LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Transavia belooft voucher maar stuur die niet
Transavia belooft voucher maar stuur die niet
Ik zou in 2017 gezellig op vakantie gaan naar Valencia. Wegens omstandigheden moet ik de vlucht annuleren. Transavia toont begrip voor de situatie maar stelt doodleuk dat zij de kosten van de vlucht niet retourneert. Kosten EUR 272,63. Na een klacht, geeft Transavia aan dat zij een voucher zal geven van EUR 100. Dit is natuurlijk nog steeds een afscheep methode omdat zij de stoel gewoon kon verkopen, omdat ik tijdig heb geannuleerd. Maar vervolgens moe gestreden, liet ik de voucher maar komen. Echter die voucher heb ik nog niet gezien. Ik heb op 31 januari van dit jaar maar eens een klacht ingediend bij Transavia, want ze komen hun beloften niet na. Op 1 februari reageert Transavia, ene Oscar met verontschuldigingen en dat hij de voucher hierbij meestuurt. Hoezo meestuurt? Er is geen bijlage bij de mail en geen code van een voucher. Dus stuur ik een reply waar die voucher dan is? Er wordt niet gereageerd. Ik stuur maar weer een klacht in. Op 5 februari krijg ik de ontvangstbevestiging van mijn klacht. Tot heden reageert Transavia niet. Op eens zijn ze niet zo snel. Wat een waardeloze vliegmaatschappij, want ze komen hun afspraken niet na. Ik zou ze nomineren voor de koude douche.
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Transavia belooft voucher maar stuur die niet
Als u een ticket gekocht hebt die niet te retourneren is, waarom zou Transavia dan van de overeenkomst af moeten wijken? U had ook een annuleringsverzekering kunnen nemen en die inschakelen mits het een geldige reden is. Dat u daarom boos bent op Transavia is niet netjes.
Tussen de vliegdatum in 2017 en februari dit jaar zit wel een enorm lange tijd. Waarom hebt u niet veel eerder aan de bel getrokken? Hoe moet er nu nog na te gaan zijn of u minimaal anderhalf jaar geleden iets zou krijgen en niet ontvangen hebt? En nu zijn 10 dagen ineens te lang voor u?
Transavia wilde zich wel netjes aan de afspraak houden, namelijk u naar uw bestemming brengen.
Tussen de vliegdatum in 2017 en februari dit jaar zit wel een enorm lange tijd. Waarom hebt u niet veel eerder aan de bel getrokken? Hoe moet er nu nog na te gaan zijn of u minimaal anderhalf jaar geleden iets zou krijgen en niet ontvangen hebt? En nu zijn 10 dagen ineens te lang voor u?
Transavia wilde zich wel netjes aan de afspraak houden, namelijk u naar uw bestemming brengen.
Costnix
vindt dit leuk
Re: Transavia belooft voucher maar stuur die niet
Zou het soms een typfout zijn en het over 2018 gaat?
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Transavia belooft voucher maar stuur die niet
Waarschijnlijk zullen we dat nooit weten. TS heeft zijn ongenoegen gespuid. Misschien over anderhalf jaar valt hem dat in.