Ik zit namelijk met een groot probleem. Zal het zo kort mogelijk uitleggen.
Heb namelijk via Youtube gezien dat er youtubers waren die spullen kochten via Wish.
Toen dacht ik leuk en ging naar wish.com Vaak waren er spullen voor 1€ Dan kocht ik dat vaak ook leuke spullen.
Waar ik me vaak aan ergerde was dat het zo lang duurde voordat je het in huis had of je kreeg het niet in huis. of het was een verkeerde item die ze hadden opgestuurd Foto maken en daarvoor ook een Refund aanvragen. (Er zijn in het begin veel verkopers verwijderd via Wish.com)
Dan vroeg ik via de app een Refund aan en kreeg ik me geld netjes terug. Tot ik ook wat duurdere items wilden kopen via wish. Het is altijd een risico en zag vaak bij betalen Klarna Aankoopbescherming. Heb je problemen wij lossen het op staat duidelijk na onderzoek op hun website. Dus bestelde ik items en deed ik Klarna als achteraf betalen. Zo voelde ik me veilig mocht het fout gaan. En helaas het ging fout. Na veel refunds aanvragen. wat ik niet wist heeft Wish mij geblokkeerd.
Via email geprobeerd dan krijg je steeds standaart email terug van Wish dat ik via de app een refund aan kon vragen.
Wat niet meer ging. Toen had ik contact opgenomen via Klarna. Het probleem uitgelegd dat wish mij had geblokkeerd Ik moest van klarna alle bewijzen via email opsturen. Daarbij vertelde ze mij dat ze contact zouden opnemen met Wish.
Enige tijd later kreeg ik van Klarna te horen dat Wish klanten mag blokkeren Terwijl ze het eerst niet wisten. Dus met andere woorden Klarna zeg wij bieden geen Aankoop bescherming bij wish. Los het zelf maar op. Bepaalde medewerkers bij Klarna zijn grof asociaal. Totaal niet klantvriendelijk. Ik weet niet meer wat ik hier aan kan doen.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Enige wat ik wel weet is dat er veel meer consumenten de dupe zijn En klarna geeft niet thuis.
Klachtenkompas en Klacht.nl staat vol met klachten over Klarna BV. Hoop echt dat Radar TV hier aandacht aan gaat besteden. Zelf probeer ik contact te krijgen met andere Gedupeerde om eventueel een zaak aan te spannen tegen Klarna.nl Wat nog niet gelukt is. Hoop dat er iemand hier een oplossing weet wat ik hier aan kan doen.