos ik voor de optie om het bedrag van €444,93 over te schrijven (overigens is de informatieverstrekking voor de betaaloptie “overschrijven” onvolledig gezien er in de betaalinstructie niet staat wat de tenaamstelling van de rekening is en ook dat het belangrijk is een Order ID of een bestelnummer te vermelden in het opmerkingenveld). Nadat de overschrijving was voltooid heb ik de firma gelijk het betaalbewijs gemaild, waarna ik een verzoek tot verzenden deed. Ik kreeg toen een automatische reply dat e-mails binnen 5 werkdagen worden behandeld (althans dat is het streven; best lang in mijn optiek).
Na twee werkdagen en een weekend te hebben gewacht besloot ik vandaag, 7 januari, maar eens te bellen met de organisatie en te vragen naar de status van de bestelling. De klantenservice medewerker, wist mij te vertellen dat de betaling was ontvangen, maar de bestelling nog niet was verwerkt, omdat in de omschrijving van de betaalopdracht het Order ID niets stond opgemaakt. Echter werd hier in de betaalinstructie ook niet om gevraagd, dus tezamen met de tenaamstelling waar ik zelf naar moest Googlen (KvK raadplegen e.d.), vind ik dat zeker twee punten van feedback in het verbeteren van de klantbeleving.
De klantmedewerker wist me te vertellen dat hij de bestelling verder in orde ging maken en dat ik morgen of op z’n laatst woensdag de bestelling thuis zou ontvangen. Helemaal tevreden hing ik op.
Om 17:50 uur kreeg ik het bericht dat de gevraagde laptop niet meer geleverd kon worden, zonder daar verder een reden van opgaaf of een excuses aan toe te voegen. Immers, de laptop was al besteld en betaald.
De teleurstelling was groot, zeker nadat ik op de website zag dat dit laptoptype nog wel online werd aangeboden. Ik begrijp niet helemaal wat er aan de hand is, maar de gang van zaken wekt helaas argwaan op.
Ik ben zelf ondernemer en zoals u weet is tijd geld waard. Ik rekende op een snelle goedwerkende laptop en gaf mijn vertrouwen door bij deze aanbieder een bestelling te plaatsen en zij hebben mij teleurgesteld. Ik zal de firma en de gang van zaken helaas niet aanbevelen.
Helaas staan veel ondernemers en de werknemers voor die ondernemers te weinig stil bij deze klantbeleving en de simpele overtuiging dat de klant koning is en uiteindelijk de omzet, winst en salariëring van diegenen in de firma bepaald.
Uiteindelijk maar mijn geld teruggevraagd. Dit ging niet zonder slag of stoot en meneer/eigenaar wilde een hele discussie beginnen over dat de tenaamstelling en het vermelden van het Order ID "logische stappen" zijn in overschrijving. Misschien heeft hij daar wel een punt, ja ik was dat vergeten te vermelden, maar het is hoogst merkwaardig dat het ene moment wordt medegedeeld dat de bestelling in orde wordt gemaakt en het ander moment de bestelling niet leverbaar is, terwijl het product nog wel online staat.
Geen excuses, niet meedenken, helemaal niks. Alleen maar verwijten naar de klant toe. Ik zal de correspondentie hieronder plaatsen en wil dit graag voor potentiele kopers die denken dat dit een betrouwbaar en net bedrijf is onder de aandacht brengen.
Ook zijn er meerdere reviews van dit bedrijf online verschenen waarin naar voren komt dat de geleverde producten onbehoorlijk werken en dat klantenservice onfatsoenlijk gedrag toont nadat ze hier op worden gewezen.
Ik beveel Asbas Computers dan ook niet aan en wil u graag waarschuwen hier geen aankopen te doen.
Lowieze
vindt dit leuk
-
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
U bent zelf ondernemer zegt u.
Dan begrijp ik niet waarom u niet voor iDeal kiest omdat dan de betaling direct bevestigd wordt en de verkoper alle noodzakelijke info heeft.
U kiest er zelf voor om handmatig te gaan overschrijven.
Je weet dan dat de betaling enkele dagen duurt. (Kopie afschrift zou door mij niet geaccepteerd worden om sneller te werken in verband met fraude door photoshopping)
En je weet als ondernemer dat als je geld overschrijft je dan extra info moet invullen zoals bijvoorbeeld postcode huisnummer, bestelnummer of opdrachtnummer.
Hoe moet de verkoper anders weten wat u betaald heeft.
Dat een product nog online staat terwijl het uitverkocht is, is niet netjes maar dat gebeurt vaker bij kleine bedrijven die het te druk hebben om hun site aan te passen.
Als ik snel op die site kijk, dan zie ik refurbished computers. Daar zal hij niet veel exemplaren van hebben en mogelijk heeft hij net de laatste geleverd aan iemand die wel via iDeal heeft betaald
Dan begrijp ik niet waarom u niet voor iDeal kiest omdat dan de betaling direct bevestigd wordt en de verkoper alle noodzakelijke info heeft.
U kiest er zelf voor om handmatig te gaan overschrijven.
Je weet dan dat de betaling enkele dagen duurt. (Kopie afschrift zou door mij niet geaccepteerd worden om sneller te werken in verband met fraude door photoshopping)
En je weet als ondernemer dat als je geld overschrijft je dan extra info moet invullen zoals bijvoorbeeld postcode huisnummer, bestelnummer of opdrachtnummer.
Hoe moet de verkoper anders weten wat u betaald heeft.
Dat een product nog online staat terwijl het uitverkocht is, is niet netjes maar dat gebeurt vaker bij kleine bedrijven die het te druk hebben om hun site aan te passen.
Als ik snel op die site kijk, dan zie ik refurbished computers. Daar zal hij niet veel exemplaren van hebben en mogelijk heeft hij net de laatste geleverd aan iemand die wel via iDeal heeft betaald
crazyme
vindt dit leuk
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Had je wel in de gaten dat je een gerefurbishede laptop koos die nergens meer nieuw leverbaar is?
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
taxikemperman schreef: ↑15 jan 2019 08:56U bent zelf ondernemer zegt u.
Dan begrijp ik niet waarom u niet voor iDeal kiest omdat dan de betaling direct bevestigd wordt en de verkoper alle noodzakelijke info heeft.
U kiest er zelf voor om handmatig te gaan overschrijven.
Je weet dan dat de betaling enkele dagen duurt. (Kopie afschrift zou door mij niet geaccepteerd worden om sneller te werken in verband met fraude door photoshopping)
En je weet als ondernemer dat als je geld overschrijft je dan extra info moet invullen zoals bijvoorbeeld postcode huisnummer, bestelnummer of opdrachtnummer.
Hoe moet de verkoper anders weten wat u betaald heeft.
Dat een product nog online staat terwijl het uitverkocht is, is niet netjes maar dat gebeurt vaker bij kleine bedrijven die het te druk hebben om hun site aan te passen.
Als ik snel op die site kijk, dan zie ik refurbished computers. Daar zal hij niet veel exemplaren van hebben en mogelijk heeft hij net de laatste geleverd aan iemand die wel via iDeal heeft betaald
Ik vraag me af waar u leest dat TS niet met iDeal betaald heeft.
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
TS heeft het in zijn post over "een overschrijving", iets dat eerder de associatie oproept met een handmatige overschrijving dan met een ideaal betaling. Zeker daar TS het ook nog heeft over een OrderID vermelden in het opmerkingen veld, iets dat bij IDeaal volgens mij niet eens mogelijk is.Lowieze schreef: ↑15 jan 2019 09:03taxikemperman schreef: ↑15 jan 2019 08:56U bent zelf ondernemer zegt u.
Dan begrijp ik niet waarom u niet voor iDeal kiest omdat dan de betaling direct bevestigd wordt en de verkoper alle noodzakelijke info heeft.
U kiest er zelf voor om handmatig te gaan overschrijven.
Je weet dan dat de betaling enkele dagen duurt. (Kopie afschrift zou door mij niet geaccepteerd worden om sneller te werken in verband met fraude door photoshopping)
En je weet als ondernemer dat als je geld overschrijft je dan extra info moet invullen zoals bijvoorbeeld postcode huisnummer, bestelnummer of opdrachtnummer.
Hoe moet de verkoper anders weten wat u betaald heeft.
Dat een product nog online staat terwijl het uitverkocht is, is niet netjes maar dat gebeurt vaker bij kleine bedrijven die het te druk hebben om hun site aan te passen.
Als ik snel op die site kijk, dan zie ik refurbished computers. Daar zal hij niet veel exemplaren van hebben en mogelijk heeft hij net de laatste geleverd aan iemand die wel via iDeal heeft betaald
Ik vraag me af waar u leest dat TS niet met iDeal betaald heeft.
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Hier is toch geen woord Spaans bij?Lowieze schreef: ↑15 jan 2019 09:03Ik vraag me af waar u leest dat TS niet met iDeal betaald heeft.taxikemperman schreef: ↑15 jan 2019 08:56U bent zelf ondernemer zegt u.
Dan begrijp ik niet waarom u niet voor iDeal kiest omdat dan de betaling direct bevestigd wordt en de verkoper alle noodzakelijke info heeft.
U kiest er zelf voor om handmatig te gaan overschrijven.
Je weet dan dat de betaling enkele dagen duurt. (Kopie afschrift zou door mij niet geaccepteerd worden om sneller te werken in verband met fraude door photoshopping)
En je weet als ondernemer dat als je geld overschrijft je dan extra info moet invullen zoals bijvoorbeeld postcode huisnummer, bestelnummer of opdrachtnummer.
Hoe moet de verkoper anders weten wat u betaald heeft.
Dat een product nog online staat terwijl het uitverkocht is, is niet netjes maar dat gebeurt vaker bij kleine bedrijven die het te druk hebben om hun site aan te passen.
Als ik snel op die site kijk, dan zie ik refurbished computers. Daar zal hij niet veel exemplaren van hebben en mogelijk heeft hij net de laatste geleverd aan iemand die wel via iDeal heeft betaald
svnj schreef: ↑14 jan 2019 15:36Na mijn bestelling te hebben geplaatst, koos ik voor de optie om het bedrag van €444,93 over te schrijven (overigens is de informatieverstrekking voor de betaaloptie “overschrijven” onvolledig gezien er in de betaalinstructie niet staat wat de tenaamstelling van de rekening is en ook dat het belangrijk is een Order ID of een bestelnummer te vermelden in het opmerkingenveld). Nadat de overschrijving was voltooid heb ik de firma gelijk het betaalbewijs gemaild, waarna ik een verzoek tot verzenden deed. Ik kreeg toen een automatische reply dat e-mails binnen 5 werkdagen worden behandeld (althans dat is het streven; best lang in mijn optiek).
svnj schreef: ↑14 jan 2019 15:36... maar de bestelling nog niet was verwerkt, omdat in de omschrijving van de betaalopdracht het Order ID niets stond opgemaakt. Echter werd hier in de betaalinstructie ook niet om gevraagd, dus tezamen met de tenaamstelling waar ik zelf naar moest Googlen (KvK raadplegen e.d.), vind ik dat zeker twee punten van feedback in het verbeteren van de klantbeleving.
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Cro schreef: ↑15 jan 2019 09:07TS heeft het in zijn post over "een overschrijving", iets dat eerder de associatie oproept met een handmatige overschrijving dan met een ideaal betaling. Zeker daar TS het ook nog heeft over een OrderID vermelden in het opmerkingen veld, iets dat bij IDeaal volgens mij niet eens mogelijk is.Lowieze schreef: ↑15 jan 2019 09:03taxikemperman schreef: ↑15 jan 2019 08:56U bent zelf ondernemer zegt u.
Dan begrijp ik niet waarom u niet voor iDeal kiest omdat dan de betaling direct bevestigd wordt en de verkoper alle noodzakelijke info heeft.
U kiest er zelf voor om handmatig te gaan overschrijven.
Je weet dan dat de betaling enkele dagen duurt. (Kopie afschrift zou door mij niet geaccepteerd worden om sneller te werken in verband met fraude door photoshopping)
En je weet als ondernemer dat als je geld overschrijft je dan extra info moet invullen zoals bijvoorbeeld postcode huisnummer, bestelnummer of opdrachtnummer.
Hoe moet de verkoper anders weten wat u betaald heeft.
Dat een product nog online staat terwijl het uitverkocht is, is niet netjes maar dat gebeurt vaker bij kleine bedrijven die het te druk hebben om hun site aan te passen.
Als ik snel op die site kijk, dan zie ik refurbished computers. Daar zal hij niet veel exemplaren van hebben en mogelijk heeft hij net de laatste geleverd aan iemand die wel via iDeal heeft betaald
Ik vraag me af waar u leest dat TS niet met iDeal betaald heeft.
Dat laatste is zeker wel mogelijk. Als ik bij bepaalde webshops bestel op rekening, moet ik na ontvangst het bedrag zelf overmaken, via iDeal, én bij opmerkingen het factuur- en klantennummer vermelden. Ook dit noemen we gewoon overschrijven.
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Dat laatste zou niet nodig hoeven zijn, want als je via Ideal betaalt, is de betaling automatisch gekoppeld aan de bestelling waar de betaling betrekking op heeft. Vergissen bij het invullen van klant- en factuurnummers is daardoor uitgesloten, plus dat de betaling gegarandeerd wordt omdat Ideal betalingen niet te storneren zijn.
-
- Berichten: 32465
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Ik ben zelf geen ondernemer, maar ik vraag me af wat de tijd die je hierin steekt jou oplevert. Je hebt geen schade, enkel een teleurstelling dat je niet krijgt wat je bestelt hebt. Wat wil je precies bereiken met dit topic, en hoe kunnen mensen hier je ermee helpen?
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
grun schreef: ↑15 jan 2019 12:44Dat laatste zou niet nodig hoeven zijn, want als je via Ideal betaalt, is de betaling automatisch gekoppeld aan de bestelling waar de betaling betrekking op heeft. Vergissen bij het invullen van klant- en factuurnummers is daardoor uitgesloten, plus dat de betaling gegarandeerd wordt omdat Ideal betalingen niet te storneren zijn.
U bedoelt een digitale accept-giro, ik bedoel gewoon “overschrijven” zoals ik bv. een bedrag naar u overschrijf met zelf daarbij een kenmerk ingevuld. Zo werkt dat bij sommige webshops als je op rekening koopt.
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Bij Ideal hoef je nooit zelf de naam- en rekeningsgegevens in te vullen. Volgens mij voer je een nondiscussie, Lowieze. Je mag ook gewoon toegeven dat je ernaast zat.
sylvesterb
en Holy53
vinden dit leuk
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Dat was al gelijk duidelijk, het bedrijf een slechte naam bezorgen op het Internet......Wat wil je precies bereiken met dit topic, en hoe kunnen mensen hier je ermee helpen?.....
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Op hun website valt onderstaande te lezen : (https://www.asbascomputers.nl/over-ons)Hypo63 schreef: ↑15 jan 2019 14:14Ik heb even op de site gekeken naar de betaalmogelijkheden. Op de startpagina staan de logo's van PayPal, Visa, Mastercard en American Express. Bij bestelling/levering staat dat er betaald kan worden met iDeal.
Op de startpagina staan de logo's van FedEx en DHL terwijl onder de link bestelling/levering staat vermeld dat levering geschied door Post.nl.
De site wil zich voordoen als een groot bedrijf maar deze misleidende informatie maakt mij alleen maar wantrouwig. Ook gezien het feit dat deze webshop niet is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg.
Volgens de startpagina zijn ze Beste Computer Webshop 2014/15 terwijl nergens is te achterhalen door wie deze titel is uitgereikt. Het lijkt mij dat het een zelfverzonnen prijs betreft.
Deze hele website geeft mij de indruk om heel snel weg te gaan en mijn spullen maar ergens anders te kopen.
In 2014 en 2015 uitgeroepen tot de beste bedrijf van Nederland door Allebedrijvenin!
Op de website van allebedrijvenin staat vervolgens te lezen : (http://www.allebedrijvenin.nl/awards)
Ieder jaar kiezen bezoekers van Allebedrijvenin de beste bedrijven uit 78 regio's. Op deze manier zorgen we ervoor dat u makkelijk een keuze kunt maken uit de bedrijven op onze website. Want als u ergens gaat eten, wilt u dat toch bij de beste doen?
Verder valt te lezen hoe te handelen bij klachten:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk uw klacht via het emailadres: [email protected] door te geven. Of telefonisch op 030-785 20 41. Onze medewerkers van de Support afdeling zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij zullen de klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen. Mocht u dit niet op prijs stellen dan kunt u altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Keurmek waar Asbas Computers is aangesloten, zoals ICT-Waarborg, Allebedrijvenin. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevrediginde oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkhijd om uw geschil voor te leggen aan de geschillencommissie (SGC).
Asbas computers is in iedergeval wel bekend bij ICT Waarborg link: https://www.ictwaarborg.nl/vind-een-dee ... -computers
crazyme
vindt dit leuk
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Het zou de moderator van dit forum dan ook sieren om dit onderwerp te verwijderen, of bepaalde passages uit het openingsbericht te verwijderen. Een hoop mensen worden hier voor minder geband.
crazyme
vindt dit leuk
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
De TS is precies 12 minuten on-line geweest, en reageert verder niet meer.
Als je nou echt zo gedupeerd bent geef je nog wat reacties, als er vragen komen vanuit het forum.
Als je nou echt zo gedupeerd bent geef je nog wat reacties, als er vragen komen vanuit het forum.
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
De TS wilde alleen zijn ei kwijt.
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
Leuk. Ik zie alkeen nul komma nul onderbouwing.
Re: Onbeschofte eigenaar/medewerker Asbas Computers
grappig. Ik zie 2 zeer slechte reviews die min of meer gelijktijdig geplaatst zijn en zo maar wel eens door de zelfde persoon geschreven kunnen zijn. Toevallig 1 met dezelfde tekst als hier...?
Overigens heeft de eigenaar de laatste tijd lijkt het slechts 2 smaken qua reageren, zeg maar 2 standaardteksten: 1 voor goede en 1 voor slechte reviews. Is niet handig... zou dat zelf anders doen. Wanneer je dieper terug gaat wordt er nb netjes inhoudelijk gereageerd op slechte reviews. mi voorbeeld voor andere bedrijven.
Overigens heeft de eigenaar de laatste tijd lijkt het slechts 2 smaken qua reageren, zeg maar 2 standaardteksten: 1 voor goede en 1 voor slechte reviews. Is niet handig... zou dat zelf anders doen. Wanneer je dieper terug gaat wordt er nb netjes inhoudelijk gereageerd op slechte reviews. mi voorbeeld voor andere bedrijven.