Ik kreeg altijd post toegestuurd dat versleuteld was via gmail.
Nu krijg ik mijn post met de waarschuwing onversleuteld, met een rood slotje?
Kontakt gehad met Online.nl maar medewerker geeft aan gewoon negeren het is versleuteld nu via S/MINE.
MAAR WAAROM KRIJG IK DAN EEN WAARSCHUWING DAT HET BERICHT NIET VIA "TLS" VERSLEUTELD WORDT EN DUS INGEKEKEN KAN WORDEN.
Mijn klantnummer, wachtwoord enz kan dan ingelezen worden?
Graag reactie wat te doen?
Met vriendelijk groet, MB
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online.nl emails komen onversleuteld binnen, rood slotje
-
Monique Becht
-
sylvesterb
Re: Online.nl emails komen onversleuteld binnen, rood slotje
TLS is juist versleuteld dus dat zou me verbazen. Waar zie je die melding? En wie kan jouw e-mail dan inzien, heb je derden je wachtwoord gegeven?Monique Becht schreef: ↑19 jan 2019 12:24MAAR WAAROM KRIJG IK DAN EEN WAARSCHUWING DAT HET BERICHT NIET VIA "TLS" VERSLEUTELD WORDT EN DUS INGEKEKEN KAN WORDEN.
Daarnaast wat heeft Online te maken met jouw gmail e-mail? Wie stuurde jouw de e-mail?
P.S. Je toetsenbord is kapot, op een bepaald moment typ je enkel met hoofdletters, op forums e.d. betekend die dat je aan het schreeuwen bent en wordt als irritant gezien en niet iets toevoegend.
Re: Online.nl emails komen onversleuteld binnen, rood slotje
Google "For commercial purposes" want daar geef je als gmail gebruiker toestemming voor.En wie kan jouw e-mail dan inzien