LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen reactie na aanschaf Cinevillepas
Geen reactie na aanschaf Cinevillepas
Heeft iemand eenzelfde slechte ervaring met Cineville (www.cineville.nl)?
Nergens een telefoonnummer te bekennen, ze reageren niet op emails aan de klantenservice.
Ruim een maand geleden een pas besteld en betaald. Nooit geleverd. Nu moet ik én alsnog gewoon betalen voor de bios én maandelijks betalen voor een pas die niet is geleverd.
Niemand reageert, ook de aangesloten bioscopen kunnen niet in contact komen met de mensen achter de Cineville pas.
Slechte organisatie.
Nergens een telefoonnummer te bekennen, ze reageren niet op emails aan de klantenservice.
Ruim een maand geleden een pas besteld en betaald. Nooit geleverd. Nu moet ik én alsnog gewoon betalen voor de bios én maandelijks betalen voor een pas die niet is geleverd.
Niemand reageert, ook de aangesloten bioscopen kunnen niet in contact komen met de mensen achter de Cineville pas.
Slechte organisatie.
-
Re: Geen reactie na aanschaf Cinevillepas
U heeft toch een tijdelijke pas ontvangen via e-mail in een PDF?CV-82210 schreef: ↑27 jan 2019 13:43Heeft iemand eenzelfde slechte ervaring met Cineville (www.cineville.nl)?
Slechte organisatie.
Precies; een tijdelijk pas.
En die is nu dus al weken verlopen ...
En die is nu dus al weken verlopen ...
Heeft u al een brief met uw klacht gestuurd naar Antwoordnummer 11689, 1000 RA Amsterdam? Wellicht werkt dat beter dan een e-mail.
-
In de AV vond ik het antwoordnummer. Bij de KvK is ook een vestigingsadres in Amsterdam te vinden.
Bedrijf: Cineville. Type bedrijf: Overig. Standaard telefoonnummer: 020 2210 963. Volgens Alex......
Erthanax
vindt dit leuk
CV-82210, doe er uw voordeel mee!
In dit geval gaat er iets niet goed, dat lijkt me duidelijk, maar Cineville zijn geen notoire oplichters. Op Klachtenkompas.nl is de laatste twaalf maanden één klacht geplaatst, dezelfde als op dit forum.
-
Maar veelal ontloop je dat niet bij dit soort zaken. Al is Cineville gewoon een betrouwbare partij die al sinds 2008 bestaat.
Je kunt overigens (tegen betaling) ook een nieuwe pas aanvragen. Dan krijg je (direct) een tijdelijke pas en wordt er een fysieke kaart naar het bij hen bekende adres verstuurd. Uiteraard zou Cineville je een kaart (gratis) moeten doen toekomen, maar aangezien je ze niet weet te bereiken heb je het er met het dan maar bestellen van een kaart na 1 bioscoopkaartje al uit.
Bij dit topic heb ik dat gevoel niet. Heel duidelijk wel bij bv het vis noch vlees topic.
Pluggen van websites of winkels is vrijwel altijd voor volstrekt onbekende namen.
Pluggen van websites of winkels is vrijwel altijd voor volstrekt onbekende namen.